Patronat IAB Polska: Ranking e-Gazele Biznesu 2022

09/15/2022
„Puls Biznesu” już po raz 9. organizuje ranking najdynamiczniej rozwijających się małych i średnich firm e-commerce – e-Gazele Biznesu 2022. IAB Polska objęła patronat nad inicjatywą.

Celem rankingu e-Gazele Biznesu jest wyróżnienie i nagrodzenie małych i średnich przedsiębiorstw prowadzących handel w internecie, rozwijających się niezależnie od koniunktury gospodarczej. Firmy które się w nim znajdą są firmami transparentnymi i notującymi wzrost sprzedaży.

Ranking oparty jest na analizie danych finansowych i uwzględnia małe i średnie firmy prowadzące handel przez internet o przychodach w przedziale od 50 tys. PLN do 100 mln PLN w 2021 r., które wykazały w 2021 roku zysk. Oprócz zysku, firmy muszą również wykazać się wzrostem przychodów za 2021 rok w porównaniu do roku 2020.

Udział w rankingu jest bezpłatny. Nabór zgłoszeń trwa do końca września.

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie egazele.pb.pl.


PATRONAT IAB POLSKA:

To wyróżnienie podkreślające szczególny charakter danego przedsięwzięcia i nie oznacza deklaracji wsparcia finansowego, organizacyjnego lub osobistego udziału przedstawicieli IAB Polska w tym przedsięwzięciu.

Dowiedz się, jak uzyskać Patronat IAB Polska >

Czytaj także

Patronat IAB: Spicy Mobile o MarTech i korzystaniu z usług cyfrowych przez Polaków

Patronat IAB: Spicy Mobile o MarTech i korzystaniu z usług cyfrowych przez Polaków

Agencja marketingu mobilnego Spicy Mobile opublikowała właśnie raport „MarTech”. To już 6. edycja tej niezwykle popularnej i najbardziej obszernej publikacji dotyczącej rynku mobilnego w Polsce, w której czytelnicy znajdą między innymi wyniki badania na temat cyfryzacji polskiego społeczeństwa i stosunku Polaków do nowych technologii. IAB Polska objęła patronat honorowy nad publikacją.

Pobierz II edycję raportu „Reklama online w dobie post-cookie.”

Pobierz II edycję raportu „Reklama online w dobie post-cookie.”

Aż 92% firm jest świadomych, że wkrótce kluczowe przeglądarki internetowe wykorzystywane przez polskich internautów zakończą obsługę plików cookie firm trzecich,a 80% wie o zachodzących procesach co najmniej od roku.
Ponad połowa badanych (59%) zadeklarowała też gotowość na nadchodzącą zmianę.

Konferencja: Reklamuję Etycznie. Rada Reklamy zaprasza

Konferencja: Reklamuję Etycznie. Rada Reklamy zaprasza

Serdecznie zapraszamy na konferencję organizowaną przez Radę Reklamy, poświęconą najważniejszym, aktualnym tematom, które kształtują rynek etycznej reklamy w Polsce. To pierwsza konferencja w Polsce, która podejmuje m.in. temat greenwashingu w reklamie i nieuczciwej reklamy środowiskowej. IAB Polska jest partnerem instytucjonalnym wydarzenia.