Powstanie nowa specjalność na Collegium Civitas, we współpracy z IAB Polska.

05/08/2019
18 kwietnia 2019 r. w siedzibie Collegium Civitas podpisano umowę o współpracy pomiędzy uczelnią Collegium Civitas a IAB Polska...

18 kwietnia 2019 r. w siedzibie Collegium Civitas podpisano umowę o współpracy pomiędzy uczelnią Collegium Civitas a IAB Polska, na mocy której zostanie utworzona nowa specjalność z zakresu marketingu online.

Program nowej specjalizacji  o nazwie “Marketing internetowy i e-commerce” powstanie na kierunku Zarządzanie na uczelni Collegium Civitas. Specjalność została objęta akredytacją DIMAQ, a wśród wykładowców znajdą się trenerzy posiadający certyfikat.
W tym roku uczelnia rozpoczyna rekrutację na pierwszą edycję studiów realizowanych w nowatorskiej formule tzw. studiów dualnych. Oznacza to, że zajęcia będą odbywały się zarówno na uczelni, jak i w siedzibie IAB Polska.

Współpraca obejmuje zarówno konsultacje merytoryczne, jak i zapewnienie odpowiedniej jakości zajęć praktycznych i staży w firmach z sektora branży internetowej. Połączenie najlepszych standardów kształcenia akademickiego z doświadczeniem i potrzebami pracodawców daje gwarancję, że absolwenci specjalizacji “Marketing internetowy i e-commerce” będą przygotowani do pracy w wielu sektorach Przemysłu 4.0.

Studia są współfinansowane z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR.

 

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.