Poradnik dla Internetowego Reklamodawcy. Edycja IV

09/27/2021
Przedstawiciele Grupy Roboczej SEM IAB Polska przygotowali kolejną, czwartą już aktualizację „Poradnika dla internetowego reklamodawcy”. Publikacja stanowi kompleksową prezentację podstawowych zasad prowadzenia działań marketingowych w wyszukiwarce Google, w sieciach reklamy kontekstowej, na Facebooku oraz na Youtube.
Poradnik przeznaczony jest przede wszystkim dla marketerów, którzy potrzebują prostego i przejrzystego wyjaśnienia zasad funkcjonowania wybranych internetowych narzędzi reklamowych. Może być przydatnym podręcznikiem dla pracowników działów marketingu i reklamy oraz dla osób zaczynających pracę w branży reklamowej.

W Poradniku znajdziemy informacje uzwględniające najnowsze zmiany w systemie reklamowym i analitycznym Google, reklamy na Youtube i Facebooku, a także zagadnienia z zakresu SEO i UX pogrupowane w następujące rodziały:

  • SXO – czyli synergia działań SEO i UX
  • GA 4 jako nowy złoty standard analityki internetowej
  • Google Merchant Center – zaplecze reklam produktowych w Google
  • Lejek sprzedażowy – jak go wdrożyć w przypadku kampanii Facebook Ads?
  • Czy wideo sprzedaje? Sprawdź, jak reklama wideo może wzmocnić Customer Journey w Twoim e-sklepie.
  • Reklama elastyczna display w Google Ads – czyli robot zrobi to za Ciebie

Zapraszamy do lektury!

Czytaj także

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Czy wciąż mamy do czynienia z duopolem w polskich social mediach? Jaka jest charakterystyka użytkowników poszczególnych platform i jaką strategię reklamową warto obrać, aby dotrzeć do konkretnych grup odbiorców? Do rąk czytelników trafiła trzecia edycja raportu „Social media 2025”, dostarczająca wyczerpujących danych na temat rodzimego rynku mediów społecznościowych.

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2025 znajdziesz w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2024/202025 – najważniejszym corocznym podsumowaniu polskiej branży digital. Raport dostępny jest jako serwis www oraz klasyczny PDF.