Trzecia edycja konferencji POLZAK MARKETING 2019 odbędzie się 12 czerwca br. w Warszawie. Wydarzenie jest objęte akredytacją DIMAQ.
Akredytacja DIMAQ oznacza, że wydarzenie włączone jest do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ – certyfikatu kompleksowo potwierdzającego kompetencje digital marketingowe przyznawanego przez IAB Polska (więcej informacji TUTAJ). Posiadacze certyfikatów Dimaq otrzymują 10 pkt. za udział w konferencji.
Inicjatywa POLZAK MARKETING ma charakter edukacyjny i skoncentrowana jest na poszerzaniu kompetencji z zakresu zakupu usług marketingowych. Wydarzenie organizowane jest w ramach inicjatywy Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja, przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów oraz THINK MICE.
Tematem przewodnim POLZAK MARKETING 2019, będą nowe technologie i ich wpływ na marketing, sprzedaż, komunikację digital i media.
W programie tegorocznej konferencji miedzy innymi:
W programie m.in.:
- #10yearschallenge. Jak zmieniła się branża reklamowa na przestrzeni ostatniej dekady?
- Od eCommerce do dCommerce – trendy ewolucji sprzedaży online marek.
- Advanced TV – w oczekiwaniu na Teslę rynku reklamy.
- Kup to sam! Dyskusja o próbach uniezależniania się reklamowców od agencji mediowych.
Dla kogo?
- Zakupy – dyrektorzy, menedżerowie, specjaliści zakupów marketingowych
- Marketing – dyrektorzy, menedżerowie, specjaliści ds. marketingu
- Agencje komunikacji marketingowej – agencje mediowe, digitalowe, reklamowe, PRowe, brandingowe.
Pełna agenda na stronie wydarzenia.