Czego możecie się spodziewać?
• Rozmów na ważne tematy
• Solidnej dawki aktualnej wiedzy
• Stawiania odważnych, trudnych pytań
• Doborowej stawki ekspertek i ekspertów
• Prezentacji najnowszych publikacji, analiz i raportów Rady Reklamy
• Dyskusji z autorami naszych publikacji
Najważniejsze tematy konferencji
• Czy AI skonsumuje nasz świat?
• Ludzka inteligencja i sztuczna inteligencja – scenariusze dla naszego świata
• Etyka we władzy algorytmów?
• Reklama dźwignią zmiany w transformacji ekonomicznej?
• Transparentność i etyka przekazu
• Język kreujący świat – archetypy społeczne i kulturowe w reklamie
Panelistami i panelistkami wydarzenia będą między innymi: prof. Andrzej Dragan, dr Katarzyna Bąkowicz, dr Dominika Kaczorowska-Spychalska, dr Tomasz Rożek, dr Katarzyna Kasia, Tomasz Raczek, Olga Drenda, Jan Wróbel, prof. Jan Kreft, prof. Bolesław Rok, Artur Kurasiński.
Moderację wzięli w swoje ręce Magdalena Rigamonti, Anna Piekutowska, Patrycjusz Wyżga, Agnieszka Gozdyra, Katarzyna Skrzydłowska-Kalukin, Anna Wittenberg, dr Tomasz Terlikowski.
Rejestracja jest otwarta! Wystarczy jeden klik! Liczba bezpłatnych miejsc ograniczona.
Więcej informacji na stronie: Algorytmy zmiany
Pomysłodawcą i organizatorem konferencji jest Rada Reklamy, organizacja pozarządowa non-profit. Rada Reklamy jest organizacją, która stworzyła i zarządza pierwszym w Polsce systemem samoregulacji w obszarze reklamy. Tworzymy, chronimy i promujemy standardy etycznej reklamy. W ramach działań statutowych organizujemy działania edukacyjne skierowane do przedsiębiorców i konsumentów w ramach projektu GENETYCZNI