Patronat: Sprzedaż w świecie AI. IV edycja E-commerce Trends Summit 2023

08/31/2023
Wykorzystaj sztuczną inteligencję do generowania rekordowych zysków – przekonuje najnowsza edycja konferencji E-commerce Trends Summit, skierowanej do osób związanych ze sprzedażą online. Wydarzenie odbędzie się 14 września w formule online, a na wirtualnej scenie wystąpią zagraniczni i polscy eksperci (nazwiska już wkrótce!). Organizatorem jest ICAN Institute, lider branży executive education. IAB Polska objął wydarzenie patronatem honorowym.

E-commerce Trends Summit 2023 to czwarta edycja konferencji organizowanej co roku przez ICAN Institute, lidera branży executive education i wydawcy prestiżowych magazynów biznesowych. Wydarzenie odbędzie się 14 września 2023 r. w formule online (transmisja na żywo) i jest skierowane do osób zajmujących się zawodowo sprzedażą online i odpowiadających za ten obszar w firmie (specjaliści, menedżerzy, dyrektorzy, członkowie zarządów), prowadzących własne sklepy internetowe oraz zainteresowanych najnowszymi trendami i technologiami w e-commerce.

Tematyka wystąpień

Tegoroczna edycja skupi się na zagadnieniach związanych ze sztuczną inteligencją i jej zastosowaniem w e-commerce, zwłaszcza rozwiązaniami mniej oczywistymi niż ChatGPT czy MidJourney, personalizacją i customer expierence, a także wyzwaniami sprzedaży wielokanałowej i ekspansji zagranicznej.
Zaproszeni polscy i światowi eksperci odpowiedzą na pytania:
• Jak utrzymywać, a nawet zwiększać rentowność e-commerce w trudnych i niepewnych czasach?
• Jak optymalizować koszty w e-handlu w obecnych realiach rynowych?
• Jak wykorzystywać sztuczną inteligencję, by generować rekordową sprzedaż?
• Marketplace i omnichannel – jak przygotować się na nowe trendy, szanse i zagrożenia?
• Eko-mmerce, czyli jak zaprojektować ekologiczny e-commerce, by zadbać o środowisko i sprostać oczekiwaniom klientów?
• Jak podbić zagraniczne rynki? Praktyczne wskazówki do udanej ekspansji e-commerce
• Logistyka i nowoczesne płatności: jak skrócić czas dostaw i ułatwić ścieżkę zakupową, aby klienci chętnie powracali do naszego sklepu?

Aktywności i materiały dla uczestników

Do wydarzenia można dołączyć bezpłatnie lub wybierając jeden z płatnych pakietów. Wszyscy uczestnicy, niezależnie od pakietu, mogą wziąć udział w sesjach Q&A z prelegentami i mają dostęp do materiałów partnerów wydarzenia. Dla osób, które zdecydują się na płatny pakiet uczestnictwa, organizatorzy przygotowali ponadto półroczny dostęp do treści z konferencji, szkolenie online „Podejmowanie decyzji”, e-book„Doświadczenia klientów” Simona Clatworthy’ego i roczną subskrypcję magazynu „MIT Sloan Management Review Polska”.
Organizatorzy zapewniają także tłumaczenie symultaniczne z języka angielskiego na polski i z polskiego na angielski, dzięki czemu język nie stanowi przeszkody w zdobywaniu wiedzy i interakcji z prelegentami.
Możliwość zgłoszenia udziału oraz więcej informacji o wydarzeniu: ets.ican.pl

Czytaj także

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Czy wciąż mamy do czynienia z duopolem w polskich social mediach? Jaka jest charakterystyka użytkowników poszczególnych platform i jaką strategię reklamową warto obrać, aby dotrzeć do konkretnych grup odbiorców? Do rąk czytelników trafiła trzecia edycja raportu „Social media 2025”, dostarczająca wyczerpujących danych na temat rodzimego rynku mediów społecznościowych.

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2025 znajdziesz w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2024/202025 – najważniejszym corocznym podsumowaniu polskiej branży digital. Raport dostępny jest jako serwis www oraz klasyczny PDF.