Plan najbliższych wydarzeń i przedsięwzięć IAB Europe

07/10/2024
Wakacje rozpoczęły się na dobre, jednak nie oznacza to zupełnego braku wydarzeń ze strony IAB Europe! Polecamy uwadze rozkład wydarzeń i innych planów IAB Europe w niedalekiej przyszłości. Zapraszamy do udziału nie tylko firmy członkowskie!

IAB Europe’s Great Debate: AI
17 lipca, godz. 11:30

Webinar na temat tego, jak AI kształtuje obecnie rynek reklamy cyfrowej.

Zagłębimy się w wyniki naszych ostatnich badań przeprowadzonych we współpracy z Microsoft Advertising, zatytułowanych „Zrozumienie adaptacji i zastosowania sztucznej inteligencji w reklamie cyfrowej” (‘Understanding the Adoption and Application of AI in Digital Advertising”) i zbadamy, w jaki sposób sztuczna inteligencja przekształca branżę.

Więcej informacji tutaj.

Aktualizacja Przewodnika po CTV
25 września

Po ostatniej aktualizacji w 2022 r. planujemy opublikować zaktualizowaną wersję we wrześniu 2024 r., aby zbiegła się z naszym corocznym eventem  Virtual CTV Day.

Wydarzenie gromadzi ekspertów branżowych poprzez serię dyskusji panelowych i analiz rynkowych, aby odkryć najnowsze możliwości w krajobrazie CTV.

IAB Europe’s Great Debate – Trust and Transparency
16 Października, godz. 12:00

Debata na temat zaufania i przejrzystości będzie dotyczyła najlepszych praktyk i bieżących inicjatyw mających na celu zwiększenie zaufania i przejrzystości w naszej branży. Poprzez serię prezentacji i dyskusji panelowych eksperci branżowi podzielą się swoimi poglądami na temat tego, co zostało zrobione i co jeszcze należy zrobić, aby zwiększyć zaufanie i przejrzystość w reklamie cyfrowej.

Więcej informacji tutaj.

Programmatic

Przypominamy, że wciąż trwa 10. edycja badania IAB Europe Attitudes to Programmatic Advertising Survey. Do wypełnienia krótkiej ankiety zapraszamy wszystkich uczestników ekosystemu reklamy programmatic. Dzięki Waszej opinii będziemy mogli poznać najnowsze trendy. Termin upływa 26 lipca 2024 r.

Weź udział

Czytaj także

Patronat IAB: Ideo Force organizuje 9. edycja Lunch z e-commerce

Patronat IAB: Ideo Force organizuje 9. edycja Lunch z e-commerce

Agencja e-marketingu i e-commerce Ideo Force zaprasza na 9. edycję Konferencji Lunch z e-commerce, która jest organizowana pod hasłem „TRUST Edition”. Wydarzenie odbędzie się już 5 września w Warszawie, a my mamy przyjemność być jego patronem honorowym.

DIMAQ w programie pilotażowym mikropoświadczeń

DIMAQ w programie pilotażowym mikropoświadczeń

Standard DIMAQ dołącza do projektu „Mikropoświadczenia – pilotaż nowego rozwiązania wspierającego uczenie się przez całe życie”, realizowanego przez Instytut Badań Edukacyjnych – Państwowy Instytut Badawczy.

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne to jedno z niewielu miejsc w internecie, gdzie codziennie spotykają się miliony realnych użytkowników w poszukiwaniu informacji, inspiracji i wiedzy. Ich skala, rozpoznawalność i redakcyjna wiarygodność czynią je idealnym środowiskiem do prowadzenia działań content marketingowych – nie tylko efektywnych wizerunkowo, ale też realnie wspierających decyzje zakupowe konsumentów.