Jak wykorzystać potencjał najszybciej rozwijającej się platformy cyfrowej ostatniej dekady w budowaniu strategii marketingowej e-commerce?
Tego dowiesz się 7 września w kinie Muranów podczas InCommerce x TikTok. IAB Polska jest patronem honorowym wydarzenia.
Wraz z Klaudią Halejcio (https://www.tiktok.com/@klaudiahalejcio), Adamem Mirkiem (https://www.tiktok.com/@adam_mirek), Iwoną Czopek (Bielenda), Zuzą Ledworowską (Lettly), Aleksandrą Sidorowska (Precious Content), Sebastianem Puchałą (Sempai), Justyną Pliś (AtomStore) i Judytą Kokoszkiewicz (Kohai) oraz silną ekipą z TikToka: Sebastianem Szmigielskim, Aleksandrą Kołodziej i Joanną Nowak, pokażemy Ci, jak zamienić rozrywkę w… okazję do e-zakupów! ????
Co wyróżnia InCommerce x TikTok?
- ZERO teorii, sama PRAKTYCZNA e-commerce’owa WIEDZA!
- Na uczestników czekają konkursy z cennymi nagrodami ufundowanymi przez TikToka (w tym kupony na TikTok Ads o wartości 2.000 zł!).
- Po części wypełnionej wiedzą, zapraszamy Cię na networking w pięknych wnętrzach Kina Muranów.
Do kogo szczególnie kierujemy InCommerce x TikTok?
- do firm, które już działają na TikToku i chcą zwiększyć zasięg swojego kanału
- do e-commerców, które szukają alternatywnego źródła ruchu w social media
- do marek, którym zależy na zaangażowaniu swojej społeczności
InCommerce x TikTok objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne:
- uczestnik: 8 punktów,
- prelegent: 30 punktów.Bilet na InCommerce kosztuje tyle, co bilet na dobry film – 26 zł.
- Bilety kupisz na: https://app.evenea.pl/event/incommerce-x-tiktok/
- Pula biletów ograniczona!
Wpływy ze sprzedaży biletów zostaną przekazane Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę na działania w zakresie bezpieczeństwa dzieci i młodzieży w internecie.
Do zobaczenia 7 września w Kinie Muranów!
InCommerce x TikTok / InCommerce No. 20
Kiedy: 7 września, start: godzina 13:00
Gdzie: Kino Muranów, Warszawa
Więcej informacji na stronie: www.incommerce.camp
Bilety: https://app.evenea.pl/event/incommerce-x-tiktok/
Organizatorzy: Sempai, AtomStore
Partner Strategiczny: TikTok
Partnerzy: Bielenda, TaniaKsiazka.pl
Patronat honorowy: IAB Polska, Izba Gospodarki Elektronicznej
Patronat medialny: ekomercyjnie, Sprawny Marketing, Marketer+, E-commerce w Praktyce