Akredytacja Dimaq: POLZAK Marketing 2019

05/27/2019
To już trzecia edycja Pozlak Marketing – konferencji trzech środowisk – Zakupów, Marketingu i Agencji! IAB Polska jest partnerem wydarzenia.

Trzecia edycja konferencji POLZAK MARKETING 2019 odbędzie się 12 czerwca br. w Warszawie. Wydarzenie jest objęte akredytacją DIMAQ.

Akredytacja DIMAQ oznacza, że wydarzenie włączone jest do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ – certyfikatu kompleksowo potwierdzającego kompetencje digital marketingowe przyznawanego przez IAB Polska (więcej informacji TUTAJ). Posiadacze certyfikatów Dimaq otrzymują 10 pkt. za udział w konferencji.

Inicjatywa POLZAK MARKETING ma charakter edukacyjny i skoncentrowana jest na poszerzaniu kompetencji z zakresu zakupu usług marketingowych. Wydarzenie organizowane jest w ramach inicjatywy Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja, przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów oraz THINK MICE.

Tematem przewodnim POLZAK MARKETING 2019, będą nowe technologie i ich wpływ na marketing, sprzedaż, komunikację digital i media.

W programie tegorocznej konferencji miedzy innymi:

W programie m.in.:

  • #10yearschallenge. Jak zmieniła się branża reklamowa na przestrzeni ostatniej dekady?
  • Od eCommerce do dCommerce – trendy ewolucji sprzedaży online marek.
  • Advanced TV – w oczekiwaniu na Teslę rynku reklamy.
  • Kup to sam! Dyskusja o próbach uniezależniania się reklamowców od agencji mediowych.

Dla kogo?

  • Zakupy – dyrektorzy, menedżerowie, specjaliści zakupów marketingowych
  • Marketing – dyrektorzy, menedżerowie, specjaliści ds. marketingu
  • Agencje komunikacji marketingowej – agencje mediowe, digitalowe, reklamowe, PRowe, brandingowe.

Pełna agenda na stronie wydarzenia.

Czytaj także

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania Przewodnika po sztucznej inteligencji 2024 przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej AI IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące wdrożenia AI w firmie pod kątem  działań marketingowych. Publikacja dostępna jest w dwóch wersjach – jako interaktywny dokument online oraz klasyczny pdf.

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.