Patronat IAB Polska: Ranking e-Gazele Biznesu 2022

09/15/2022
„Puls Biznesu” już po raz 9. organizuje ranking najdynamiczniej rozwijających się małych i średnich firm e-commerce – e-Gazele Biznesu 2022. IAB Polska objęła patronat nad inicjatywą.

Celem rankingu e-Gazele Biznesu jest wyróżnienie i nagrodzenie małych i średnich przedsiębiorstw prowadzących handel w internecie, rozwijających się niezależnie od koniunktury gospodarczej. Firmy które się w nim znajdą są firmami transparentnymi i notującymi wzrost sprzedaży.

Ranking oparty jest na analizie danych finansowych i uwzględnia małe i średnie firmy prowadzące handel przez internet o przychodach w przedziale od 50 tys. PLN do 100 mln PLN w 2021 r., które wykazały w 2021 roku zysk. Oprócz zysku, firmy muszą również wykazać się wzrostem przychodów za 2021 rok w porównaniu do roku 2020.

Udział w rankingu jest bezpłatny. Nabór zgłoszeń trwa do końca września.

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie egazele.pb.pl.


PATRONAT IAB POLSKA:

To wyróżnienie podkreślające szczególny charakter danego przedsięwzięcia i nie oznacza deklaracji wsparcia finansowego, organizacyjnego lub osobistego udziału przedstawicieli IAB Polska w tym przedsięwzięciu.

Dowiedz się, jak uzyskać Patronat IAB Polska >

Czytaj także

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.