Zespół opiera działania na danych, nie zapominając o przemyślanym contencie, co wpływa na sukces projektów, liczne nagrody i wyróżnienia.
Nie od dziś wiadomo,że branża digital marketingu to dynamicznie rozwijające się środowisko. Osoby z nią związane, na co dzień stają przed wyzwaniami ciągłego rozwoju, adaptacji nowych technologii, zmian gospodarczych, czy zmian pokoleniowych. Wierzymy w partnerską współpracę, której efekty pozwalają na budowanie silnych kompetencji, dlatego tak istotne jest dla nas przystąpienie do grona członków IAB. Cieszymy się, że to kolejny krok na etapie rozwoju PromoTraffic i współpracujących z nami firm. Dzielenie się własnym doświadczeniem i wspólny progres to wartości, które na co dzień wpisane są w naszą pracę, dlatego jesteśmy pewni,że to relacja, która wkrótce zaowocuje. – komentuje Michał Smajek – CEO PromoTraffic.
W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.
Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.