Perfectly digital – przedłużamy zgłoszenia do IAB MIXX Awards 2022!

08/16/2022
Wszystkim zainteresowanym udziałem w IAB MIXX Awards 2022 dajemy dodatkowy czas na dopracowanie zgłoszeń - przedłużamy termin do 25 sierpnia do godz. 23.59.

IAB MIXX Awards pod hasłem „Perfectly digital” to konkurs w którym doceniamy najbardziej inspirujące, kreatywne i skuteczne wykorzystanie środowiska cyfrowego. Takie, które buduje wartość dla marki, firmy lub organizacji oraz wyznacza kierunki dla innych do kolejnych zmian.

IAB MIXX Awards jest otwarty zarówno dla twórców, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji i budżetu. Nagradzamy kampanie i rozwiązania, w których wykorzystanie kanałów lub narzędzi cyfrowych stanowiło kluczowy czynnik sukcesu.

Jury konkursu IAB MIXX Awards ocenia zgłoszone kampanie według czterech kluczowych kryteriów:

  • strategia,
  • kreacja reklamowa,
  • wykonanie i wykorzystanie mediów,
  • rezultaty i ROI.

Jurorzy biorą pod uwagę nie budżet, ale umiejętne połączenie konceptu kreatywnego z przełożeniem kampanii na adekwatne efekty. IAB MIXX Awards to konkurs dla każdego, kto uważa, że tworzy inspirujące i skuteczne przedsięwzięcia z wykorzystaniem kanałów lub narzędzi cyfrowych.

W odpowiedzi na sugestie branży w konkursie IAB MIXX Awards pojawią się w tym roku dwie nowe kategorie:  Consumer Experience oraz Digital Public Relations.

Lista wszystkich kategorii w których przyjmowane są zgłoszenia kampanii:

  • Best Use of Social Media
  • Brand Awareness and Positioning
  • Commerce
  • Consumer Experience (nowa kategoria)
  • Content Marketing
  • Data Driven & Precision Marketing
  • Digital Public Relations (nowa kategoria)
  • Games & eSport
  • Innovation & Smart Solution
  • Launch
  • Limited Budget
  • Online Marketing with Influencer
  • Performance Marketing
  • MIXX for Good Purpose (dawniej Public Service, non-profit campaign & CSR)

Dowolną liczbę kampanii reklamowych, w wielu kategoriach konkursowych, mogą zgłosić zarówno agencje reklamowe, domy mediowe, przedstawiciele mediów, jak i reklamodawcy.

Przedstawiciele firm członkowskich IAB Polska, członkowie Jury lub Kapituły Konkursu mogą również bezpłatnie zgłosić osoby do nagród w kategoriach: Człowiek Roku i Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań.

Zgłoszenia

Opłaty* za udział w konkursie wynoszą:

Członkowie IAB Polska: 2190 zł netto (plus 23% VAT)

Podmioty niezrzeszone w IAB Polska: 2490 zł netto (plus 23% VAT)

*Opłata za każdą zgłoszoną kampanię w jednej dowolnie wybranej kategorii.

Polska edycja międzynarodowego konkursu odbywa się od 2007 roku. To druga, po belgijskiej, najstarsza edycja MIXX Awards w Europie. Konkurs po raz pierwszy został zorganizowany w 2005 roku przez amerykański oddział IAB. Nad przebiegiem głosowania czuwa audytor – firma PwC.

Współpraca: Newspoint, GoldenSubmarine, Havas Media Group.

Patroni medialni: Wirtualna Polska, Nowy Marketing, Marketer+, Marketing przy kawie, Fundacja Widzialni, gazeta.pl

 

Więcej informacji: www.mixx-awards.pl.

Czytaj także

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Charakterystyka użytkowników polskich platform social mediowych, wnikliwy opis najważniejszych graczy oraz przegląd rynku reklamowego mediów społecznościowych. Do rąk czytelników trafiła właśnie pierwsza edycja raportu Social Media 2023, powstałego na bazie danych z badań gemiusAdReal oraz Mediapanel. Raport, który w przekrojowy sposób opisuje polskie social media, jest wynikiem współpracy firmy Gemius z Polskimi Badaniami Internetu oraz Grupą Roboczą Social Media przy IAB Polska. 

Raport Strategiczny Internet 2022/2023

Raport Strategiczny Internet 2022/2023

W 2022 roku wartość rynku reklamowego online wzrosła o przeszło 615 mln zł, co przełożyło się na dynamikę wzrostu sięgającą 10%. Tym samym rynek osiągnął wartość ponad 6,8 mld zł (badanie IAB Polska/PwC AdEx). Podsumowanie tego roku, analizy ekspertów oraz prognozy dotyczące dynamicznego rozwoju branży internetowej kompleksowo przedstawia najnowszy Raport Strategiczny Internet 2022/2023, wydany przez IAB Polska.