Powstanie nowa specjalność na Collegium Civitas, we współpracy z IAB Polska.

05/08/2019
18 kwietnia 2019 r. w siedzibie Collegium Civitas podpisano umowę o współpracy pomiędzy uczelnią Collegium Civitas a IAB Polska...

18 kwietnia 2019 r. w siedzibie Collegium Civitas podpisano umowę o współpracy pomiędzy uczelnią Collegium Civitas a IAB Polska, na mocy której zostanie utworzona nowa specjalność z zakresu marketingu online.

Program nowej specjalizacji  o nazwie “Marketing internetowy i e-commerce” powstanie na kierunku Zarządzanie na uczelni Collegium Civitas. Specjalność została objęta akredytacją DIMAQ, a wśród wykładowców znajdą się trenerzy posiadający certyfikat.
W tym roku uczelnia rozpoczyna rekrutację na pierwszą edycję studiów realizowanych w nowatorskiej formule tzw. studiów dualnych. Oznacza to, że zajęcia będą odbywały się zarówno na uczelni, jak i w siedzibie IAB Polska.

Współpraca obejmuje zarówno konsultacje merytoryczne, jak i zapewnienie odpowiedniej jakości zajęć praktycznych i staży w firmach z sektora branży internetowej. Połączenie najlepszych standardów kształcenia akademickiego z doświadczeniem i potrzebami pracodawców daje gwarancję, że absolwenci specjalizacji “Marketing internetowy i e-commerce” będą przygotowani do pracy w wielu sektorach Przemysłu 4.0.

Studia są współfinansowane z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR.

 

Czytaj także

Duży krok w standaryzacji rynku reklam Digital OOH: Słownik i formatka dla ofert DOOH

Duży krok w standaryzacji rynku reklam Digital OOH: Słownik i formatka dla ofert DOOH

Grupa Robocza Digital Out-of-Home IAB Polska, zrzeszająca wiodące firmy z medium OOH oraz przedstawicieli domów mediowych i firm technologicznych, opracowała dwa ważne dla branży materiały: słownik pojęć związanych z Digital OOH oraz edytowalną formatkę do składania ofert reklamowych na kampanie w tym medium. Materiały te stanowią duży krok do standaryzacji rynku reklam Digital OOH.

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.