Przedłużamy termin CALL FOR PAPERS do Forum IAB 2019!

02/13/2019
Jeszcze zdążysz zostać prelegentem Forum IAB 2019. Przedłużamy termin zgłoszeń propozycji wystąpień do 18 lutego.

Jeszcze zdążysz zostać prelegentem Forum IAB 2019. Przedłużamy termin zgłoszeń propozycji wystąpień do 18 lutego.

Nie zdążyłeś wysłać zgłoszenia? Nie miałeś czasu, by dokładnie przemyśleć temat swojego wystąpienia? A może nie jesteś pewien, czy sobie poradzisz? TAK, wciąż czekamy na Ciebie i wciąż masz szansę wystąpić na najbardziej inspirującej konferencji marketingowej w kraju!

Przedłużamy termin CALL FOR PAPERS na Forum IAB 2019 do 18 lutego!

Nie zwlekaj! Zapoznaj się z briefem i wyślij propozycję swojego wystąpienia.

Wyślij zgłoszenie >

 

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.