Przedstawiciele IAB Polska w organach Rady Reklamy

07/05/2019
Z przyjemnością informujemy, że do organów wybieralnych Rady Reklamy na kolejną kadencję powołano aż 13 przedstawicieli IAB Polska. Robert Wielgo, członek zarządu i CMO IAB Polska, wszedł do Rady Nadzorczej organziacji.

25 czerwca 2019 podczas walnego zebrania członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy odbyły się wybory do Zarządu, Rady Nadzorczej oraz Komisji Etyki Reklamy. Wśród wybranych znaleźli się także przedstawiciele IAB Polska.

Robert Wielgo, członek zarządu, CMO IAB Polska, w poprzedniej kadencji na stanowisku członka zarządu, został wybrany do Rady Nadzorczej Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy.

W skład Zarządu Rady Reklamy weszli następujący przedstawiciele firm członkowskich IAB Polska:

  • Mariusz Grzesiuk, Ringier Axel Springier Polska  (środki przekazu)
  • Małgorzata Węgierek,  CEO, Havas Media Group (promujący)
  • Marcin Barcz, Członek Zarządu, TVN (środki przekazu)

Ponadto do grona arbitrów Komisji Etyki Reklamy zostało wybranych aż 9  przedstawicieli firm członkowskich IAB Polska:

  • Teresa Wierzbowska, Doradca Zarządu ds. Public Affairs, Grupa Polsat; wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej IAB Polska  (środki przekazu)
  • Anna Gumkowska, Dyrektor Zarządzający Obszaru Kultura i Rozrywka, Wirtualna Polska (środki przekazu)
  • Elżbieta Kondzioła, Dyrektor Sprzedaży Online, Lovemedia (środki przekazu)
  • Rafał Ciszewski, CEO, K2 Precise (środki przekazu)
  • Sławomir Skowerski, Head of Copywriting, GoldenSubmarine (promujący)
  • Zofia Sanejko, Chief Commercial Officer, Universal McCann (promujący)
  • Zuzanna Warowna-Toruńska, Ogilvy & Mother (promujący)
  • Beata Dziwulska, Senior Digital & Social Media Coordinator, Nestlé Polska (reklamodawcy)
  • Ewelina Czuba, Dyrektor, Telewizja Polska (reklamodawcy)

Szczegółowe informacje dostępne na stronie Rady Reklamy.

Gratulujemy wybranym!

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Mobile Trends Conference 2025

Patronat IAB Polska: Mobile Trends Conference 2025

Już 27-28 marca 2025 roku Kraków oraz przestrzeń online ponownie staną się miejscem, w którym technologie, biznes i innowacje łączą się w jedno. Mobile Trends Conference, od lat uważana za jedno z najważniejszych wydarzeń branży technologicznej, powraca z jeszcze większą mocą i inspiracjami. Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.

Call for papers na Forum IAB 2025 czas start

Call for papers na Forum IAB 2025 czas start

Otwieramy call for papers do kolejnej edycji najważniejszej konferencji branży internetowej w Polsce.
W tym roku Forum IAB przebiegnie pod hasłem “Zintegrowana przyszłość” i odbędzie się 4 – 5 czerwca 2025 r. w Warszawie. Zostań częścią tego wydarzenia. Na propozycję Twojej prezentacji czekamy do 31 stycznia br.

Patronat IAB Polska: Trendbook 2025 od Focus Nation

Patronat IAB Polska: Trendbook 2025 od Focus Nation

AI czy człowiek, lokalność czy kosmopolityzm, online czy offline? Ile osób, tyle opinii, a ile trendów, to jeszcze więcej komentarzy. Tegoroczny Trendbook 2025 od Focus Nation to prawdziwa “Wojna światów”, dostrzegamy bowiem dualizm zjawisk marketingowych, silną polaryzację zachowań konsumentów i szereg nowych wyzwań dla marketerów. Publikacja została objęta patronatem honorowym IAB Polska.