Patronat IAB Polska: Programmatic Brunch w Warszawie

03/21/2024
W imieniu organizatorów - Yieldbird  zapraszamy na "Programmatic Brunch - Strategie, wizje i trendy na 2024 rok", ekskluzywne wydarzenie organizowane z wiodącymi wydawcami. IAB Polska objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Programmatic Brunch skupia się na przekazywaniu wiedzy eksperckiej, świeżych insightach i najlepszych praktykach, które odpowiadają na wyzwania roku 2024. Uczestnicy będą mieli okazję do zgłębienia najnowszych trendów i innowacji w reklamie programatycznej dzięki prezentacjom i dyskusjom z wybitnymi ekspertami z: Grupa Wyborcza, Grupa Eurozet i AMS.

To unikalna szansa, aby nauczyć się od liderów branży, jak efektywnie wykorzystywać narzędzia programatyczne w praktyce, zwiększając skuteczność kampanii reklamowych i budując przewagę konkurencyjną na rynku.

Dzięki starannie dopracowanej agendzie, uczestnicy odkryją najnowsze strategie i technologie, które kształtują branżę. Nasze sesje i panel dyskusyjne skupią się na praktycznych aspektach ewolucji viewability, znaczeniu digital audio i przyszłości Digital Out-of-Home, dostarczając jednocześnie przestrzeni do inspirującej wymiany doświadczeń w przyjacielskiej atmosferze.

Wydarzenie odbędzie się 10 kwietnia w Restauracji Baila w Warszawie.Zarezerwuj swoje miejsce na wydarzeniu wśród profesjonalistów i liderów branży.
Link do pełnej agendy i bezpłatnej rejestracji tutaj: https://events.yieldbird.com/programmatic-brunch-2024

Liczba miejsc ograniczona!

To wydarzenie posiada akredytację DIMAQ. Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 5 punktów recertyfikacyjnych za udział.
Więcej na:
https://dimaq.pl/eventy/

Czytaj także

Patronat IAB: Raport z badania kondycji content marketingu 2025

Patronat IAB: Raport z badania kondycji content marketingu 2025

Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.