Akredytacja Dimaq: POLZAK Marketing 2019

05/27/2019
To już trzecia edycja Pozlak Marketing – konferencji trzech środowisk – Zakupów, Marketingu i Agencji! IAB Polska jest partnerem wydarzenia.

Trzecia edycja konferencji POLZAK MARKETING 2019 odbędzie się 12 czerwca br. w Warszawie. Wydarzenie jest objęte akredytacją DIMAQ.

Akredytacja DIMAQ oznacza, że wydarzenie włączone jest do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ – certyfikatu kompleksowo potwierdzającego kompetencje digital marketingowe przyznawanego przez IAB Polska (więcej informacji TUTAJ). Posiadacze certyfikatów Dimaq otrzymują 10 pkt. za udział w konferencji.

Inicjatywa POLZAK MARKETING ma charakter edukacyjny i skoncentrowana jest na poszerzaniu kompetencji z zakresu zakupu usług marketingowych. Wydarzenie organizowane jest w ramach inicjatywy Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja, przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów oraz THINK MICE.

Tematem przewodnim POLZAK MARKETING 2019, będą nowe technologie i ich wpływ na marketing, sprzedaż, komunikację digital i media.

W programie tegorocznej konferencji miedzy innymi:

W programie m.in.:

  • #10yearschallenge. Jak zmieniła się branża reklamowa na przestrzeni ostatniej dekady?
  • Od eCommerce do dCommerce – trendy ewolucji sprzedaży online marek.
  • Advanced TV – w oczekiwaniu na Teslę rynku reklamy.
  • Kup to sam! Dyskusja o próbach uniezależniania się reklamowców od agencji mediowych.

Dla kogo?

  • Zakupy – dyrektorzy, menedżerowie, specjaliści zakupów marketingowych
  • Marketing – dyrektorzy, menedżerowie, specjaliści ds. marketingu
  • Agencje komunikacji marketingowej – agencje mediowe, digitalowe, reklamowe, PRowe, brandingowe.

Pełna agenda na stronie wydarzenia.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.