TRUST Edition
Nie da się go kupić, ale samo w sobie jest walutą…zaufanie, bo o nim mowa, jest bardzo ważnym czynnikiem, wpływającym na decyzje zakupowe konsumentów w e-commerce. Zarówno jego poziom, jak i sposób budowania wpływa na sprzedaż, dlatego praca nad nim powinna być jednym z fundamentów działań związanych z rozwojem sprzedaży.
Jak więc budować zaufanie w sklepach internetowych? To m.in. tego będzie można dowiedzieć się, podczas 9. edycji Konferencji Lunch z e-commerce.
Zaufanie – poznaj wieloetapową ideę jego budowy
Pod hasłem: TRUST Edition organizatorzy ukryli wieloetapową ideę działań, mających wpływ na budowę zaufania w e-sklepie…
- T – Twórz relacje
- R – Rozwijaj komunikację
- U – Utrzymuj zaangażowanie
- S – Satysfakcjonuj klientów
- T – Transformuj w ambasadorów
Dołącz do grona uczestników Konferencji i zyskaj wiedzę, która pozwoli Ci skutecznie budować zaufanie do marki w sieci, zwiększając tym samym sprzedaż.
Kto wystąpi na Konferencji?
W trakcie wydarzenia swoje prelekcje wygłoszą m.in.:
- Mateusz Kusznierewicz – Sportowiec, żeglarz, mistrz olimpijski i mistrz świata.
- Robert Leksiński – Dyrektor Departamentu Relacji z Klientami, Totalizator Sportowy.
- Olaf Furmanek – Dyrektor Marketingu i Komunikacji, ORLEN Paczka.
- Mike Korba – CCO & Co-founder, User.com.
- Monika Sałek – Digital Marketing Manager, Gabriella.
- Marcin Lipiec – E-commerce Manager, Ideo.
- Wojciech Szymański – Prezes Zarządu, Ideo Force.
- Sławomir Spyra – Head of Communications, merce.com S.A.
W imieniu swoim i organizatora – serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w wydarzeniu!
Szczegółowe informacje o Konferencji, program oraz bilety są dostępne pod tym linkiem.
Ta konferencja została objęta patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość jaką niesie dla sektora komunikacji marketingowej. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.




