Przygotuj się na Privacy Sandbox. IAB Polska zaprasza na bezpłatny webinar

01/18/2024
Grupa Robocza Programmatic działająca przy IAB Polska organizuje bezpłatny ekspercki webinar na temat inicjatywy Google Chrome – Privacy Sandbox, która ma na celu ochronę prywatności użytkowników przy jednoczesnym zapewnieniu narzędzi do prowadzenia biznesu online. Wydarzenie dostępne będzie online 1 lutego br. po wcześniejszej rejestracji.

Privacy Sandbox to odpowiedź Google Chrome na pytanie: „co po third-party cookies?”. Inicjatywa ma na celu jeszcze większe zadbanie o prywatność użytkowników w internecie przy jednoczesnym zagwarantowaniu firmom narzędzi niezbędnych do prowadzenia biznesu online. Podstawowym założeniem tego rozwiązania jest eliminacja potrzeby śledzenia indywidualnych użytkowników w zamian za grupowanie. Dzięki temu reklamodawcy mogą dostarczać spersonalizowane reklamy na podstawie grup zainteresowań.

– To obecnie jeden z kluczowych tematów dla reklamodawców i wydawców. Wiele firm nie jest świadomych nadchodzących zmian. Jeżeli nie dostosują się do nowych rozwiązań, mogą stracić znaczące możliwości w zakresie ruchu internetowego oraz targetowania. To, co proponuje Privacy Sandbox, jest nie tylko odpowiedzią technologiczną, ale także strategicznym kierunkiem, który pomoże branży przystosować się do nowej rzeczywistości cyfrowej. – komentuje Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska

Webinar, organizowany przez Grupę Roboczą Programmatic IAB Polska, odbędzie się online 1 lutego 2024 roku i będzie obejmował prezentacje przedstawicieli Google i RTB House, w których zostanie omówiony aktualny status prac nad Privacy Sandbox oraz praktyczne możliwości jego wykorzystania w kampaniach retargetingowych. Uczestnicy będą mieli okazję do zadawania pytań ekspertom. Webinar będzie dostępny online, a rejestracja na wydarzenie jest bezpłatna. Więcej informacji na stronie: https://www.iab.org.pl/wydarzenia/webinar-przygotuj-sie-na-privacy-sand/

Agenda webinaru:

  • Update on Privacy Sandbox from Chrome + Q&A, Sven May, Privacy Web Ecosystem Consultant, Google; Lidia Schneck, Privacy Sandbox Partnerships, Google
  • Topics & Protected Audience in Ad Manager + Q&A, Michał Dąbrowski, Senior Publisher Solutions Consultant, Google
  • Zastosowanie Privacy Sandbox w praktyce – use case w retargetingu + Q&A, Mateusz Dąbrowski, Head of Sales, RTB House

Webinar obejmie 3 prezentacje, 2 z nich będą prowadzone w języku angielskim, a po każdej z nich odbędzie się Q&A z ekspertami.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów otrzymują za udział 5 punktów punkty recertyfikacyjnych.

Partnerem technologicznym wydarzenia jest Livewebinar.

Czytaj także

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Do IAB Polska dołącza Braughman Group Media Outdoor – doświadczony partner w realizacji kampanii OOH i DOOH, który łączy kreatywność z technologią, pomagając markom zaistnieć w lokalizacjach premium.

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

27 listopada w Warszawie odbędzie się konferencja „Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów”. Organizatorem wydarzenia jest re58, partnerem strategicznym – New Age Media, patronat honorowy objęło IAB Polska, a wszyscy uczestnicy dzięki przyznanej akredytacji będą mogli otrzymać 20 pkt DIMAQ.