Poradnik dla internetowego reklamodawcy. Edycja III

07/20/2020
Przedstawiciele Grupy Roboczej SEM IAB Polska przygotowali kolejną, trzecią już aktualizację „Poradnika dla internetowego reklamodawcy”. Publikacja stanowi kompleksową prezentację podstawowych zasad prowadzenia działań marketingowych w wyszukiwarce Google, w sieciach reklamy kontekstowej, na Facebooku oraz na Youtube.

Poradnik przeznaczony jest przede wszystkim dla marketerów, którzy potrzebują prostego i przejrzystego wyjaśnienia zasad funkcjonowania wybranych internetowych narzędzi reklamowych. Może być przydatnym podręcznikiem dla pracowników działów marketingu i reklamy oraz dla osób zaczynających pracę w branży reklamowej.

W Poradniku, poza częścią poświęconą wyszukiwarce Google, pojawiają się takie zagadnienia jak SEO, content marketing, kampanie PPC na Facebooku, możliwości reklamowe YouTube, kompleksowe rozwiązania reklamowe oraz treści dotyczące planowania, analizowania i optymalizacji prowadzonych działań reklamowych.

Czytaj także

Patronat IAB: LEGALTECH FORUM 19 maja w Warszawie

Patronat IAB: LEGALTECH FORUM 19 maja w Warszawie

Perspektywy rozwoju rynku legal tech w Polsce, sztuczna inteligencja (AI) w kancelarii prawnej oraz nowe regulacje prawne związane z prawem nowych technologii – to tematy przewodnie LegalTech Forum 2025. IAB Polska po raz kolejny objął wydarzenie patronatem honorowym.

Patronat IAB: BaseLinker EXPO w Krakowie

Patronat IAB: BaseLinker EXPO w Krakowie

BaseLinker zaprasza na trzecią edycję swojej flagowej konferencji – BaseLinker EXPO ‘25. Wydarzenie dostarczy praktycznej wiedzy dla sprzedawców e-commerce, dzięki której będą mogli jeszcze sprawniej skalować sprzedaż i wchodzić na nowe rynki bez obaw. Całość odbędzie się już 13 maja w ICE Kraków – jednym z najnowocześniejszych centrów kongresowych w Polsce. Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.