Patronat IAB Polska: Teads Partner Day 2021

11/15/2021
16 listopada odbędzie się wirtualne spotkanie liderów zespołów Teads i Co-CEO,  Jeremy'ego Arditi, podczas kolejnej edycji Teads Partner Day. Wydarzenie zostało objęte patronatem IAB Polska.

Podczas wydarzenia zostanie przedstawiony nowy rozdział w rozwoju Teads. Przedstawiciele firmy podzielą się z uczestnikami innowacyjnymi produktami wprowadzanymi na rynek, które będą pomocne w ugruntowaniu strategii marketingowych w erze Cookieless i Attention Economy.

Teads Partner Day 202, 16 listopada, godz. 11:00. Agenda i rejestracja na stronie organizatora >

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.