Patronat: Konferencja #DataDrivenDOOH już 28 listopada

11/13/2023
#DataDrivenDOOH to najważniejsze wydarzenie 2023 roku dotyczące rozwoju cyfrowego OOH i jego widowni. Pomiary, definicje, standardy – a wszystko podane w atrakcyjnej formie przez najlepszych ekspertów. W tym roku będziemy rozmawiać o tym, jak w kontekście tego młodego medium definiować i parametryzować widownię - aby spełniać oczekiwania naszych klientów z jednej strony i być pełnoprawnym członkiem cross-mediowego świata reklamy z drugiej. IAB Polska objął konferencję patronatem honorowym.
  • Gdzie: Online lub Warszawa, Centrum Kreatywności Targowa
  • Kiedy: 28.11.2023 godz. 10:30 WWW: https://www.datadrivendooh.pl/
  • Za ile: bezpłatna

Otaczający nas świat jest zdominowany przez cyfrowe innowacje — dotyczy to każdego obszaru naszego życia. Od transformacji cyfrowej nie ma odwrotu, a kwestią najważniejszą pozostaje efektywne jej wykorzystanie.

Gromadzimy terabajty danych, których przetwarzanie stanowi nie lada wyzwanie. To dane są sercem komunikacji opartej na digitalu – także tej jego części, która na rynku mediów wrzuciła drugi bieg. To Digital OOH – najszybciej rosnący segment całego rynku reklamy Out-of-Home. Co to oznacza w praktyce? Jak Digital OOH na naszych oczach stał się Data-Driven Digital OOH?

W tym roku chcemy bliżej przyjrzeć się widowni. Chcemy spojrzeć na nią z perspektywy różnych graczy rynku – agencji, które obsługują klientów; firm technologicznych, które budują narzędzia i badaczy rynku, którzy przybliżą zachowania widowni – i odpowiedzieć na pytanie jaka jest współczesna widownia.

Zarejestruj się i dołącz do społeczności Data-Driven DOOH:

  • posłuchaj interesujących dyskusji o digitalu i komunikacji DOOH,
  • poznaj najnowsze trendy w komunikacji DOOH,
  • zapoznaj się z tworzeniem innowacyjnych wdrożeń w Digital OOH,
  • poznaj naturę nowoczesnej komunikacji oraz marketingu, opartych na narzędziach cyfrowych,
  • wysłuchaj gwiazd światowego formatu – tak blisko Ciebie jak nigdy dotąd,
  • zdobądź 20 punktów za udział w konferencji do recertyfikacji DIMAQ (DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych)

Gośćmi specjalnymi wydarzenia będą: Mats Rönne niezależny konsultant ds. marketingu, przewodniczący Outdoor Committee Sweden z wystąpieniem “OOH i crossmediowy pomiar widowni – szwedzkie doświadczenie” i Zuzanna Skalska z 360Inspiration – “Entropia – początek końca iluzji”.

Bądź z nami – tak jak lubisz. Online – przed ekranem swojego komputera lub stacjonarnie w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie wykorzystując dodatkowo możliwość networkingu. A wszystko całkowicie bezpłatnie.

https://www.datadrivendooh.pl/

Czytaj także

Marketing w wyszukiwarkach dla NGO – najnowsza publikacja Grupy Roboczej SEM IAB Polska

Marketing w wyszukiwarkach dla NGO – najnowsza publikacja Grupy Roboczej SEM IAB Polska

O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.