Podcast IAB Europe „LoveAudio: The State of Programmatic Streaming”.

11/04/2020
10 listopada zapraszamy na podcast na temat streamingu programmatic organizowanego przez IAB Europe.

Cały świat dostosowuje się właśnie nowej rzeczywistości. Dlatego też obecnie ważniejsze niż kiedykolwiek jest to, aby zadbać o odpowiedni wizerunek i komunikację marki.

Jakie informacje na temat trendów streamingu programmatic możemy zaoferować, abyś mógł podejmować właściwe decyzje zakupowe? Jak możemy pomóc graczom z branży reklamowej przewidzieć, jak może wyglądać transmisja strumieniowa za kilka miesięcy?

Aby się tego dowiedzieć, dołącz do webinarium „LoveAudio: The State of Programmatic Streaming” z Clementiną Piazza, Automation Lead UK w Spotify i Evangelią Samouris, Media Trader w L’Oreal.

Bezpłatna rejestracja tutaj >>

Czytaj także

Patronat IAB: wyniki XXI badania SARE

Patronat IAB: wyniki XXI badania SARE

Choć 66% konsumentów narzeka na nadmiar reklam, dobrze przygotowane newslettery wciąż sprzedają. Z XXI raportu SARE „Komunikacja marketingowa w epoce cyfrowego przeciążenia” wynika, że 60,3% badanych zrobiło w ostatnim miesiącu przynajmniej jeden zakup online po otrzymaniu komunikatu marketingowego. Badanie zostało objęte patronatem honorowym IAB Polska.