Przygotuj się na Privacy Sandbox. IAB Polska zaprasza na bezpłatny webinar

01/18/2024
Grupa Robocza Programmatic działająca przy IAB Polska organizuje bezpłatny ekspercki webinar na temat inicjatywy Google Chrome – Privacy Sandbox, która ma na celu ochronę prywatności użytkowników przy jednoczesnym zapewnieniu narzędzi do prowadzenia biznesu online. Wydarzenie dostępne będzie online 1 lutego br. po wcześniejszej rejestracji.

Privacy Sandbox to odpowiedź Google Chrome na pytanie: „co po third-party cookies?”. Inicjatywa ma na celu jeszcze większe zadbanie o prywatność użytkowników w internecie przy jednoczesnym zagwarantowaniu firmom narzędzi niezbędnych do prowadzenia biznesu online. Podstawowym założeniem tego rozwiązania jest eliminacja potrzeby śledzenia indywidualnych użytkowników w zamian za grupowanie. Dzięki temu reklamodawcy mogą dostarczać spersonalizowane reklamy na podstawie grup zainteresowań.

– To obecnie jeden z kluczowych tematów dla reklamodawców i wydawców. Wiele firm nie jest świadomych nadchodzących zmian. Jeżeli nie dostosują się do nowych rozwiązań, mogą stracić znaczące możliwości w zakresie ruchu internetowego oraz targetowania. To, co proponuje Privacy Sandbox, jest nie tylko odpowiedzią technologiczną, ale także strategicznym kierunkiem, który pomoże branży przystosować się do nowej rzeczywistości cyfrowej. – komentuje Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska

Webinar, organizowany przez Grupę Roboczą Programmatic IAB Polska, odbędzie się online 1 lutego 2024 roku i będzie obejmował prezentacje przedstawicieli Google i RTB House, w których zostanie omówiony aktualny status prac nad Privacy Sandbox oraz praktyczne możliwości jego wykorzystania w kampaniach retargetingowych. Uczestnicy będą mieli okazję do zadawania pytań ekspertom. Webinar będzie dostępny online, a rejestracja na wydarzenie jest bezpłatna. Więcej informacji na stronie: https://www.iab.org.pl/wydarzenia/webinar-przygotuj-sie-na-privacy-sand/

Agenda webinaru:

  • Update on Privacy Sandbox from Chrome + Q&A, Sven May, Privacy Web Ecosystem Consultant, Google; Lidia Schneck, Privacy Sandbox Partnerships, Google
  • Topics & Protected Audience in Ad Manager + Q&A, Michał Dąbrowski, Senior Publisher Solutions Consultant, Google
  • Zastosowanie Privacy Sandbox w praktyce – use case w retargetingu + Q&A, Mateusz Dąbrowski, Head of Sales, RTB House

Webinar obejmie 3 prezentacje, 2 z nich będą prowadzone w języku angielskim, a po każdej z nich odbędzie się Q&A z ekspertami.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów otrzymują za udział 5 punktów punkty recertyfikacyjnych.

Partnerem technologicznym wydarzenia jest Livewebinar.

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.