Podcast IAB Europe “LoveAudio: The State of Programmatic Streaming”.

11/04/2020
10 listopada zapraszamy na podcast na temat streamingu programmatic organizowanego przez IAB Europe.

Cały świat dostosowuje się właśnie nowej rzeczywistości. Dlatego też obecnie ważniejsze niż kiedykolwiek jest to, aby zadbać o odpowiedni wizerunek i komunikację marki.

Jakie informacje na temat trendów streamingu programmatic możemy zaoferować, abyś mógł podejmować właściwe decyzje zakupowe? Jak możemy pomóc graczom z branży reklamowej przewidzieć, jak może wyglądać transmisja strumieniowa za kilka miesięcy?

Aby się tego dowiedzieć, dołącz do webinarium “LoveAudio: The State of Programmatic Streaming” z Clementiną Piazza, Automation Lead UK w Spotify i Evangelią Samouris, Media Trader w L’Oreal.

Bezpłatna rejestracja tutaj >>

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.