Patronat: InCommerce x TikTok

08/31/2023
Według raportu „Social Media 2023” przygotowanego przez Gemius, Polskie Badania Internetu oraz IAB Polska z TikToka korzysta co trzeci Polak. Co więcej: już teraz osoby powyżej 35 roku życia stanowią ponad 50 % wszystkich użytkowników TikToka, a średni czas, jaki spędzają na tej platformie wynosi powyżej 50 minut dziennie. Jak widzisz: TikTok to łakomy kąsek!

Jak wykorzystać potencjał najszybciej rozwijającej się platformy cyfrowej ostatniej dekady w budowaniu strategii marketingowej e-commerce?

Tego dowiesz się 7 września w kinie Muranów podczas InCommerce x TikTok. IAB Polska jest patronem honorowym wydarzenia.

Wraz z Klaudią Halejcio (https://www.tiktok.com/@klaudiahalejcio), Adamem Mirkiem (https://www.tiktok.com/@adam_mirek), Iwoną Czopek (Bielenda), Zuzą Ledworowską (Lettly), Aleksandrą Sidorowska (Precious Content), Sebastianem Puchałą (Sempai), Justyną Pliś (AtomStore) i Judytą Kokoszkiewicz (Kohai) oraz silną ekipą z TikToka: Sebastianem Szmigielskim, Aleksandrą Kołodziej i Joanną Nowak, pokażemy Ci, jak zamienić rozrywkę w… okazję do e-zakupów! ????

Co wyróżnia InCommerce x TikTok?

  • ZERO teorii, sama PRAKTYCZNA e-commerce’owa WIEDZA!
  • Na uczestników czekają konkursy z cennymi nagrodami ufundowanymi przez TikToka (w tym kupony na TikTok Ads o wartości 2.000 zł!).
  • Po części wypełnionej wiedzą, zapraszamy Cię na networking w pięknych wnętrzach Kina Muranów.

Do kogo szczególnie kierujemy InCommerce x TikTok?

  • do firm, które już działają na TikToku i chcą zwiększyć zasięg swojego kanału
  • do e-commerców, które szukają alternatywnego źródła ruchu w social media
  • do marek, którym zależy na zaangażowaniu swojej społeczności

InCommerce x TikTok objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne:

  • uczestnik: 8 punktów,
  • prelegent: 30 punktów.Bilet na InCommerce kosztuje tyle, co bilet na dobry film – 26 zł.
  • Bilety kupisz na: https://app.evenea.pl/event/incommerce-x-tiktok/
  • Pula biletów ograniczona!

Wpływy ze sprzedaży biletów zostaną przekazane Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę na działania w zakresie bezpieczeństwa dzieci i młodzieży w internecie.

Do zobaczenia 7 września w Kinie Muranów!

InCommerce x TikTok / InCommerce No. 20

Kiedy: 7 września, start: godzina 13:00
Gdzie: Kino Muranów, Warszawa
Więcej informacji na stronie: www.incommerce.camp
Bilety: https://app.evenea.pl/event/incommerce-x-tiktok/

Organizatorzy: Sempai, AtomStore
Partner Strategiczny: TikTok
Partnerzy: Bielenda, TaniaKsiazka.pl
Patronat honorowy: IAB Polska, Izba Gospodarki Elektronicznej
Patronat medialny: ekomercyjnie, Sprawny Marketing, Marketer+, E-commerce w Praktyce

Czytaj także

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.