PushPushGo w gronie firm członkowskich IAB Polska

02/18/2022
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła platforma PushPushGo.

PushPushGo to zgodna z RODO platforma do wysyłania powiadomień web i mobile push na urządzenia stacjonarne i mobilne. Pozwala na segmentację i targetowanie, umożliwia automatyzację marketingu (ratowanie porzuconych koszyków, cross i up-selling itp.) i śledzenie analityki. PushPushGo oferuje spersonalizowane pakiety usług, które pozwalają jak najlepiej dopasować się do potrzeb klientów. Współpracuje z firmami z branży e-commerce, wydawniczej, finansowej, telekomunikacyjnej i podróżniczej.

Coraz szybszy rozwój narzędzi do wspierania komunikacji omnichannel jest jednym z głównych trendów marketingowych w ostatnich latach. Do tej grupy zalicza się także powiadomienia push. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę ze skuteczności takich metod docierania do klientów. PushPushGo to jedna z najszybciej rozwijających się platform do wysyłki i automatyzacji notyfikacji push – zarówno web i mobile.
Współpraca w ramach IAB to dla nas wielka przyjemność. Liczymy, że w ramach tej platformy wymiany wiedzy i doświadczeń do spółki z partnerami wypracujemy najlepsze praktyki w marketingu internetowym. Pozwoli nam to wspólnie kształtować rynek w pozytywnym kierunku. – mówi Arkadiusz Gugała, Country Manager Poland, PushPushGo.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 220 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.