Pobierz świąteczną paczkę od IAB Polska! Aż 20 publikacji z mijającego roku!

12/21/2020
Z okazji nadchodzących Świąt przygotowaliśmy dla Was paczkę! Paczkę ze wszystkimi publikacjami IAB Polska z 2020 roku. Zapraszamy do pobrania!

W paczce znajduje się aż 20 naszych wydawnictw:

  • Raport Strategiczny INTERNET 2019/2020
  • Raport: Zaufanie internautów a COVID-19
  • Raport: Wpływ pandemii koronawirusa na branżę reklamy online
  • Raport: WWW + TV = Razem lepiej
  • Raport: Kapitał ludzki w SKM
  • IAB Polska/ PwC AdEx FY’2019
  • IAB Polska/ PwC AdEx H1’2020
  • IAB Polska/PwC Adex Q1’2020
  • Leksykon: Pomiar efektywności komunikacji cyfrowej
  • Whitepaper: Fraud Reklamowy
  • Dobre Praktyki w obszarze Brand Safety
  • Zbiór Dobrych Praktyk w obszarze Viewability
  • Casebook IAB MIXX Awards 2019
  • Casebook: Content – Dobre praktyki realizacji kampanii
  • Casebook E-commerce
  • Przewodnik Po Social Media w Polsce
  • Poradnik: Social Media w czasach zarazy
  • Poradnik: E-commerce w czasach kryzysu
  • Poradnik Internetowego Reklamodawcy. EDYCJA III
  • Mapa Podmiotów Internetowych IAB Polska 2020/2021

Życzymy udanej świątecznej lektury!

Czytaj także

Forum IAB 2021: OdNowa. Redefinicja czy reset? Znamy pierwszych prelegentów i tematy wystąpień Forum IAB 2021

Forum IAB 2021: OdNowa. Redefinicja czy reset? Znamy pierwszych prelegentów i tematy wystąpień Forum IAB 2021

8-10 czerwca br. wybitni eksperci świata marketingu, nauki i biznesu będą dzielić się inspiracjami
i prezentować najnowocześniejsze marketingowe rozwiązania i trendy, które pozwolą na jak najbardziej efektywną adaptację i restrukturyzację biznesów w obliczu zmian wywołanych pandemią COVID-19. Ogłaszamy prelegentów i tematy wystąpień piętnastej edycji Forum IAB, która upłynie pod hasłem OdNowa. Redefinicja czy reset?

Branże regulowane w social media: Branża ubezpieczeniowa

Branże regulowane w social media: Branża ubezpieczeniowa

W przypadku branży ubezpieczeniowej, regulacje dotyczące promowania usług i produktów ubezpieczeniowych wynikają z ustawy o dystrybucji ubezpieczeń z 2017 r. Zgodnie z nią, wszystkie informacje mające charakter reklamowy oraz marketingowy powinny być jasne, rzetelneoraz nie wprowadzać odbiorców w błąd. Zapraszamy do lektury artykułu z najnowszej publikacji Grupy Roboczej Social Media IAB Polska.