Patronat IAB: semKRK #16

02/12/2021
16 edycja semKRK powtórnie odbędzie się on-line. Już 19 marca (piątek) niebieski, krakowsko-semowy Smok znów zawita na Wasze ekrany, a towarzyszyć mu będzie 9 ekspertów z branży SEO i SEM. semKRK to wyjątkowa konferencja dla specjalistów SEM i SEO, agencji marketingu internetowego, działów marketingu, branży e-commerce oraz właścicieli biznesów.

Idea spotkań organizowanych przez krakowską agencję DevaGroup to przede wszystkim wymiana wiedzy w luźnej, barcampowej atmosferze. Spotkaniom przyświeca jeden główny cel: integracja branży marketingu online oraz edukacja. Wydarzenie odbędzie się on-line, bez limitu uczestników.

Podczas semKRK#16: wysłuchasz 9 prelekcji specjalistów w dziedzinie marketingu internetowego i analityki;

  • zobaczysz najciekawsze case study i nauczysz się jak osiągać jeszcze lepsze rezultaty;
  • poznasz nowinki branżowe, które zainspirują Cię do działania;
  • będziesz mógł zadawać pytania naszym ekspertom na żywo!

Na naszej wirtualnej scenie wystąpią m.in.:

  • Paweł Cengiel – Właściciel SEO-WWW.PL,
  • Damian Rams – Digital Analytics & Conversion Optimization Consultant w damianrams.pl
  • Grzegorz Miłkowski – CEO w ContentHouse

Nie możesz być z nami na żywo 19 marca 2021 r.? Nic straconego! Nagrania wybranych prelekcji znajdziesz na naszej platformie: www.semkrk.myvod.io Dodatkowo przed konferencją mamy dla Was 3 dni wypełnione merytoryką, wiedzą i praktyką!
16-18 marca odbędą się również praktyczne warsztaty online towarzyszące semKRK, które zostały podzielone na 3 ścieżki tematyczne: SEO, Google Ads i Google Analytics.

Więcej informacji: https://app.evenea.pl/event/semkrk16/

Czytaj także

Rada Sektorowa: przystępujemy do konkursu na dalszą działalność inicjatywy

Rada Sektorowa: przystępujemy do konkursu na dalszą działalność inicjatywy

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, kontynuując dotychczasową działalność Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej, zamierza przystąpić do konkursu organizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) w celu uzyskania możliwości organizacji i prowadzenia Rady w kolejnych latach.