Patronat: Ideo Force organizuje 7. edycję Konferencji Lunch z e-commerce!

09/01/2023
Agencja e-marketingu i e-commerce Ideo Force organizuje 7. edycję Konferencji Lunch z e-commerce, która tym razem odbędzie się pod hasłem: „Sprzedaż rośnie w nas! O maksymalizacji zysków w czasach (do) BANI okiem ekspertów branży e-commerce”. Wydarzenie odbędzie się już 8 września w Warszawie. IAB Polska objąłem wydarzenie patronatem honorowym.

Sprzedaż w erze (do) BANI

Kiedy w maju 2022 roku, Ideo Force organizowało 5. edycję Konferencji, funkcjonowaliśmy jeszcze w czasach VUCA. Dzisiaj znajdujemy się w podobnej, choć już nowej rzeczywistości biznesowej, funkcjonując w świecie, określanym akronimem BANI.

BANI to czasy kruche, niespokojne, nieliniowe i niezrozumiałe, na które w biznesie, sztuką jest znaleźć właściwą odpowiedź. Na kruchość można odpowiedzieć odpornością, na niepokój – uwagą, na nieliniowość – adaptacją, a na niezrozumienie – przejrzystością i intuicją.

To właśnie w takich aspektach, trzeba myśleć o prowadzeniu biznesu w dzisiejszej rzeczywistości. Z racji na jej złożoność oraz mnogość zmian na rynku, wynikających np. z nowych trendów obserwujemy, że właściciele e-commerce, coraz częściej szukają innowacyjnych rozwiązań, maksymalizujących sprzedaż w sklepach internetowych. To właśnie z myślą o realnych potrzebach przedstawicieli e-handlu, organizowana jest 7. edycja Konferencji Lunch z e-commerce.

Konferencja Lunch z e-commerce – dlaczego warto wziąć udział?

Udział w wydarzeniu to możliwość wysłuchania merytorycznych i zagrzewających prelekcji czołowych ekspertów z branży e-commerce. To 100% aktualnej i praktycznej wiedzy od specjalistów, którzy podzielą się skutecznymi praktykami, które będzie można wykorzystać we własnym e-biznesie.

Uczestnicy wydarzenia otrzymają nie tylko potężną dawkę informacji, ale też inspiracji. Konferencja to solidna porcja wiedzy o nowych trendach i innowacjach, których stosowanie może wspierać utrzymanie konkurencyjności w branży e-handlu. Konferencja będzie także doskonałą okazją do networkingu wśród otwartej społeczności, wymiany know-how i nawiązania nowych kontaktów biznesowych.

Wydarzenie organizowane jest z myślą o:

  • Właścicielach e-commerce, którzy chcą odkryć potencjał marketingu internetowego w swojej firmie.
  • Prezesach Zarządu, poszukujących eksperckiej wiedzy, inspiracji i skutecznych rozwiązań maksymalizujących sprzedaż w e-biznesie.
  • Przedstawicielach kadry zarządzającej, chcących z sukcesem rozwijać działalność.
  • Managerach sklepów internetowych, którzy chcą wejść na jeszcze wyższy poziom promocji e-commerce w sieci.
  • Praktykach e-biznesu, chcących odkryć tajniki digital marketingu.

Kto wystąpi w trakcie 7. edycji Konferencji Lunch z e-commerce?

  • Patrycja Saas-Staniszewska, Prezes Zarządu, Izba Gospodarki Elektronicznej
  • Greg Albrecht, Przedsiębiorca, Mentor, Doradca, Albrecht&Partners
  • Piotr Szałaśny, Kierownik e-commerce, Martes Sport
  • Paulina Wiesiołek, Country Marketing Managerka, GetResponse MAX
  • Daniel Trost, Channel Partner Sales Director MEA & CEE, Microsoft
  • Róża Szafranek, Founder & CEO, HR Hints
  • Mateusz Buczkowski, T-shaped Marketer & Marketing Trainer, Freelancer
  • Joanna Tymowicz, Wiceprezeska Zarządu, Ideo Force
  • Paweł Szczyrek, Creative&Content Manager, Ideo Force

Organizator konferencji firma Ideo Force oferuje firmom członkowskim i sympatykom IAB Polska specjalny kod rabatowy na zakup biletów  Przy zakupie biletu wystarczy wpisać kod: IABPOLSKA50, który obniży cenę biletu o 50%!

Czytaj także

Patronat: WE ARE GAMERS – gaming marketing w praktyce; konferencja tematyczna stacjonarnie w Warszawie

Patronat: WE ARE GAMERS – gaming marketing w praktyce; konferencja tematyczna stacjonarnie w Warszawie

Gaming to mainstream, to nie opinia a fakt. Najnowsze dane potwierdzają rosnące zainteresowanie grami wśród osób praktycznie w każdym wieku; 65% Polaków powyżej 16. roku życia gra w gry przynajmniej raz w tygodniu, a 88% dzieci w przedziale wiekowym 9-15 gra lub ogląda gry wideo. Gaming staje się strategicznym kanałem komunikacji dla marek. IAB Polska jest patronem honorowym wydarzenia.

79% internautów kupuje online. Raport „E-commerce w Polsce 2023” już dostępny

79% internautów kupuje online. Raport „E-commerce w Polsce 2023” już dostępny

Odsetek polskich internautów, którzy kupują online rośnie – obecnie wynosi on 79%. Na polskich stronach zakupy robi 75%, a na zagranicznych – 30%. Po raz pierwszy autorzy raportu przyjrzeli się również zjawisku social-commerce. Jak wynika z danych, za pośrednictwem social mediów kupuje na razie jedynie 19%, nie jest to więc wciąż bardzo popularna forma zakupów. Partnerami merytorycznymi wydania są Polskie Badania Internetu oraz Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Premiera badania kondycji rynku content marketingu w Polsce 2023

Premiera badania kondycji rynku content marketingu w Polsce 2023

Content marketing, badany w Polsce zaledwie od kilku lat, nieustannie zdobywa coraz więcej zwolenników, przekształcając się w istotny element strategii firm. Trzeci z kolei raport Stowarzyszenia Content Marketing Polska rzuca światło na dynamikę tego sektora, jego rosnący potencjał, ale także wyzwania, przed którymi stoi. Już 60% firm deklaruje, że wdrożyło strategię contentmarketingową, ale jednocześnie 57% przyznaje, że nie ma narzędzi do mierzenia jej efektywności. Czy zatem rosnąca inwestycja w content marketing idzie w parze z jego profesjonalizacją? Partnerami badania byli: IAB Polska, SAR, IAA, BCC, SocialPress.