Robert Wielgo na 18. Sympozjum Świata Teleinformatyki i Infrastruktury

04/10/2019
3-4 kwietnia 2019 r. w Warszawie odbyło się 18. Sympozjum Świata Teleinformatyki i Infrastruktury. Wydarzenie było objęte patronatem honorowym IAB Polska.

3-4 kwietnia 2019 r. w Warszawie odbyło się 18. Sympozjum Świata Teleinformatyki i Infrastruktury. Wydarzenie zostało objęte patronatem honorowym IAB Polska.

3 i 4 kwietnia spotkali się prezesi największych polskich firm, przedstawiciele administracji publicznej i reprezentacja rządowa, by wspólnie dyskutować nad stanem obecnym i przyszłością polskiej gospodarki w kontekście nowych technologii. Wydarzenie było podzielone na 6 paneli tematycznych. Członek Zarządu IAB – Robert Wielgo, poprowadził część pt., „Klient cyfrowy”, drugiego dnia wydarzenia.

Sympozjum Świata Teleinformatyki i Infrastruktury będzie poświęcone rozwojowi bardzo ważnych dziedzin gospodarki jakimi są telekomunikacja i informatyka, w kontekście rozwijającej się polskiej gospodarki. Będziemy mówili o tym czego gospodarka potrzebuje dzisiaj od operatorów i jakie wyzwania stoją przed operatorami telekomunikacyjnymi czy dostawcami usług teleinformatycznych. Teleinformatyka i infrastruktura to dziedziny wiedzy i rozwoju, które stają się już dzisiaj siłą napędową gospodarki 4.0, stanowiącą fundament strategii zrównoważonego rozwoju rządu Premiera Mateusza Morawieckiego.

– twierdzi Piotr Muszyński, Przewodniczący Rady Programowej, Założyciel & Prezes, FixMap.

Zwieńczeniem pierwszego dnia 18. edycji Sympozjum Świata Teleinformatyki i Infrastruktury była Wielka Gala Złotych Anten. Podczas jej trwania niezależna Kapituła Konkursowa, składająca się z uznanych autorytetów w branży, nagrodziła laureatów Konkursu Złote Anteny.

Kongres realizowany jest w ramach działalności grupy MMC Polska organizującej prestiżowe kongresy, konferencje, warsztaty i szkolenia biznesowe w Polsce dedykowane specjalistom, kadrze menadżerskiej oraz zarządom firm.

 

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.