Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące wdrożenia AI w firmie pod kątem działań marketingowych. E-book dostępny jest w nie tylko w dwóch wersjach językowych, ale również w dwóch formach – jako interaktywny dokument online oraz klasyczny pdf. Zapraszamy do lektury!
WERSJA POLSKA
ENGLISH VERSION
Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024 adresowany jest przede wszystkim do osób zajmujących się marketingiem, które nie miały jeszcze okazji pracować ze sztuczną inteligencją. Został jednak skonstruowany w taki sposób, by być merytorycznym i konkretnym materiałem, który pomoże również średnio zaawansowanym pogłębić swoją znajomość i możliwości korzystania z AI w marketingu i codziennej pracy.
Materiał zawiera blisko 120 stron opisów i analiz narzędzi AI przydatnych w konkretnych obszarach marketingu:
- strategia, badania i research,
- copywriting,
- grafika,
- wideo,
- audio,
- media i performance.
W publikacji znajdziemy także zagadnienia z zakresu prawa, historii sztucznej inteligencji, pro-tipy dotyczące promptowania, a także trendy w AI. Eksperci pochylili się również nad tym, jak wdrożyć AI w firmie.
Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024 zostały stworzony przy użyciu AI i jest dostępny w dwóch wersjach: jako klasyczny pdf oraz dokument online – w pełni interaktywny z animacjami, filmami, wygenerowanymi avatarami video w Canvie.
Zapraszamy do lektury!