Patronat IAB Polska: Konferencja Ochrony Danych Osobowych

11/26/2021
7 grudnia odbędzie się VII doroczna Konferencja Ochrony Danych Osobowych poświęcona działalności instytucji i organów Unii Europejskiej w zakresie prawa ochrony danych (akty normatywne, soft law, opiniowanie aktów prawa UE). Udział możliwy jest w trybie stacjonarnym bądź online. IAB Polska została patronem wydarzenia.

VII edycja konferencji – 13 wybitnych prelegentów – 3 panele dyskusyjne. Udział online lub stacjonarnie.

Reforma ochrony danych opiera się bowiem nie tylko na jednym głównym akcie (RODO), ale również na jego możliwie najdalej idącym jednolitym stosowaniu. Odpowiedzialne w tym zakresie pozostają właściwe instytucje/organy: przede wszystkim Europejska Rada Ochrony Danych (EROD) z ustalonym prawem wsparciem Europejskiego Inspektora Ochrona Danych (EIOD), ale także Komisja Europejska posiadająca – rozszerzone względem poprzednich – kompetencje do określania w swoich aktach niektórych mechanizmów zapewniających zgodność. W szczególności punkt ciężkości kreowania kierunków wykładni prawa nieuchronnie przenoszony zostaje z poszczególnych państw do instytucji unijnych.

Podczas obrad w gronie specjalistów wyjaśnimy i przedyskutujemy kompetencje poszczególnych instytucji i organów oraz kluczowe obszary merytoryczne ich aktywności.

W trzech panelach dyskusyjnych omówione zostaną kluczowe obszary aktywności instytucji/organów:

Panel I – decyzje  Komisji Europejskiej z 2021 r. w sprawie standardowych klauzul umownych (transfery do państw trzecich oraz powierzenie przetwarzania danych)

Panel II – stanowiska EROD dotyczące nowych technologii (m.in. reklama behawioralna, wirtualni asystenci głosowi, prawo do bycia zapomnianym).

Panel III – projektowane w Unii Europejskiej regulacje prawne w zakresie sztucznej inteligencji i zarządzania danymi, które istotnie wpłyną na kwestie przetwarzania i ochrony danych osobowych.

Szczegóły i zapisy: https://bit.ly/3DUNOIw

Specjalny KOD RABATOWY 15% dla członków Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska

Kod: 4R6HsZ*

 

BONUS: 

Dodatek specjalny do „Monitora Prawniczego”: „Aktualne problemy prawnej ochrony danych osobowych 2021. Akty normatywne i soft law organów i instytucji Unii Europejskiej w sprawach ochrony danych osobowych”.

 

*Kod należy wpisać w formularzu zapisu w polu „Posiadam kod rabatowy”.

Promocja ważna na akademia.beck.pl. Nie łączy się z innymi promocjami.

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.