Patronat IAB Polska: semKRK BIG #12

05/21/2019
12 edycja semKRK BIG odbędzie się już 19 czerwca 2019 r. o godz. 13.00 w krakowskiej Starej Zajezdni. IAB Polska objęło patronat nad wydarzeniem, poświadczając tym samym jego wysoką wartość merytoryczną.

12 edycja semKRK BIG odbędzie się już 19 czerwca 2019 r. o godz. 13.00 w krakowskiej Starej Zajezdni. semKRK to krakowskie spotkania tworzone dla właścicieli biznesów, działów marketingu, branży e-commerce, ale również specjalistów SEM oraz agencji marketingu internetowego. Wydarzenie objęte jest patronatem IAB Polska oraz akredytacją DIMAQ.

Patronat IAB Polska jest poświadczeniem jakości merytorycznej wydarzenia, a akredytacja DIMAQ oznacza, że wydarzenie włączone jest do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ – certyfikatu kompleksowo potwierdzającego kompetencje digital marketingowe przyznawanego przez IAB Polska (więcej informacji TUTAJ). Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymają 10 pkt  recertyfikacyjnych za udział w konferencji.

Idea spotkań organizowanych przez krakowską agencję DevaGroup to przede wszystkim wymiana wiedzy w barcampowej atmosferze. Kolejne edycje są dla firm z branży okazją do wspólnych rozmów. Uczestnicy z całej Polski odwiedzają wydarzenie, zgłaszając cały dział SEM, który potrafi liczyć po kilkanaście osób. Spotkaniom przyświeca jeden główny cel: integracja branży marketingu online oraz edukacja. W semKRK BIG bierze udział 500 uczestników. W tym roku zapraszamy również do zapisów na praktycznie warsztaty towarzyszące semKRK.

Przyznanie nagród semKRK awards
W ramach tej edycji jest możliwość wysyłania swoich case study na konkurs semKRK awards, gdzie nagrodzone zostaną najlepsze kampanie SEO i SEM: https://semkrk.pl/semkrk-awards/
Nagrody zostaną przyznane  w trzech kategoriach: Najlepsza kampania SEO, Najlepsza kampania Google Ads oraz Najlepsza kampania dla e-commerce. Rozpatrywać je będzie jury złożone z prelegentów semKRK, specjalistów w dziedzinie SEM. Zgłoszenia są bezpłatne.

Na semKRK #12 wystąpią m.in. Paweł Gontarek, Artur Strzelecki, Piotr Rudnicki, Łukasz Chwiszczuk, Sławomir Czajkowski, Cezary Glijer, Damian Sałkowski, Bartłomiej Kaczmarczyk, Kaspar Szymański, Paulina Wiktorska, Stefan Chochlac.

Czytaj także

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.

Scenariusze zajęć dla nauczycieli wspierane przez AI! Nowy e-book IAB Polska

Scenariusze zajęć dla nauczycieli wspierane przez AI! Nowy e-book IAB Polska

Tym razem mamy coś dla nauczycieli i edukatorów! Przedstawiciele Grupy Zadaniowej AI dla Edukacji IAB Polska przygotowali e-book, który zawiera aż 10 scenariuszy zajęć wspieranych przez AI. W scenariuszach tych sztuczna inteligencja jest traktowana nie jako dodatek, ale narzędzie nauczania i uczenia się.