Patronat IAB: Publikacja „Jak skalować biznes fashion i beauty w Internecie?”

10/16/2024
14 listopada we Wrocławiu odbędzie się Konferencja Zwiększ Sprzedaż E-Commerce. Wydarzeniu będzie towarzyszyła premiera książki "Jak skalować biznes fashion i beauty w Internecie?” Kamili Gębik. IAB Polska został patronem honorowym publikacji.

W publikacji: ,,ZWIĘKSZ SPRZEDAŻ E-COMMERCE. Jak skalować biznes fashion i beauty w Internecie?” znalazło się ponad 300 stron bogatego merytorycznie materiału, wypowiedzi 35 przedstawicieli e-commerce z branży fashion i beauty.

Publikacja stanowi kompendium wiedzy dla tych osób, które dopiero planują otworzyć swój pierwszy e-sklep. Wskazówki i rozwiązania, a także wiedza ekspertów będzie wspaniałą kopalnią nauki i inspiracji także dla specjalistów/dyrektorów e-commerce, marketingu lub digital marketingu. Lektura sprawdzi się dla właścicieli sklepów online nie tylko z sektora fashion i beauty, ale także z innych branż. Książkę po raz pierwszy będzie można zobaczyć na konferencji stacjonarnej ZWIĘKSZ SPRZEDAŻ E-COMMERCE i kupić w promocyjnej cenie z autografem autorki.

Podczas wydarzenia na wszystkich gości czeka nie tylko networking ze wspaniałymi osobami z branży i praktykami biznesu e-commerce, ale również ogromna dawka merytorycznej wiedzy na temat technik zwiększających sprzedaż online.

Kamila Gębik – CEO KAMMEDIA.PL, CCO GO2NFT, autorka książek: „PIĘKNY E-COMMERCE. Jak sprzedawać fashion i beauty w Internecie?” i „PRZYSZŁOŚĆ E-COMMERCE dla fashion i beauty”, które wydała jako self-publisher, laureatka Polskiej Nagrody Inteligentnego Rozwoju 2023 w kategorii Kobieta Przyszłości i LIDER INTELIGENTNEGO ROZWOJU 2024.

Więcej na o wydawnictwie tutaj >

Czytaj także

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne to jedno z niewielu miejsc w internecie, gdzie codziennie spotykają się miliony realnych użytkowników w poszukiwaniu informacji, inspiracji i wiedzy. Ich skala, rozpoznawalność i redakcyjna wiarygodność czynią je idealnym środowiskiem do prowadzenia działań content marketingowych – nie tylko efektywnych wizerunkowo, ale też realnie wspierających decyzje zakupowe konsumentów.