Patronat: InCommerce x TikTok

08/31/2023
Według raportu „Social Media 2023” przygotowanego przez Gemius, Polskie Badania Internetu oraz IAB Polska z TikToka korzysta co trzeci Polak. Co więcej: już teraz osoby powyżej 35 roku życia stanowią ponad 50 % wszystkich użytkowników TikToka, a średni czas, jaki spędzają na tej platformie wynosi powyżej 50 minut dziennie. Jak widzisz: TikTok to łakomy kąsek!

Jak wykorzystać potencjał najszybciej rozwijającej się platformy cyfrowej ostatniej dekady w budowaniu strategii marketingowej e-commerce?

Tego dowiesz się 7 września w kinie Muranów podczas InCommerce x TikTok. IAB Polska jest patronem honorowym wydarzenia.

Wraz z Klaudią Halejcio (https://www.tiktok.com/@klaudiahalejcio), Adamem Mirkiem (https://www.tiktok.com/@adam_mirek), Iwoną Czopek (Bielenda), Zuzą Ledworowską (Lettly), Aleksandrą Sidorowska (Precious Content), Sebastianem Puchałą (Sempai), Justyną Pliś (AtomStore) i Judytą Kokoszkiewicz (Kohai) oraz silną ekipą z TikToka: Sebastianem Szmigielskim, Aleksandrą Kołodziej i Joanną Nowak, pokażemy Ci, jak zamienić rozrywkę w… okazję do e-zakupów! ????

Co wyróżnia InCommerce x TikTok?

  • ZERO teorii, sama PRAKTYCZNA e-commerce’owa WIEDZA!
  • Na uczestników czekają konkursy z cennymi nagrodami ufundowanymi przez TikToka (w tym kupony na TikTok Ads o wartości 2.000 zł!).
  • Po części wypełnionej wiedzą, zapraszamy Cię na networking w pięknych wnętrzach Kina Muranów.

Do kogo szczególnie kierujemy InCommerce x TikTok?

  • do firm, które już działają na TikToku i chcą zwiększyć zasięg swojego kanału
  • do e-commerców, które szukają alternatywnego źródła ruchu w social media
  • do marek, którym zależy na zaangażowaniu swojej społeczności

InCommerce x TikTok objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne:

  • uczestnik: 8 punktów,
  • prelegent: 30 punktów.Bilet na InCommerce kosztuje tyle, co bilet na dobry film – 26 zł.
  • Bilety kupisz na: https://app.evenea.pl/event/incommerce-x-tiktok/
  • Pula biletów ograniczona!

Wpływy ze sprzedaży biletów zostaną przekazane Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę na działania w zakresie bezpieczeństwa dzieci i młodzieży w internecie.

Do zobaczenia 7 września w Kinie Muranów!

InCommerce x TikTok / InCommerce No. 20

Kiedy: 7 września, start: godzina 13:00
Gdzie: Kino Muranów, Warszawa
Więcej informacji na stronie: www.incommerce.camp
Bilety: https://app.evenea.pl/event/incommerce-x-tiktok/

Organizatorzy: Sempai, AtomStore
Partner Strategiczny: TikTok
Partnerzy: Bielenda, TaniaKsiazka.pl
Patronat honorowy: IAB Polska, Izba Gospodarki Elektronicznej
Patronat medialny: ekomercyjnie, Sprawny Marketing, Marketer+, E-commerce w Praktyce

Czytaj także

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Czy wciąż mamy do czynienia z duopolem w polskich social mediach? Jaka jest charakterystyka użytkowników poszczególnych platform i jaką strategię reklamową warto obrać, aby dotrzeć do konkretnych grup odbiorców? Do rąk czytelników trafiła trzecia edycja raportu „Social media 2025”, dostarczająca wyczerpujących danych na temat rodzimego rynku mediów społecznościowych.

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2025 znajdziesz w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2024/202025 – najważniejszym corocznym podsumowaniu polskiej branży digital. Raport dostępny jest jako serwis www oraz klasyczny PDF.