Plan najbliższych wydarzeń i przedsięwzięć IAB Europe

07/10/2024
Wakacje rozpoczęły się na dobre, jednak nie oznacza to zupełnego braku wydarzeń ze strony IAB Europe! Polecamy uwadze rozkład wydarzeń i innych planów IAB Europe w niedalekiej przyszłości. Zapraszamy do udziału nie tylko firmy członkowskie!

IAB Europe’s Great Debate: AI
17 lipca, godz. 11:30

Webinar na temat tego, jak AI kształtuje obecnie rynek reklamy cyfrowej.

Zagłębimy się w wyniki naszych ostatnich badań przeprowadzonych we współpracy z Microsoft Advertising, zatytułowanych “Zrozumienie adaptacji i zastosowania sztucznej inteligencji w reklamie cyfrowej” (‘Understanding the Adoption and Application of AI in Digital Advertising”) i zbadamy, w jaki sposób sztuczna inteligencja przekształca branżę.

Więcej informacji tutaj.

Aktualizacja Przewodnika po CTV
25 września

Po ostatniej aktualizacji w 2022 r. planujemy opublikować zaktualizowaną wersję we wrześniu 2024 r., aby zbiegła się z naszym corocznym eventem  Virtual CTV Day.

Wydarzenie gromadzi ekspertów branżowych poprzez serię dyskusji panelowych i analiz rynkowych, aby odkryć najnowsze możliwości w krajobrazie CTV.

IAB Europe’s Great Debate – Trust and Transparency
16 Października, godz. 12:00

Debata na temat zaufania i przejrzystości będzie dotyczyła najlepszych praktyk i bieżących inicjatyw mających na celu zwiększenie zaufania i przejrzystości w naszej branży. Poprzez serię prezentacji i dyskusji panelowych eksperci branżowi podzielą się swoimi poglądami na temat tego, co zostało zrobione i co jeszcze należy zrobić, aby zwiększyć zaufanie i przejrzystość w reklamie cyfrowej.

Więcej informacji tutaj.

Programmatic

Przypominamy, że wciąż trwa 10. edycja badania IAB Europe Attitudes to Programmatic Advertising Survey. Do wypełnienia krótkiej ankiety zapraszamy wszystkich uczestników ekosystemu reklamy programmatic. Dzięki Waszej opinii będziemy mogli poznać najnowsze trendy. Termin upływa 26 lipca 2024 r.

Weź udział

Czytaj także

Rewolucja w reklamie CTV z  Ad Creative ID Framework (ACIF). Webinar Tech Lab.

Rewolucja w reklamie CTV z Ad Creative ID Framework (ACIF). Webinar Tech Lab.

Czy kiedykolwiek szukałeś/aś sposobu na śledzenie swoich reklam CTV tak samo, jak śledzi się sprzedaż produktów w handlu detalicznym? Ad Creative ID Framework (ACIF) to przełom w reklamie CTV. Podejście ACIF do rejestracji reklam, podobne do kodu UPC, wspiera efektywne zarządzanie kampaniami i pomiar w celu poprawy ROI.