Patronat IAB: UX Meeting – all about UX

09/05/2022
Już 15 września 2022 roku o godz. 17.00 w kampusie UTH przy ul. Jutrzenki 135 w Warszawie odbędzie się UX Meeting - all about UX. To wydarzenie organizowane przez agencję e-marketingową Ideo Force. Spotkanie przeznaczone jest dla osób zawodowo związanych z UX, specjalistów z branży digital marketingu, e-commerce oraz entuzjastów e-marketingu, którym zależy na aktualizowaniu swojej wiedzy. Event objęty jest patronatem IAB Polska.

Dlaczego warto przyjść na spotkanie?

Każdy kto chce wiedzieć all about UX, zdecydowanie powinien wziąć udział w tym wydarzeniu. W jego trakcie będzie można zdobyć wiedzę nie tylko na temat UX, ale – co równie istotne – podzielić się doświadczeniami i spostrzeżeniami dotyczącymi całej branży digital.

Będzie merytorycznie, gdyż swoje prelekcje wygłoszą jedni z najbardziej doświadczonych ekspertów w zakresie User Experience w Polsce.

Jednym z nich będzie Mateusz Bober,  ekspert Ideo Force i doświadczony UX/UI Designer, który ma na swoim koncie realizację ponad 150 projektów związanych z User Experience. Mateusz realizował projekty dla największych marek takich, jak m.in. Ciarko Design, Targi Kielce czy Autotesto.

Nazwiska pozostałych prelegentów zostaną ujawnione już wkrótce.

Czy to wydarzenie jest dla Ciebie?

Jeśli chcesz zdobyć ekspercką wiedzę przekazaną w przystępnej formie, nowe doświadczenia, kontakty i inspiracje do stosowania skutecznych rozwiązań w zakresie UX –  nie może Cię zabraknąć na tym wydarzeniu!

W trakcie 3-godzinnego spotkania wysłuchasz prezentacji specjalistów, a także będziesz mieć okazję wymienić się doświadczeniami podczas networkingu. Gwarantujemy, że Twoja sieć kontaktów po tym wydarzeniu uzupełni się co najmniej o kilkanaście wartościowych nazwisk.

UX Meeting to już kolejne wydarzenie branżowe organizowane przez agencję Ideo Force, którego celem jest nie tylko przekazywanie wiedzy z zakresu e-marketingu, ale też integracja środowiska pasjonatów i wszystkich osób zainteresowanych branżą digital.

UX Meeting. All about UX – jak wziąć udział w spotkaniu?

Bilety na wydarzenie można nabyć pod linkiem: https://evenea.pl/pl/wydarzenie/uxmeeting

Koszt uczestnictwa to 10 zł.

Czytaj także

The MGMT dołącza do IAB Polska

The MGMT dołącza do IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza The MGMT, agencja zajmująca się kompleksowym managementem Twórców internetowych, oferująca indywidualne podejście i innowacyjne rozwiązania dostosowane do ich potrzeb.

Powstaje Branżowe Centrum Umiejętności w Białymstoku. Partnerami IAB Polska i SAR.

Powstaje Branżowe Centrum Umiejętności w Białymstoku. Partnerami IAB Polska i SAR.

20 listopada 2024 r. w Białymstoku odbyła się inauguracja współpracy na rzecz utworzenia i rozwoju ogólnopolskiego Branżowego Centrum Umiejętności (BCU) w dziedzinie reklamy. Partnerami przedsięwzięcia są: Miasto Białystok, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Umowę podpisano w siedzibie Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Staszica w Białymstoku.

Nagrody IAB MIXX Awards 2024 rozdane. Poznaj zwycięzców!

Nagrody IAB MIXX Awards 2024 rozdane. Poznaj zwycięzców!

Podczas uroczystej gali IAB MIXX Awards 2024 w warszawskim Muzeum Historii Polski IAB Polska uhonorował najlepsze digitalowe kampanie minionego roku. Tytuł Best in Show otrzymała kampania „Saving The Voice Of The Ghetto” zrealizowana przez kooperację Saatchi & Saatchi, Prodigious, MSL Group oraz Leo Burnett dla Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Wśród 55 nagród jury przyznało 5 złotych statuetek. Dowiedz się, kto zwyciężył w digitalu!