Reach a Blogger nową firmą członkowską IAB Polska

11/10/2021
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła platforma dla influencerów oraz reklamodawców Reach a Blogger.

Rynek influencer marketingu jest bardzo młody, nawet jak na internet. Ten dynamicznie zmieniający się obszar wymaga wypracowania dobrych praktyk dla wszystkich jego uczestników. Znam IAB Polska z racji współpracy naszej agencji reklamowej Biuro Podróży Reklamy, która nie tylko była przez 10 lat członkiem tej organizacji, ale również jej dostawcą usług kreatywnych i web-developerskich. Jestem zatem przekonany, że teraz przystępując jako Reach a Blogger skorzystamy również na tej współpracy. Mam nadzieję, że dołożymy naszą cegiełkę w zakresie wypracowania rozwiązań korzystnych dla całej branży influencerskiej w Polsce. Liczymy też na to, że skorzystamy z wiedzy wielu renomowanych agencji, które należą do IAB Polska oraz na to, że uda nam się dotrzeć do jeszcze szerszej grupy odbiorców B2B z naszą platformą https://reachablogger.pl, przez którą zostało zrealizowanych już blisko 18000 współprac między reklamodawcami a influencami. – Robert Sosnowski, CVO, ReachABlogger.pl

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. Więcej informacji TUTAJ.

Jak przystąpić do IAB Polska?

Czytaj także

Patronat IAB: Raport z badania kondycji content marketingu 2025

Patronat IAB: Raport z badania kondycji content marketingu 2025

Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.