Przedstawiciele IAB Polska w organach Rady Reklamy

07/05/2019
Z przyjemnością informujemy, że do organów wybieralnych Rady Reklamy na kolejną kadencję powołano aż 13 przedstawicieli IAB Polska. Robert Wielgo, członek zarządu i CMO IAB Polska, wszedł do Rady Nadzorczej organziacji.

25 czerwca 2019 podczas walnego zebrania członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy odbyły się wybory do Zarządu, Rady Nadzorczej oraz Komisji Etyki Reklamy. Wśród wybranych znaleźli się także przedstawiciele IAB Polska.

Robert Wielgo, członek zarządu, CMO IAB Polska, w poprzedniej kadencji na stanowisku członka zarządu, został wybrany do Rady Nadzorczej Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy.

W skład Zarządu Rady Reklamy weszli następujący przedstawiciele firm członkowskich IAB Polska:

  • Mariusz Grzesiuk, Ringier Axel Springier Polska  (środki przekazu)
  • Małgorzata Węgierek,  CEO, Havas Media Group (promujący)
  • Marcin Barcz, Członek Zarządu, TVN (środki przekazu)

Ponadto do grona arbitrów Komisji Etyki Reklamy zostało wybranych aż 9  przedstawicieli firm członkowskich IAB Polska:

  • Teresa Wierzbowska, Doradca Zarządu ds. Public Affairs, Grupa Polsat; wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej IAB Polska  (środki przekazu)
  • Anna Gumkowska, Dyrektor Zarządzający Obszaru Kultura i Rozrywka, Wirtualna Polska (środki przekazu)
  • Elżbieta Kondzioła, Dyrektor Sprzedaży Online, Lovemedia (środki przekazu)
  • Rafał Ciszewski, CEO, K2 Precise (środki przekazu)
  • Sławomir Skowerski, Head of Copywriting, GoldenSubmarine (promujący)
  • Zofia Sanejko, Chief Commercial Officer, Universal McCann (promujący)
  • Zuzanna Warowna-Toruńska, Ogilvy & Mother (promujący)
  • Beata Dziwulska, Senior Digital & Social Media Coordinator, Nestlé Polska (reklamodawcy)
  • Ewelina Czuba, Dyrektor, Telewizja Polska (reklamodawcy)

Szczegółowe informacje dostępne na stronie Rady Reklamy.

Gratulujemy wybranym!

Czytaj także

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.