Paweł Kolenda po raz siódmy jurorem konkursu IAB Europe Research Awards

03/07/2019
Paweł Kolenda, dyrektor ds. badań IAB Polska, po raz siódmy znalazł się w zaszczytnym gronie jurorów konkursu badawczego IAB Europe Research Awards.

Paweł Kolenda, dyrektor ds. badań IAB Polska, po raz siódmy znalazł się w zaszczytnym gronie jurorów konkursu badawczego IAB Europe Research Awards.

Konkurs Research Awards, organizowany przez IAB Europe od 9 lat, to inicjatywa promująca i nagradzająca najlepsze projekty badawcze na Starym Kontynencie. W tym roku jury konkursu przyznaje nagrody w 8 kategoriach:  Brand Advertising Effectiveness, Consumer Attitudes and Behaviour, Consumer Devices, Digital Advertising Formats, Advertising Solutions, Research and Data Innovation, Audience Measurement, Best Use of Research Budget.

Paweł Kolenda, dyrektor ds. badań IAB Polska, jest z wykształcenia filozofem, który karierę w branży badawczej zaczął ponad 20 lat temu.  W IAB Polska pracuje od 2010 roku, a jego specjalizacją są badania dotyczące wydatków reklamowych, efektywności reklam oraz zachowań konsumenckich. Jest przewodniczącym Grupy Roboczej Badania w IAB Polska oraz wiceprzewodniczącym Komitetu Badawczego w strukturach IAB Europe. Sprawuje także funkcję moderatora zespołu nadzorującego cykliczne badanie IAB/PwC AdEx – standardu rynkowego w zakresie mierzenia wydatków na reklamę internetową. Jest autorem licznych publikacji oraz prelegentem na wielu branżowych konferencjach z zakresu badań i marketingu online. W trakcie swojej kariery zawodowej przygotował ponad 500 projektów badawczych, głównie dla branży telekomunikacyjnej, finansowej, mediowej oraz sektorów FMCG.

Po raz kolejny gratulujemy Pawłowi!

Do 15 marca 2019 można jeszcze wysłać zgłoszenie do IAB Europe Reasearch Awards.

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.