Patronat IAB Polska: Programmatic Brunch w Warszawie

03/21/2024
W imieniu organizatorów - Yieldbird  zapraszamy na "Programmatic Brunch - Strategie, wizje i trendy na 2024 rok", ekskluzywne wydarzenie organizowane z wiodącymi wydawcami. IAB Polska objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Programmatic Brunch skupia się na przekazywaniu wiedzy eksperckiej, świeżych insightach i najlepszych praktykach, które odpowiadają na wyzwania roku 2024. Uczestnicy będą mieli okazję do zgłębienia najnowszych trendów i innowacji w reklamie programatycznej dzięki prezentacjom i dyskusjom z wybitnymi ekspertami z: Grupa Wyborcza, Grupa Eurozet i AMS.

To unikalna szansa, aby nauczyć się od liderów branży, jak efektywnie wykorzystywać narzędzia programatyczne w praktyce, zwiększając skuteczność kampanii reklamowych i budując przewagę konkurencyjną na rynku.

Dzięki starannie dopracowanej agendzie, uczestnicy odkryją najnowsze strategie i technologie, które kształtują branżę. Nasze sesje i panel dyskusyjne skupią się na praktycznych aspektach ewolucji viewability, znaczeniu digital audio i przyszłości Digital Out-of-Home, dostarczając jednocześnie przestrzeni do inspirującej wymiany doświadczeń w przyjacielskiej atmosferze.

Wydarzenie odbędzie się 10 kwietnia w Restauracji Baila w Warszawie.Zarezerwuj swoje miejsce na wydarzeniu wśród profesjonalistów i liderów branży.
Link do pełnej agendy i bezpłatnej rejestracji tutaj: https://events.yieldbird.com/programmatic-brunch-2024

Liczba miejsc ograniczona!

To wydarzenie posiada akredytację DIMAQ. Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 5 punktów recertyfikacyjnych za udział.
Więcej na:
https://dimaq.pl/eventy/

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.