Patronat IAB Polska: Programmatic Brunch w Warszawie

03/21/2024
W imieniu organizatorów - Yieldbird  zapraszamy na "Programmatic Brunch - Strategie, wizje i trendy na 2024 rok", ekskluzywne wydarzenie organizowane z wiodącymi wydawcami. IAB Polska objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Programmatic Brunch skupia się na przekazywaniu wiedzy eksperckiej, świeżych insightach i najlepszych praktykach, które odpowiadają na wyzwania roku 2024. Uczestnicy będą mieli okazję do zgłębienia najnowszych trendów i innowacji w reklamie programatycznej dzięki prezentacjom i dyskusjom z wybitnymi ekspertami z: Grupa Wyborcza, Grupa Eurozet i AMS.

To unikalna szansa, aby nauczyć się od liderów branży, jak efektywnie wykorzystywać narzędzia programatyczne w praktyce, zwiększając skuteczność kampanii reklamowych i budując przewagę konkurencyjną na rynku.

Dzięki starannie dopracowanej agendzie, uczestnicy odkryją najnowsze strategie i technologie, które kształtują branżę. Nasze sesje i panel dyskusyjne skupią się na praktycznych aspektach ewolucji viewability, znaczeniu digital audio i przyszłości Digital Out-of-Home, dostarczając jednocześnie przestrzeni do inspirującej wymiany doświadczeń w przyjacielskiej atmosferze.

Wydarzenie odbędzie się 10 kwietnia w Restauracji Baila w Warszawie.Zarezerwuj swoje miejsce na wydarzeniu wśród profesjonalistów i liderów branży.
Link do pełnej agendy i bezpłatnej rejestracji tutaj: https://events.yieldbird.com/programmatic-brunch-2024

Liczba miejsc ograniczona!

To wydarzenie posiada akredytację DIMAQ. Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 5 punktów recertyfikacyjnych za udział.
Więcej na:
https://dimaq.pl/eventy/

Czytaj także

Patronat IAB: Ideo Force organizuje 9. edycja Lunch z e-commerce

Patronat IAB: Ideo Force organizuje 9. edycja Lunch z e-commerce

Agencja e-marketingu i e-commerce Ideo Force zaprasza na 9. edycję Konferencji Lunch z e-commerce, która jest organizowana pod hasłem „TRUST Edition”. Wydarzenie odbędzie się już 5 września w Warszawie, a my mamy przyjemność być jego patronem honorowym.

DIMAQ w programie pilotażowym mikropoświadczeń

DIMAQ w programie pilotażowym mikropoświadczeń

Standard DIMAQ dołącza do projektu „Mikropoświadczenia – pilotaż nowego rozwiązania wspierającego uczenie się przez całe życie”, realizowanego przez Instytut Badań Edukacyjnych – Państwowy Instytut Badawczy.

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne to jedno z niewielu miejsc w internecie, gdzie codziennie spotykają się miliony realnych użytkowników w poszukiwaniu informacji, inspiracji i wiedzy. Ich skala, rozpoznawalność i redakcyjna wiarygodność czynią je idealnym środowiskiem do prowadzenia działań content marketingowych – nie tylko efektywnych wizerunkowo, ale też realnie wspierających decyzje zakupowe konsumentów.