Raport: WWW + TV = RAZEM LEPIEJ

04/05/2019
Zapraszamy serdecznie do lektury raportu z badania IAB Polska, koncentrującego się na współkonsumpcji ekranów wśród polskich internautów.

Zapraszamy serdecznie do lektury raportu, z trzeciej już edycji badania IAB Polska, koncentrującego się na współkonsumpcji ekranów wśród polskich internautów. Raport miał swoją premierę 3 kwietnia 2019r., podczas konferencji Multiscreen Day 2019 . Paweł Kolenda – Dyrektor ds. Badań IAB Polska przedstawił wyniki badania w wystąpieniu pt. “Multiscreening przyszłości – z telewizją czy bez?”.

Z badania wynika, że multiscreening wciąż się rozwija, choć postępująca cyfryzacja zmienia istotnie jego oblicze. Coraz mniej użytkowników ogląda tradycyjną telewizję, a jednocześnie rośnie rynek usług mobilnych i konsumpcja treści audiowizualnych za ich pośrednictwem. Coraz częściej dochodzi także do współkonsumpcji treści pomiędzy ekranami cyfrowymi, nie tylko w kontekście tytułowej synergii TV+WWW.

Wyniki badania wskazują jednoznacznie, że choć charakter multiscreeningu się zmienia i – co za tym idzie – adaptacji ulegać będą musiały narzędzia marketingowe, inwestycje w działania integrujące komunikację w telewizji i internecie mają nie tylko ogromny potencjał, ale są wręcz niezbędne, aby dostosować się do potrzeb konsumentów.

Zapraszamy do lektury!

Pobierz raport WWW + TV = RAZEM LEPIEJ

 

Czytaj także

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.