Przedstawiciele IAB Polska w organach Rady Reklamy

07/05/2019
Z przyjemnością informujemy, że do organów wybieralnych Rady Reklamy na kolejną kadencję powołano aż 13 przedstawicieli IAB Polska. Robert Wielgo, członek zarządu i CMO IAB Polska, wszedł do Rady Nadzorczej organziacji.

25 czerwca 2019 podczas walnego zebrania członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy odbyły się wybory do Zarządu, Rady Nadzorczej oraz Komisji Etyki Reklamy. Wśród wybranych znaleźli się także przedstawiciele IAB Polska.

Robert Wielgo, członek zarządu, CMO IAB Polska, w poprzedniej kadencji na stanowisku członka zarządu, został wybrany do Rady Nadzorczej Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy.

W skład Zarządu Rady Reklamy weszli następujący przedstawiciele firm członkowskich IAB Polska:

  • Mariusz Grzesiuk, Ringier Axel Springier Polska  (środki przekazu)
  • Małgorzata Węgierek,  CEO, Havas Media Group (promujący)
  • Marcin Barcz, Członek Zarządu, TVN (środki przekazu)

Ponadto do grona arbitrów Komisji Etyki Reklamy zostało wybranych aż 9  przedstawicieli firm członkowskich IAB Polska:

  • Teresa Wierzbowska, Doradca Zarządu ds. Public Affairs, Grupa Polsat; wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej IAB Polska  (środki przekazu)
  • Anna Gumkowska, Dyrektor Zarządzający Obszaru Kultura i Rozrywka, Wirtualna Polska (środki przekazu)
  • Elżbieta Kondzioła, Dyrektor Sprzedaży Online, Lovemedia (środki przekazu)
  • Rafał Ciszewski, CEO, K2 Precise (środki przekazu)
  • Sławomir Skowerski, Head of Copywriting, GoldenSubmarine (promujący)
  • Zofia Sanejko, Chief Commercial Officer, Universal McCann (promujący)
  • Zuzanna Warowna-Toruńska, Ogilvy & Mother (promujący)
  • Beata Dziwulska, Senior Digital & Social Media Coordinator, Nestlé Polska (reklamodawcy)
  • Ewelina Czuba, Dyrektor, Telewizja Polska (reklamodawcy)

Szczegółowe informacje dostępne na stronie Rady Reklamy.

Gratulujemy wybranym!

Czytaj także

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Dwa niezwykłe dni Forum IAB 2023 za nami. Podczas konferencji ponad 120 wybitnych ekspertów z dziedziny marketingu, nauki i biznesu podzieliło się strategiami efektywnego prowadzenia biznesu w trudnych czasach. W czasie wydarzenia miał także premierę Raport Strategiczny Internet 2022/2023. Tegoroczna edycja Forum IAB odbyła się w dniach 30-31 maja w warszawskich Złotych Tarasach i tradycyjnie zgromadziła ponad 1000 osób. 

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Charakterystyka użytkowników polskich platform social mediowych, wnikliwy opis najważniejszych graczy oraz przegląd rynku reklamowego mediów społecznościowych. Do rąk czytelników trafiła właśnie pierwsza edycja raportu Social Media 2023, powstałego na bazie danych z badań gemiusAdReal oraz Mediapanel. Raport, który w przekrojowy sposób opisuje polskie social media, jest wynikiem współpracy firmy Gemius z Polskimi Badaniami Internetu oraz Grupą Roboczą Social Media przy IAB Polska.