Paweł Kolenda po raz siódmy jurorem konkursu IAB Europe Research Awards

03/07/2019
Paweł Kolenda, dyrektor ds. badań IAB Polska, po raz siódmy znalazł się w zaszczytnym gronie jurorów konkursu badawczego IAB Europe Research Awards.

Paweł Kolenda, dyrektor ds. badań IAB Polska, po raz siódmy znalazł się w zaszczytnym gronie jurorów konkursu badawczego IAB Europe Research Awards.

Konkurs Research Awards, organizowany przez IAB Europe od 9 lat, to inicjatywa promująca i nagradzająca najlepsze projekty badawcze na Starym Kontynencie. W tym roku jury konkursu przyznaje nagrody w 8 kategoriach:  Brand Advertising Effectiveness, Consumer Attitudes and Behaviour, Consumer Devices, Digital Advertising Formats, Advertising Solutions, Research and Data Innovation, Audience Measurement, Best Use of Research Budget.

Paweł Kolenda, dyrektor ds. badań IAB Polska, jest z wykształcenia filozofem, który karierę w branży badawczej zaczął ponad 20 lat temu.  W IAB Polska pracuje od 2010 roku, a jego specjalizacją są badania dotyczące wydatków reklamowych, efektywności reklam oraz zachowań konsumenckich. Jest przewodniczącym Grupy Roboczej Badania w IAB Polska oraz wiceprzewodniczącym Komitetu Badawczego w strukturach IAB Europe. Sprawuje także funkcję moderatora zespołu nadzorującego cykliczne badanie IAB/PwC AdEx – standardu rynkowego w zakresie mierzenia wydatków na reklamę internetową. Jest autorem licznych publikacji oraz prelegentem na wielu branżowych konferencjach z zakresu badań i marketingu online. W trakcie swojej kariery zawodowej przygotował ponad 500 projektów badawczych, głównie dla branży telekomunikacyjnej, finansowej, mediowej oraz sektorów FMCG.

Po raz kolejny gratulujemy Pawłowi!

Do 15 marca 2019 można jeszcze wysłać zgłoszenie do IAB Europe Reasearch Awards.

Czytaj także

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Dwa niezwykłe dni Forum IAB 2023 za nami. Podczas konferencji ponad 120 wybitnych ekspertów z dziedziny marketingu, nauki i biznesu podzieliło się strategiami efektywnego prowadzenia biznesu w trudnych czasach. W czasie wydarzenia miał także premierę Raport Strategiczny Internet 2022/2023. Tegoroczna edycja Forum IAB odbyła się w dniach 30-31 maja w warszawskich Złotych Tarasach i tradycyjnie zgromadziła ponad 1000 osób. 

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Charakterystyka użytkowników polskich platform social mediowych, wnikliwy opis najważniejszych graczy oraz przegląd rynku reklamowego mediów społecznościowych. Do rąk czytelników trafiła właśnie pierwsza edycja raportu Social Media 2023, powstałego na bazie danych z badań gemiusAdReal oraz Mediapanel. Raport, który w przekrojowy sposób opisuje polskie social media, jest wynikiem współpracy firmy Gemius z Polskimi Badaniami Internetu oraz Grupą Roboczą Social Media przy IAB Polska.