Save the date: Forum IAB 2020 odbędzie się 3-4 czerwca!

09/20/2019
Znamy datę czternastej edycji najbardziej inspirującej konferencji marketingowej w Polsce. Forum IAB  2020 odbędzie 3-4 czerwca w Warszawie. Jesli nie chcesz przegapić udziału w wydarzeniu, już teraz wpisz tę datę do swojego kalendarza. Forum IAB to flagowe wydarzenie IAB Polska, które już od 13 lat wytycza standardy najlepszych praktyk i stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, […]

Znamy datę czternastej edycji najbardziej inspirującej konferencji marketingowej w Polsce. Forum IAB  2020 odbędzie 3-4 czerwca w Warszawie. Jesli nie chcesz przegapić udziału w wydarzeniu, już teraz wpisz tę datę do swojego kalendarza.

Forum IAB to flagowe wydarzenie IAB Polska, które już od 13 lat wytycza standardy najlepszych praktyk i stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń  w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Przez dwa intensywne dni ponad stu najwybitniejszych ekspertów prezentuje najnowocześniejsze marketingowe rozwiązania i trendy.
Co roku konferencja przyciąga blisko 1300 uczestników – przedstawicieli największych reklamodawców, agencji, wydawców, domów mediowych i najważniejszych firm na rynku i branży internetowej w Polsce.

Nie przegap kolejnej edycji. Już teraz zarezerwuj w kalendarzu 3-4 czerwca 2020 i weź udział w  Forum IAB 2020.
Więcej informacji wkrótce.

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.