Patronat IAB: Wykorzystaj UX w strategii digital marketingowej i odnieś sukces! Zaproszenie na webinar Ideo Force.

08/10/2022
To już kolejny edukacyjny webinar, którego organizatorem jest agencja e-marketingowa Ideo Force. Tym razem wydarzenie będzie w pełni poświęcone tematyce UX. W jego trakcie uczestnicy otrzymają dawkę eksperckiej wiedzy z zakresu User Experience, którą będą mogli wykorzystać we własnym e-biznesie. Webinar odbędzie się 25 sierpnia o godz. 13.00 i będzie prowadzony na żywo. Webinar posiada patronat IAB Polska.

Do kogo skierowane jest wydarzenie?

Wydarzenie jest organizowane z myślą o szeroko rozumianej kadrze zarządzającej oraz  wszystkich osobach, które praktykują e-biznes i są zainteresowane tematyką UX. W trakcie webinaru uczestnicy będą mogli dowiedzieć się, jak uzyskać synergię i zwiększyć efektywność działań z zakresu UX w swojej firmie.

Skuteczny UX pomaga w budowaniu pozytywnych doświadczeń użytkowników, dlatego warto na stałe wpisać go do strategii digital marketingowej swojego przedsiębiorstwa. Jak tego dokonać? Odpowiedź na te oraz wiele innych pytań, będzie można uzyskać, uczestnicząc w wydarzeniu.

Dlaczego warto uczestniczyć w webinarze?

Uczestnictwo w webinarze to możliwość pozyskania eksperckiej wiedzy, w skondensowanej formie. Wydarzenie poprowadzi ekspert w zakresie UX – Mateusz Bober. Mateusz ma za sobą realizację projektów dla wielu znanych marek, takich jak m.in. Ciarko Design, Targi Kielce czy Autotesto.

Tym razem wyjaśni uczestnikom wydarzenia m.in. dlaczego e-biznes bez inwestycji w UX może być zupełnie nieopłacalny. Ekspert Ideo Force podzieli się również checklistą, dzięki której każdy uczestnik webinaru, będzie miał możliwość  przeprowadzenia samodzielnego audytu UX!

Co zyska uczestnik webinaru?
·       Praktyczne wskazówki na temat tego, jak zwiększyć satysfakcję użytkowników i poprawić UX swojej strony.
·       Informacje o błędach, do których często dochodzi przy optymalizacji User Experience oraz rady, które pozwolą ich uniknąć.
·       Wiedzę dotyczącą narzędzi, których warto użyć, aby zwiększyć efektywność działań w zakresie digital marketingu.
·       Dawkę informacji, za sprawą których można zwiększyć ergonomię produktu i wykorzystać UX do realizacji celów biznesowych swojej firmy.

Jak się zarejestrować?

Wystarczy wypełnić krótki formularz zapisu. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. W imieniu organizatora serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w webinarze.

Wydarzenie posiada również akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w webinarze otrzymają 2 pkt. recertyfikacyjne.


PATRONAT IAB POLSKA:

To wyróżnienie podkreślające szczególny charakter danego przedsięwzięcia i nie oznacza deklaracji wsparcia finansowego, organizacyjnego lub osobistego udziału przedstawicieli IAB Polska w tym przedsięwzięciu.

Dowiedz się, jak uzyskać Patronat IAB Polska >


AKREDYTACJA DIMAQ:

To szczególnego rodzaju wyróżnienie i oznacza wsparcie organizacyjne danego przedsięwzięcia przez IAB Polska. Przedsięwzięcie akredytowane przez IAB Polska jest włączone do Programu Recertyfikacji DIMAQ.

Dowiedz się, jak uzyskać Akredytację DIMAQ >

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.