Targi e-commerce eTradeShow już w najbliższy czwartek.
eTradeShow nie jest eventem jak każdy inny. Łączy on bogatą strefę wystawienniczą, gdzie liderzy e-commerce zaprezentują ofertę i najnowsze branżowe rozwiązania, z bogatym panelem konferencyjnym, skupiającym najważniejszych ekspertów w dziedzinie handlu internetowego. Wydarzenie zostało objęte patronatem IAB Polska.
Prelekcje wygłoszą między innymi:
- Jakub Biel – PR & Communication Manager znany z niestandardowego podejścia do marketingu, co udowodnił m.in. pierwszą polską kampanią na Pornhubie czy wysłaniem iPhone’a do stratosfery. Aktualnie odpowiada za komunikację grupy x-kom
- Sebastian Szmigielski – Client Partner CEE, w Facebooku od 2011 roku. Powie o tym, jak oceniać wartość kampanii na Facebooku i rodzinie aplikacji
- Jarosław Grygiel – Country Manager w Credstep Poland skupi się na płynności finansowej w e-biznesie, czyli faktoringu dla rozwoju sprzedaży w kanale online
- Robert Sosnowski – CVO w Reach a Blogger przedstawi zmiany na rynku influencerskim w Polsce, które wywołane zostały przez covid-19
- Piotr Urbaniak – z Traffic Trends. Specjalizuje się w tworzeniu, wdrażaniu i analizowaniu strategii reklamowych zwiększających sprzedaż w e-handlu.
- Piotr Lempkowski oraz Marek Ceglarz
- Sebastian Horoszko – od 8 lat wspiera e-commerce w rozwoju i performance marketingu
- Artur Pajkert – od 20 lat zajmuje się marketingiem online oraz hostingiem
- Aleksandra Kubicka – Market Access Manager, Frisbo, opowie o e-Commerce w Europie Środkowo-Wschodniej
- Sascha Stockem – założyciel i CEO firmy Nethansa świadczącej usługi zwiększające sprzedaż na Amazon
Złotym Sponsorem zostało Frisbo. Srebrnym Sponsorem wydarzenia zostało Zaufane.pl. Jako Brązowego Sponsora mamy przyjemność przedstawić firmę Craftware. Cyber_Folks zostało Sponsorem Strefy Konferencji.
eTradeShow może być najważniejszym krokiem w stronę rozwoju biznesu e-commerce. Nie wolno go pominąć.