Patronat: Konferencja Reklamuję Etycznie 23 Algorytmy zmiany

11/08/2023
Rada Reklamy  zaprasza do udziału w kolejnej edycji konferencji Reklamuję Etycznie. W tym roku tematami wiodącymi będą #algorytmy #zmiana #AI #dezinformacja #transformacja #etyka #reklama. IAB Polska objął wydarzenie patronatem honorowym.

Czego możecie się spodziewać?
• Rozmów na ważne tematy
• Solidnej dawki aktualnej wiedzy
• Stawiania odważnych, trudnych pytań
• Doborowej stawki ekspertek i ekspertów
• Prezentacji najnowszych publikacji, analiz i raportów Rady Reklamy
• Dyskusji z autorami naszych publikacji

Najważniejsze tematy konferencji
• Czy AI skonsumuje nasz świat?
• Ludzka inteligencja i sztuczna inteligencja – scenariusze dla naszego świata
• Etyka we władzy algorytmów?
• Reklama dźwignią zmiany w transformacji ekonomicznej?
• Transparentność i etyka przekazu
• Język kreujący świat – archetypy społeczne i kulturowe w reklamie

Panelistami i panelistkami wydarzenia będą między innymi: prof. Andrzej Dragan, dr Katarzyna Bąkowicz, dr Dominika Kaczorowska-Spychalska, dr Tomasz Rożek, dr Katarzyna Kasia, Tomasz Raczek, Olga Drenda, Jan Wróbel, prof. Jan Kreft, prof. Bolesław Rok, Artur Kurasiński.

Moderację wzięli w swoje ręce Magdalena Rigamonti, Anna Piekutowska, Patrycjusz Wyżga, Agnieszka Gozdyra, Katarzyna Skrzydłowska-Kalukin, Anna Wittenberg, dr Tomasz Terlikowski.

Rejestracja jest otwarta! Wystarczy jeden klik! Liczba bezpłatnych miejsc ograniczona.

Więcej informacji na stronie: Algorytmy zmiany

Pomysłodawcą i organizatorem konferencji jest Rada Reklamy, organizacja pozarządowa non-profit. Rada Reklamy jest organizacją, która stworzyła i zarządza pierwszym w Polsce systemem samoregulacji w obszarze reklamy. Tworzymy, chronimy i promujemy standardy etycznej reklamy. W ramach działań statutowych organizujemy działania edukacyjne skierowane do przedsiębiorców i konsumentów w ramach projektu GENETYCZNI

Czytaj także

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Czy wciąż mamy do czynienia z duopolem w polskich social mediach? Jaka jest charakterystyka użytkowników poszczególnych platform i jaką strategię reklamową warto obrać, aby dotrzeć do konkretnych grup odbiorców? Do rąk czytelników trafiła trzecia edycja raportu „Social media 2025”, dostarczająca wyczerpujących danych na temat rodzimego rynku mediów społecznościowych.

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2025 znajdziesz w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2024/202025 – najważniejszym corocznym podsumowaniu polskiej branży digital. Raport dostępny jest jako serwis www oraz klasyczny PDF.