Patronat: Orion Woman wspiera odwagę i rozwój kobiet w digital marketingu

01/24/2024
Orion Woman to wydarzenie skoncentrowane na odkrywaniu i wzmacnianiu wewnętrznej siły uczestniczek. Hasłem przewodnim nadchodzącej edycji jest “odwaga”, która będzie tematem panelu dyskusyjnego oraz warsztatów. IAB Polska jest patronem honorowym wydarzenia.

Nowa edycja Orion Woman odbędzie się 1 lutego 2024 roku. Jako główny motyw wybrano “Odwagę”, co oznacza, że uczestniczki zdobędą wiedzę na temat tego, jak zbudować pewność siebie, czy być asertywną w relacjach biznesowych.

– Wiele kobiet zmaga się z brakiem odwagi, który blokuje potencjał drzemiący w naszej kobiecości. Dlatego w trakcie nadchodzącego wydarzenia, wraz z ekspertkami z różnych dziedzin postaramy się pokazać, jak uwierzyć w siebie i swoje możliwości – mówi Magdalena Żmuda, pomysłodawczyni inicjatywy oraz COO agencji content marketingu Orion Media Group.

Pierwsza odsłona Orion Woman pokazała, jak ważna jest siła kobiet i jak cenne są relacje w branży digital marketingu. Forma i treść merytoryczna wydarzenia, wywołały pozytywne reakcje wśród uczestniczek, prelegentek oraz ekspertek prowadzących warsztaty.

– To pokazuje, jak bardzo potrzebna jest przestrzeń, w której kobiety mogą dzielić się doświadczeniami, inspirować wzajemnie oraz zdobywać nowe umiejętności – relacjonuje Magdalena Żmuda.

Jaki wpływ na sukces może mieć odwaga?

W pierwszej części Orion Woman zaplanowano panel dyskusyjny z udziałem ekspertek i liderek w swoich dziedzinach, którym odwaga pomaga w wyznaczaniu kierunków, osiąganiu celów i kreowaniu nowych wartości w branży.

Wśród panelistek znajdziemy:

  • Annę Karolską, HR Lead w BAT DBS Poland i członka zarządu. Z wykształcenia prawniczka, a z zamiłowania wokalistka i mama, ma ponad 18 lat doświadczenia w międzynarodowych korporacjach takich jak Nutricia/Danone, Goodyear, Novartis, IQVIA, BAT. Specjalizuje się w tworzeniu kultur organizacyjnych opartych na wartościach, przywództwie, różnorodności i rozwoju, promując podejście #NotPerfectIsOK w procesach transformacji kulturowo-biznesowych.
  • Katarzynę Gaweł, Head of Diversity, Equity & Inclusion (DEI) w Ringier Axel Springer Polska, dziennikarkę i współprowadzącę podcast Forbes Women. Z 15-letnim doświadczeniem w komunikacji, Katarzyna koncentruje się na promowaniu równości płci w mediach i biznesie. Jako prelegentka i trenerka, zajmuje się różnorodnością, równością i inkluzywnością, równymi szansami, oraz prawami kobiet i mężczyzn, koncentrując się na nieuświadomionych uprzedzeniach i komunikacji;
  • Agnieszkę Żukowską, redaktor naczelną serwisu dla kobiet OHME.PL. Agnieszka, która również jest wydawcą codziennego programu Kafka 15 i podcastu Lajf noł makeup Małgosi Ohme, wprowadziła na polski rynek magazyny kobiece Gala i Glamour. Jej doświadczenie obejmuje publikowanie największych programów lifestylowych w Onet, co czyni ją ekspertem w dziedzinie mediów i kultury kobiecej;

Praktyczne oblicze Orion Woman

Orion Woman ma też praktyczny wymiar za sprawą interaktywnych warsztatów. Uczestniczki odkryją swoje mocne i słabe strony, oraz nauczą się technik budowania pewności siebie i samoakceptacji. Warsztaty łączą zabawę z refleksją nad osobistymi doświadczeniami. Według zapowiedzi ekspertek ćwiczenia przewidziane w programie pomogą złagodzić napięcia emocjonalne i skupić się na zwiększaniu wrażliwości zmysłowej. Część warsztatowa będzie nie tylko nauką i rozwojem, ale także zabawą i integracją.
Prowadzone przez wybitne ekspertki – Agnieszkę Bednarz-Tyran, aktorkę i choreografkę, Aleksandrę Węgrowicz-Łastowiecką, certyfikowaną coachkę i trenerkę biznesu, oraz Annę Gamrot, aktorkę i instruktorkę teatralną – warsztaty, dają możliwość lepszego poznania siebie.

Dawka inspiracji w postaci networkingu

Oprócz panelu i warsztatów w programie wydarzenia przewidziano przerwy kawowe i czas na nawiązywanie relacji oraz kontaktów biznesowych. – Networking na wydarzeniach takich jak Orion Woman, to nie tylko okazja do nawiązania nowych kontaktów. To przestrzeń, w której kobiety mogą budować silną społeczność, wzajemnie się wspierając i wymieniając cennymi doświadczeniami. Ta interakcja jest fundamentem naszej siły i wzajemnego rozwoju – dodaje Magdalena Żmuda. Uczestniczki będą miały szansę nie tylko na nawiązanie trwałych relacji towarzyskich i biznesowych, ale także na wymianę doświadczeń.
Orion Woman odbędzie się w artystycznych wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka przy ulicy Mazowieckiej 11A w Warszawie. Bilety i więcej informacji o wydarzeniu są dostępne na oficjalnej stronie internetowej Orion Woman.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.