PZC – właściciel AXON i retargetingOOH.com przystępuje do IAB Polska

09/05/2023
Nową firmą członkowską została grupa PZC - właściciel marek AXON i retargetingOOH.com.

PZC GROUP Sp. z o.o. to firma z backgroundem consulting-marketingowym ze specjalizacją komunikacji mediowej. Oferuje na rynku zaawansowane rozwiązania komunikacji digitalowej o zasięgu globalnym pod markami AXON i retargetingOOH.com, z potencjałem obejmującym 3,1 mld konsumentów na świecie. Zadaniem obu jest maksymalizacja skuteczności komunikacji w przełożeniu na KPIe marketingowe oraz budowa synergii pomiędzy mediami, dzięki wykorzystaniu potencjału danych łączących świat online i offline.

PZC GROUP powstało z ambitną myślą o tworzeniu i dostarczaniu na rynku komunikacji marketingowej rozwiązań dających potencjał skutecznej walki komunikacyjnej dla marek w skali globalnej. AXON i retargetingOOH.com to dwa pierwsze narzędzia w portfolio Spółki skutecznie podążające tą wytyczoną ścieżką.
Dołączenie do IAB to zaszczyt i bardzo ważny krok dla PZC GROUP w strategii realizacji założonych celów rozwojowych Spółki i zarządzanych przez nią brandów AXON i retargetingOOH.com
Dla nas to dołączenie do rodziny firm komunikacji digitalowej, w ramach której planujemy aktywnie uczestniczyć we współtworzeniu rynku w Polsce i wspierać rozwój lokalnego zaplecza narzędziowego na potrzeby komunikacyjne grup mediowych i reklamodawców na rynku polskim i rynkach zagranicznych. – skomentował Piotr Zagórski, Prezes Zarządu

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

 

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.