Patronat IAB Polska: Webinar „SEO & Content w e-commerce w branży meblarskiej” Ideo Force

04/07/2022
20 kwietnia o godzinie 10:00 odbędzie się bezpłatny webinar pt. "SEO & Content w e-commerce w branży meblarskiej". W imieniu organizatora, agencji e-marketingowej i w-commerce @Ideo Force, w sposób szczególny zapraszamy kadrę zarządzającą firm z branży meblarskiej, które prowadzą swój sklep internetowy. IAB Polska jest patronem wydarzenia.

Branża meblarska to niewątpliwie jedna z najbardziej konkurencyjnych branż w świecie e-commerce. Kadra zarządzająca sklepami internetowymi z tego sektora ma z pewnością trudny orzech do zgryzienia. Sprostanie stale rosnącym oczekiwaniom konsumentów jest coraz trudniejsze i wymaga kompleksowych, synergicznych działań w zakresie szeroko pojętego marketingu.

Webinar skupi się nie tylko na budowaniu świadomości poprzez zwiększenie liczby wizyt na stronie w postaci zimnego ruchu, ale również poruszy temat zaopiekowania się klientem i budowania jego pozytywnego doświadczenie w kontakcie z marką. Dlaczego warto wziąć udział w webinarze?

Czego uczestnik dowie się z webinaru?

  • Jak dać się znaleźć potencjalnym klientom w wyszukiwarkach?
  • Jak przekuć zimny ruch w zaangażowanych użytkowników?
  • Jaka jest różnica pomiędzy publikacją treści na własnych stronach i na stronach zewnętrznych i jakie są ich cele?
  • Ile powinien kosztować tekst na stronę www?
  • Na jakie techniczne aspekty należy zwracać uwagę podczas publikacji treści w Internecie?

Jak się zarejestrować?

Udział w webinarium jest bezpłatny, zapraszamy do rejestracji: https://bit.ly/3DCRiQE

 

Czytaj także

The MGMT dołącza do IAB Polska

The MGMT dołącza do IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza The MGMT, agencja zajmująca się kompleksowym managementem Twórców internetowych, oferująca indywidualne podejście i innowacyjne rozwiązania dostosowane do ich potrzeb.

Powstaje Branżowe Centrum Umiejętności w Białymstoku. Partnerami IAB Polska i SAR.

Powstaje Branżowe Centrum Umiejętności w Białymstoku. Partnerami IAB Polska i SAR.

20 listopada 2024 r. w Białymstoku odbyła się inauguracja współpracy na rzecz utworzenia i rozwoju ogólnopolskiego Branżowego Centrum Umiejętności (BCU) w dziedzinie reklamy. Partnerami przedsięwzięcia są: Miasto Białystok, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Umowę podpisano w siedzibie Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Staszica w Białymstoku.

Nagrody IAB MIXX Awards 2024 rozdane. Poznaj zwycięzców!

Nagrody IAB MIXX Awards 2024 rozdane. Poznaj zwycięzców!

Podczas uroczystej gali IAB MIXX Awards 2024 w warszawskim Muzeum Historii Polski IAB Polska uhonorował najlepsze digitalowe kampanie minionego roku. Tytuł Best in Show otrzymała kampania „Saving The Voice Of The Ghetto” zrealizowana przez kooperację Saatchi & Saatchi, Prodigious, MSL Group oraz Leo Burnett dla Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Wśród 55 nagród jury przyznało 5 złotych statuetek. Dowiedz się, kto zwyciężył w digitalu!