Patronat: Orion Woman – czym jest nowy projekt dla kobiet?

09/08/2023
Nadchodzi Orion Woman. Pierwszy event, który IAB Polska objął patronatem honorowym, odbędzie się już 28 września 2023 roku. Na czym polega projekt i dlaczego warto wziąć w nim udział?

Czym jest Orion Woman?

Pomysłodawczynią Orion Woman jest COO Orion Media Group Magdalena Żmuda. Inicjatywa ma na celu zbudowanie wspierającej i silnej społeczności kobiet zajmujących się digital marketingiem.

W ramach projektu będzie można poznać mnóstwo inspirujących członkiń biznesu, zbudować nowe relacje i wzajemnie się motywować. Orion Woman ma być przestrzenią sprzyjającą zarówno sukcesom zawodowym, jak i osobistym.

Jak będzie wyglądać pierwszy event?

Nadchodzący event w centrum Warszawy rozpocznie się od rejestracji i czasu na kawę. Następnie pomysłodawczyni projektu opowie o jego celach i idei. Kolejna część programu to panel dyskusyjny, w którym porozmawiają ze sobą:

  • Anna Garwolińska – Dyrektorka ds. Inicjatyw i Relacji Członkowskich, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska;
  • Wiktoria Kwiatkowska – Digital Media Director nowej marki na rynku;
  • Magdalena Tyszkiewicz – Chief Knowledge Officer, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
  • Anna Tkaczyk – Partnerka Zarządzająca w Grupie Digitalowej Whites

Później uczestniczki wezmą udział w warsztatach integracyjnych, a po nich będą mogły poświęcić czas na swobodne rozmowy z koleżankami z branży. Bilety są już w sprzedaży na stronie https://orionwoman.pl/.

Gdzie? STUDIO8, Krakowskie Przedmieście 79, Warszawa

Kiedy? 28 września 2023, godzina 17:00.

Dlaczego warto tam być?

Warto wziąć udział w wydarzeniu, ponieważ to pierwsza tego typu inicjatywa z ogromnym potencjałem. To szansa na nawiązanie wartościowych znajomości i poszerzenie wiedzy w zakresie digital marketingu.

Uczestniczki będą dzielić się swoimi doświadczeniami, a także wyzwaniami w życiu zawodowym i prywatnym. To idealna okazja do poszukiwania inspiracji i kształtowania pewności siebie.

Orion Woman stanowi przestrzeń do budowania wartościowej przyszłości kobiet w digital marketingu. Niezależnie od stanowiska ani dotychczasowej drogi zawodowej koniecznie trzeba tam być!

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.