Raport: WWW + TV = RAZEM LEPIEJ

04/05/2019
Zapraszamy serdecznie do lektury raportu z badania IAB Polska, koncentrującego się na współkonsumpcji ekranów wśród polskich internautów.

Zapraszamy serdecznie do lektury raportu, z trzeciej już edycji badania IAB Polska, koncentrującego się na współkonsumpcji ekranów wśród polskich internautów. Raport miał swoją premierę 3 kwietnia 2019r., podczas konferencji Multiscreen Day 2019 . Paweł Kolenda – Dyrektor ds. Badań IAB Polska przedstawił wyniki badania w wystąpieniu pt. “Multiscreening przyszłości – z telewizją czy bez?”.

Z badania wynika, że multiscreening wciąż się rozwija, choć postępująca cyfryzacja zmienia istotnie jego oblicze. Coraz mniej użytkowników ogląda tradycyjną telewizję, a jednocześnie rośnie rynek usług mobilnych i konsumpcja treści audiowizualnych za ich pośrednictwem. Coraz częściej dochodzi także do współkonsumpcji treści pomiędzy ekranami cyfrowymi, nie tylko w kontekście tytułowej synergii TV+WWW.

Wyniki badania wskazują jednoznacznie, że choć charakter multiscreeningu się zmienia i – co za tym idzie – adaptacji ulegać będą musiały narzędzia marketingowe, inwestycje w działania integrujące komunikację w telewizji i internecie mają nie tylko ogromny potencjał, ale są wręcz niezbędne, aby dostosować się do potrzeb konsumentów.

Zapraszamy do lektury!

Pobierz raport WWW + TV = RAZEM LEPIEJ

 

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.