Patronat IAB: Trzecia edycja badania „Kondycja rynku content marketing”.

11/25/2024
Stowarzyszenie Content Marketing Polska rusza z kolejną, już trzecią edycją badania „Kondycja rynku content marketing”. IAB Polska obiął patronat honorowy nad badaniem.

Głównym celem raportu jest diagnoza sytuacji panującej na rynku content marketing w Polsce, Jest to badanie szczególnie istotne, ponieważ pozwala określić, czego na rynku brakuje oraz w jakim kierunku należy content marketing w Polsce rozwijać.

Raport wspierają liczne organizacje związane z branżą, m.in.: IAB Polska, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR czy Business Centre Club. Patronem medialnym badania jest portal WirtualneMedia.pl.

– Dzięki ogromnemu zainteresowaniu zeszłoroczną publikacją, która nadal jest szeroko cytowana i pobierana, zdecydowaliśmy się na kontynuację badania – mówi Tomasz Wileński, członek zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska. – W tym roku planujemy jeszcze większy zasięg. Naszym celem jest dotarcie do jak najszerszego grona respondentów oraz ekspertów z branży, ponieważ chcemy stworzyć rzetelny obraz kondycji rynku.

Aby raport odzwierciedlał faktyczną sytuację panującą na rynku content marketing w Polsce, konieczna jest więc jak największa liczba eksperckich odpowiedzi.

Ankietę uzupełnić można pod linkiem: Badanie Content Marketing 2024 – ankieta z Webankieta.pl.


To badanie zostało objęte patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość merytoryczną. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

Czytaj także

Patronat IAB: Raport z badania kondycji content marketingu 2025

Patronat IAB: Raport z badania kondycji content marketingu 2025

Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.