Patronat: Orion Woman – czym jest nowy projekt dla kobiet?

09/08/2023
Nadchodzi Orion Woman. Pierwszy event, który IAB Polska objął patronatem honorowym, odbędzie się już 28 września 2023 roku. Na czym polega projekt i dlaczego warto wziąć w nim udział?

Czym jest Orion Woman?

Pomysłodawczynią Orion Woman jest COO Orion Media Group Magdalena Żmuda. Inicjatywa ma na celu zbudowanie wspierającej i silnej społeczności kobiet zajmujących się digital marketingiem.

W ramach projektu będzie można poznać mnóstwo inspirujących członkiń biznesu, zbudować nowe relacje i wzajemnie się motywować. Orion Woman ma być przestrzenią sprzyjającą zarówno sukcesom zawodowym, jak i osobistym.

Jak będzie wyglądać pierwszy event?

Nadchodzący event w centrum Warszawy rozpocznie się od rejestracji i czasu na kawę. Następnie pomysłodawczyni projektu opowie o jego celach i idei. Kolejna część programu to panel dyskusyjny, w którym porozmawiają ze sobą:

  • Anna Garwolińska – Dyrektorka ds. Inicjatyw i Relacji Członkowskich, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska;
  • Wiktoria Kwiatkowska – Digital Media Director nowej marki na rynku;
  • Magdalena Tyszkiewicz – Chief Knowledge Officer, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
  • Anna Tkaczyk – Partnerka Zarządzająca w Grupie Digitalowej Whites

Później uczestniczki wezmą udział w warsztatach integracyjnych, a po nich będą mogły poświęcić czas na swobodne rozmowy z koleżankami z branży. Bilety są już w sprzedaży na stronie https://orionwoman.pl/.

Gdzie? STUDIO8, Krakowskie Przedmieście 79, Warszawa

Kiedy? 28 września 2023, godzina 17:00.

Dlaczego warto tam być?

Warto wziąć udział w wydarzeniu, ponieważ to pierwsza tego typu inicjatywa z ogromnym potencjałem. To szansa na nawiązanie wartościowych znajomości i poszerzenie wiedzy w zakresie digital marketingu.

Uczestniczki będą dzielić się swoimi doświadczeniami, a także wyzwaniami w życiu zawodowym i prywatnym. To idealna okazja do poszukiwania inspiracji i kształtowania pewności siebie.

Orion Woman stanowi przestrzeń do budowania wartościowej przyszłości kobiet w digital marketingu. Niezależnie od stanowiska ani dotychczasowej drogi zawodowej koniecznie trzeba tam być!

Czytaj także

The MGMT dołącza do IAB Polska

The MGMT dołącza do IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza The MGMT, agencja zajmująca się kompleksowym managementem Twórców internetowych, oferująca indywidualne podejście i innowacyjne rozwiązania dostosowane do ich potrzeb.

Powstaje Branżowe Centrum Umiejętności w Białymstoku. Partnerami IAB Polska i SAR.

Powstaje Branżowe Centrum Umiejętności w Białymstoku. Partnerami IAB Polska i SAR.

20 listopada 2024 r. w Białymstoku odbyła się inauguracja współpracy na rzecz utworzenia i rozwoju ogólnopolskiego Branżowego Centrum Umiejętności (BCU) w dziedzinie reklamy. Partnerami przedsięwzięcia są: Miasto Białystok, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Umowę podpisano w siedzibie Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Staszica w Białymstoku.

Nagrody IAB MIXX Awards 2024 rozdane. Poznaj zwycięzców!

Nagrody IAB MIXX Awards 2024 rozdane. Poznaj zwycięzców!

Podczas uroczystej gali IAB MIXX Awards 2024 w warszawskim Muzeum Historii Polski IAB Polska uhonorował najlepsze digitalowe kampanie minionego roku. Tytuł Best in Show otrzymała kampania „Saving The Voice Of The Ghetto” zrealizowana przez kooperację Saatchi & Saatchi, Prodigious, MSL Group oraz Leo Burnett dla Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Wśród 55 nagród jury przyznało 5 złotych statuetek. Dowiedz się, kto zwyciężył w digitalu!