Przedstawiciele IAB Polska w zarządzie Rady Reklamy oraz w Komisji Etyki Reklamy

06/28/2021
24 czerwca 2021 podczas walnego zebrania członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy odbyły się wybory do Zarządu, Rady Nadzorczej oraz Komisji Etyki Reklamy. Wśród wybranych znaleźli się także przedstawiciele IAB Polska. Robert Wielgo, członek zarządu i CMO IAB Polska, został powołany na Prezesa zarządu, a Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska, wszedł do Rady Nadzorczej Rady Reklamy. W organach Stowarzyszenia znaleźli się także inni przedstawiciele firm członkowskich i współpracujących z IAB Polska.

W skład Zarządu Rady Reklamy poza Robertem Wielgo i Włodzimierzem Schmidt weszli także następujący przedstawiciele firm członkowskich IAB Polska:

  • Małgorzata Węgierek,  CEO, Havas Media Group
  • Marcin Idzik, Dyrektor Działu Sprzedaży, TVN Media

Ponadto do grona arbitrów Komisji Etyki Reklamy  zostali wybrani następujący przedstawiciele firm członkowskich i współpracujących z IAB Polska:

  • Teresa Wierzbowska, Doradca Zarządu ds. Public Affairs, Grupa Polsat; wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej IAB Polska
  • Małgorzata Augustyniak, wiceprezes zarządu, AMS
  • Anna Gumkowska, dyrektor działu rozwoju news i lifestyle,  TVN Discovery Polska
  • Elżbieta Kondzioła, Dyrektor Sprzedaży Online, Lovemedia
  • Kamil Bolek, CMO, członek zarządu grupy LTTM
  • Agnieszka Przewoźnik, członek zarządu, Społeczności
  • Piotr Wasilewski, Partner, Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
  • Wojciech Piwocki, członek zarządu, dyrektor handlowy, IMS
  • Rafał Wiewiórski, Kierownik Ad Product: Display&Data, Ringier Axel Springer Polska
  • Paulina Zyśk-Lisica,Director of Programmatic Department, Wirtualna Polska
  • Beata Dziwulska, digital & social media communication manager, Nestlé Polska
  • Ewelina Czuba, dyrektor, Biuro Reklamy i Handlu TVP
  • Sławomir Skowerski, Head of Copywriring, GoldenSubmarine
  • Zofia Stanejko
  • Igor Kaleński, prezes, Grupa BBDO

Szczegółowe informacje dostępne na stronie Rady Reklamy.

Gratulujemy wybranym!

Czytaj także

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Czy wciąż mamy do czynienia z duopolem w polskich social mediach? Jaka jest charakterystyka użytkowników poszczególnych platform i jaką strategię reklamową warto obrać, aby dotrzeć do konkretnych grup odbiorców? Do rąk czytelników trafiła trzecia edycja raportu „Social media 2025”, dostarczająca wyczerpujących danych na temat rodzimego rynku mediów społecznościowych.

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2025 znajdziesz w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2024/202025 – najważniejszym corocznym podsumowaniu polskiej branży digital. Raport dostępny jest jako serwis www oraz klasyczny PDF.