PZC – właściciel AXON i retargetingOOH.com przystępuje do IAB Polska

09/05/2023
Nową firmą członkowską została grupa PZC - właściciel marek AXON i retargetingOOH.com.

PZC GROUP Sp. z o.o. to firma z backgroundem consulting-marketingowym ze specjalizacją komunikacji mediowej. Oferuje na rynku zaawansowane rozwiązania komunikacji digitalowej o zasięgu globalnym pod markami AXON i retargetingOOH.com, z potencjałem obejmującym 3,1 mld konsumentów na świecie. Zadaniem obu jest maksymalizacja skuteczności komunikacji w przełożeniu na KPIe marketingowe oraz budowa synergii pomiędzy mediami, dzięki wykorzystaniu potencjału danych łączących świat online i offline.

PZC GROUP powstało z ambitną myślą o tworzeniu i dostarczaniu na rynku komunikacji marketingowej rozwiązań dających potencjał skutecznej walki komunikacyjnej dla marek w skali globalnej. AXON i retargetingOOH.com to dwa pierwsze narzędzia w portfolio Spółki skutecznie podążające tą wytyczoną ścieżką.
Dołączenie do IAB to zaszczyt i bardzo ważny krok dla PZC GROUP w strategii realizacji założonych celów rozwojowych Spółki i zarządzanych przez nią brandów AXON i retargetingOOH.com
Dla nas to dołączenie do rodziny firm komunikacji digitalowej, w ramach której planujemy aktywnie uczestniczyć we współtworzeniu rynku w Polsce i wspierać rozwój lokalnego zaplecza narzędziowego na potrzeby komunikacyjne grup mediowych i reklamodawców na rynku polskim i rynkach zagranicznych. – skomentował Piotr Zagórski, Prezes Zarządu

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

 

Czytaj także

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Do IAB Polska dołącza Braughman Group Media Outdoor – doświadczony partner w realizacji kampanii OOH i DOOH, który łączy kreatywność z technologią, pomagając markom zaistnieć w lokalizacjach premium.

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

27 listopada w Warszawie odbędzie się konferencja „Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów”. Organizatorem wydarzenia jest re58, partnerem strategicznym – New Age Media, patronat honorowy objęło IAB Polska, a wszyscy uczestnicy dzięki przyznanej akredytacji będą mogli otrzymać 20 pkt DIMAQ.