Robert Wielgo na 18. Sympozjum Świata Teleinformatyki i Infrastruktury

04/10/2019
3-4 kwietnia 2019 r. w Warszawie odbyło się 18. Sympozjum Świata Teleinformatyki i Infrastruktury. Wydarzenie było objęte patronatem honorowym IAB Polska.

3-4 kwietnia 2019 r. w Warszawie odbyło się 18. Sympozjum Świata Teleinformatyki i Infrastruktury. Wydarzenie zostało objęte patronatem honorowym IAB Polska.

3 i 4 kwietnia spotkali się prezesi największych polskich firm, przedstawiciele administracji publicznej i reprezentacja rządowa, by wspólnie dyskutować nad stanem obecnym i przyszłością polskiej gospodarki w kontekście nowych technologii. Wydarzenie było podzielone na 6 paneli tematycznych. Członek Zarządu IAB – Robert Wielgo, poprowadził część pt., „Klient cyfrowy”, drugiego dnia wydarzenia.

Sympozjum Świata Teleinformatyki i Infrastruktury będzie poświęcone rozwojowi bardzo ważnych dziedzin gospodarki jakimi są telekomunikacja i informatyka, w kontekście rozwijającej się polskiej gospodarki. Będziemy mówili o tym czego gospodarka potrzebuje dzisiaj od operatorów i jakie wyzwania stoją przed operatorami telekomunikacyjnymi czy dostawcami usług teleinformatycznych. Teleinformatyka i infrastruktura to dziedziny wiedzy i rozwoju, które stają się już dzisiaj siłą napędową gospodarki 4.0, stanowiącą fundament strategii zrównoważonego rozwoju rządu Premiera Mateusza Morawieckiego.

– twierdzi Piotr Muszyński, Przewodniczący Rady Programowej, Założyciel & Prezes, FixMap.

Zwieńczeniem pierwszego dnia 18. edycji Sympozjum Świata Teleinformatyki i Infrastruktury była Wielka Gala Złotych Anten. Podczas jej trwania niezależna Kapituła Konkursowa, składająca się z uznanych autorytetów w branży, nagrodziła laureatów Konkursu Złote Anteny.

Kongres realizowany jest w ramach działalności grupy MMC Polska organizującej prestiżowe kongresy, konferencje, warsztaty i szkolenia biznesowe w Polsce dedykowane specjalistom, kadrze menadżerskiej oraz zarządom firm.

 

Czytaj także

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Do IAB Polska dołącza Braughman Group Media Outdoor – doświadczony partner w realizacji kampanii OOH i DOOH, który łączy kreatywność z technologią, pomagając markom zaistnieć w lokalizacjach premium.

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

27 listopada w Warszawie odbędzie się konferencja „Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów”. Organizatorem wydarzenia jest re58, partnerem strategicznym – New Age Media, patronat honorowy objęło IAB Polska, a wszyscy uczestnicy dzięki przyznanej akredytacji będą mogli otrzymać 20 pkt DIMAQ.