Patronat IAB Polska: Teads Partner Day 2021

11/15/2021
16 listopada odbędzie się wirtualne spotkanie liderów zespołów Teads i Co-CEO,  Jeremy'ego Arditi, podczas kolejnej edycji Teads Partner Day. Wydarzenie zostało objęte patronatem IAB Polska.

Podczas wydarzenia zostanie przedstawiony nowy rozdział w rozwoju Teads. Przedstawiciele firmy podzielą się z uczestnikami innowacyjnymi produktami wprowadzanymi na rynek, które będą pomocne w ugruntowaniu strategii marketingowych w erze Cookieless i Attention Economy.

Teads Partner Day 202, 16 listopada, godz. 11:00. Agenda i rejestracja na stronie organizatora >

Czytaj także

Weź udział w dziesiątej edycji badania IAB Europe nt. programmatic

Weź udział w dziesiątej edycji badania IAB Europe nt. programmatic

Ruszyło coroczne badanie „Attitudes to Programmatic Advertising Survey 2024” – to dziesiąta edycja tego badania prowadzonego przez IAB Europe. Do wypełnienia krótkiej ankiety zapraszamy wszystkich uczestników ekosystemu reklamy programmatic. Termin upływa 26 lipca 2024 r.