Patronat IAB: semKRK #16

02/12/2021
16 edycja semKRK powtórnie odbędzie się on-line. Już 19 marca (piątek) niebieski, krakowsko-semowy Smok znów zawita na Wasze ekrany, a towarzyszyć mu będzie 9 ekspertów z branży SEO i SEM. semKRK to wyjątkowa konferencja dla specjalistów SEM i SEO, agencji marketingu internetowego, działów marketingu, branży e-commerce oraz właścicieli biznesów.

Idea spotkań organizowanych przez krakowską agencję DevaGroup to przede wszystkim wymiana wiedzy w luźnej, barcampowej atmosferze. Spotkaniom przyświeca jeden główny cel: integracja branży marketingu online oraz edukacja. Wydarzenie odbędzie się on-line, bez limitu uczestników.

Podczas semKRK#16: wysłuchasz 9 prelekcji specjalistów w dziedzinie marketingu internetowego i analityki;

  • zobaczysz najciekawsze case study i nauczysz się jak osiągać jeszcze lepsze rezultaty;
  • poznasz nowinki branżowe, które zainspirują Cię do działania;
  • będziesz mógł zadawać pytania naszym ekspertom na żywo!

Na naszej wirtualnej scenie wystąpią m.in.:

  • Paweł Cengiel – Właściciel SEO-WWW.PL,
  • Damian Rams – Digital Analytics & Conversion Optimization Consultant w damianrams.pl
  • Grzegorz Miłkowski – CEO w ContentHouse

Nie możesz być z nami na żywo 19 marca 2021 r.? Nic straconego! Nagrania wybranych prelekcji znajdziesz na naszej platformie: www.semkrk.myvod.io Dodatkowo przed konferencją mamy dla Was 3 dni wypełnione merytoryką, wiedzą i praktyką!
16-18 marca odbędą się również praktyczne warsztaty online towarzyszące semKRK, które zostały podzielone na 3 ścieżki tematyczne: SEO, Google Ads i Google Analytics.

Więcej informacji: https://app.evenea.pl/event/semkrk16/

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.