Wyniki zebrane w badaniu pozwolą na zgromadzenie wiedzy na temat stanu faktycznego, możliwości i problemów doświadczanych przez osoby 50+ na rynku pracy w branży marketingowej. Zgromadzona wiedza będzie podstawą do opracowania tak zwanych dobrych praktyk kierowanych do osób, które ukończyły 50. rok życia, posiadających kwalifikacje nieadekwatne do potrzeb sektora i chcących kontynuować lub rozpocząć pracę w branży marketingowej.
Ankieta adresowana jest do kadry zarządzającej, dyrektorów i kierowników HR oraz innych przedstawicieli firm z sektora komunikacji marketingowej, którzy mają udział w polityce zatrudnieniowej swoich organizacji. Sektor komunikacji marketingowej definiowany jest w oparciu o Polską Klasyfikację Działalności Gospodarczej, z uwzględnieniem następujących kodów:
- PKD J58.1 – Wydawanie książek i periodyków oraz pozostała działalność wydawnicza,
z wyłączeniem w zakresie oprogramowania, - PKD J59 – Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo, programów telewizyjnych, nagrań dźwiękowych i muzycznych,
- PKD J60 – Nadawanie programów ogólnodostępnych i abonamentowych,
- PKD M.73.1 – Reklama.
Ankieta jest anonimowa, a jej wypełnienie zajmie nie więcej niż 12 minut. Badanie trwa do 22 grudnia 2020. Zapraszamy do udziału!