Patronat: Orion Woman wspiera odwagę i rozwój kobiet w digital marketingu

01/24/2024
Orion Woman to wydarzenie skoncentrowane na odkrywaniu i wzmacnianiu wewnętrznej siły uczestniczek. Hasłem przewodnim nadchodzącej edycji jest “odwaga”, która będzie tematem panelu dyskusyjnego oraz warsztatów. IAB Polska jest patronem honorowym wydarzenia.

Nowa edycja Orion Woman odbędzie się 1 lutego 2024 roku. Jako główny motyw wybrano “Odwagę”, co oznacza, że uczestniczki zdobędą wiedzę na temat tego, jak zbudować pewność siebie, czy być asertywną w relacjach biznesowych.

– Wiele kobiet zmaga się z brakiem odwagi, który blokuje potencjał drzemiący w naszej kobiecości. Dlatego w trakcie nadchodzącego wydarzenia, wraz z ekspertkami z różnych dziedzin postaramy się pokazać, jak uwierzyć w siebie i swoje możliwości – mówi Magdalena Żmuda, pomysłodawczyni inicjatywy oraz COO agencji content marketingu Orion Media Group.

Pierwsza odsłona Orion Woman pokazała, jak ważna jest siła kobiet i jak cenne są relacje w branży digital marketingu. Forma i treść merytoryczna wydarzenia, wywołały pozytywne reakcje wśród uczestniczek, prelegentek oraz ekspertek prowadzących warsztaty.

– To pokazuje, jak bardzo potrzebna jest przestrzeń, w której kobiety mogą dzielić się doświadczeniami, inspirować wzajemnie oraz zdobywać nowe umiejętności – relacjonuje Magdalena Żmuda.

Jaki wpływ na sukces może mieć odwaga?

W pierwszej części Orion Woman zaplanowano panel dyskusyjny z udziałem ekspertek i liderek w swoich dziedzinach, którym odwaga pomaga w wyznaczaniu kierunków, osiąganiu celów i kreowaniu nowych wartości w branży.

Wśród panelistek znajdziemy:

  • Annę Karolską, HR Lead w BAT DBS Poland i członka zarządu. Z wykształcenia prawniczka, a z zamiłowania wokalistka i mama, ma ponad 18 lat doświadczenia w międzynarodowych korporacjach takich jak Nutricia/Danone, Goodyear, Novartis, IQVIA, BAT. Specjalizuje się w tworzeniu kultur organizacyjnych opartych na wartościach, przywództwie, różnorodności i rozwoju, promując podejście #NotPerfectIsOK w procesach transformacji kulturowo-biznesowych.
  • Katarzynę Gaweł, Head of Diversity, Equity & Inclusion (DEI) w Ringier Axel Springer Polska, dziennikarkę i współprowadzącę podcast Forbes Women. Z 15-letnim doświadczeniem w komunikacji, Katarzyna koncentruje się na promowaniu równości płci w mediach i biznesie. Jako prelegentka i trenerka, zajmuje się różnorodnością, równością i inkluzywnością, równymi szansami, oraz prawami kobiet i mężczyzn, koncentrując się na nieuświadomionych uprzedzeniach i komunikacji;
  • Agnieszkę Żukowską, redaktor naczelną serwisu dla kobiet OHME.PL. Agnieszka, która również jest wydawcą codziennego programu Kafka 15 i podcastu Lajf noł makeup Małgosi Ohme, wprowadziła na polski rynek magazyny kobiece Gala i Glamour. Jej doświadczenie obejmuje publikowanie największych programów lifestylowych w Onet, co czyni ją ekspertem w dziedzinie mediów i kultury kobiecej;

Praktyczne oblicze Orion Woman

Orion Woman ma też praktyczny wymiar za sprawą interaktywnych warsztatów. Uczestniczki odkryją swoje mocne i słabe strony, oraz nauczą się technik budowania pewności siebie i samoakceptacji. Warsztaty łączą zabawę z refleksją nad osobistymi doświadczeniami. Według zapowiedzi ekspertek ćwiczenia przewidziane w programie pomogą złagodzić napięcia emocjonalne i skupić się na zwiększaniu wrażliwości zmysłowej. Część warsztatowa będzie nie tylko nauką i rozwojem, ale także zabawą i integracją.
Prowadzone przez wybitne ekspertki – Agnieszkę Bednarz-Tyran, aktorkę i choreografkę, Aleksandrę Węgrowicz-Łastowiecką, certyfikowaną coachkę i trenerkę biznesu, oraz Annę Gamrot, aktorkę i instruktorkę teatralną – warsztaty, dają możliwość lepszego poznania siebie.

Dawka inspiracji w postaci networkingu

Oprócz panelu i warsztatów w programie wydarzenia przewidziano przerwy kawowe i czas na nawiązywanie relacji oraz kontaktów biznesowych. – Networking na wydarzeniach takich jak Orion Woman, to nie tylko okazja do nawiązania nowych kontaktów. To przestrzeń, w której kobiety mogą budować silną społeczność, wzajemnie się wspierając i wymieniając cennymi doświadczeniami. Ta interakcja jest fundamentem naszej siły i wzajemnego rozwoju – dodaje Magdalena Żmuda. Uczestniczki będą miały szansę nie tylko na nawiązanie trwałych relacji towarzyskich i biznesowych, ale także na wymianę doświadczeń.
Orion Woman odbędzie się w artystycznych wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka przy ulicy Mazowieckiej 11A w Warszawie. Bilety i więcej informacji o wydarzeniu są dostępne na oficjalnej stronie internetowej Orion Woman.

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.