Patronat IAB Polska: Na pograniczu strategii i egzekucji – urodzinowa konferencja More Bananas

05/12/2022
Agencja kreatywna More Bananas świętuje 6. urodziny. Tradycyjnie, ich najważniejszym przesłaniem będzie dzielenie się wiedzą. Strategie oraz ich egzekucja, a także nowości i trendy w digital marketingu to, w największym skrócie, tematy przewodnie tegorocznej konferencji urodzinowej, która odbędzie się w dniach 25-26 maja. Wydarzenie zostało objęte patronatem IAB Polska.

Banany zazieleniły się w 2016 na gałęzi social media marketingu, ale od tej pory nasze „drzewo” znacznie się rozrosło. Oprócz marketingu na największych platformach społecznościowych naszą specjalnością pozostają audyty komunikacji, content marketing, copywriting, strategie komunikacji i digital strategy. Dla klientów realizujemy również szeroko pojęty branding oraz custom publishing, analitykę social media, doradztwo i konsultacje oraz szkolenia, a w ostatnim roku wzmocniliśmy obszar influencer marketingu oraz performance – mówi Anna Ledwoń – Blacha, creative owner More Bananas

Podczas konferencji 25-26 maja przewidziano jedenaście prelekcji online. Przez cały czas będzie można zadawać prowadzącym pytania na czacie.

  1. Daria Bokowy Profesjonalna sesja fotograficzna bez… profesjonalnego fotografa?
  2. Anna Ledwoń-Blacha Strategia w biznesie od A do Z.  Dobre dobrego początki
  3. Piotr Siwiec Jak zidentyfikować ścieżkę zakupową w Google Analytics i zbudować kampanię dostosowaną do zachowań Twoich klientów
  4. Wojtek Żywolt Jak skutecznie prowadzić działania w social mediach
  5. Kinga Edwards Opowieści o treści – frameworki i nieoczywiste formy contentu, które dowożą wyniki
  6. Joanna Karcz-Czajkowska Nie wróżymy z fusów! Skąd brać dane do strategii?
  7. Jonasz Wiercioch    Jak imple…., co zrobić by strategia żyła?
  8. Bartek Ziemiański Jak skutecznie prowadzić stronę firmową na LinkedIn?
  9. Zuzanna Ledworowska    Analityka Influencer Marketingu – jak dobierać Influ pod lejek sprzedażowy?
  10. Jacek Szczepan Budowa nowej marki. Droga od pomysłu do egzekucji
  11. Kalina Tyrkiel/Barbara Adamska Pisz po prostu: narzędzie nie tylko dla copywriterów.

Konferencja jest przeznaczona dla praktyków, właścicieli firm i specjalistów oraz pasjonatów marketingu.

Akredytacja DIMAQ

Całe wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, a jego uczestnicy otrzymają 15 punktów recertyfikacyjnych.
Akredytacja DIMAQ oznacza, że wydarzenie włączone jest do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ – certyfikatu kompleksowo potwierdzającego kompetencje digital marketingowe przyznawanego przez IAB Polska (więcej informacji TUTAJ).

Wszyscy goście otrzymają nielimitowany dostęp do wideo oraz wszystkich materiałów, a także będą mogli wziąć udział w pokonferencyjnym networkingu.

Udział w konferencji to koszt 250 zł za jeden dzień i 400 zł za karnet na oba. Ekskluzywny pakiet ‘Banana’ kosztuje 500 zł i obejmuje:

– 4 premierowe e-booki autorstwa ekspertów More Bananas i zaproszonych gości,
– 30% rabatu na e-booki w sklepie More Bananas,
– 50% zniżki na kursy,
– 20% zniżki na szkolenia otwarte,
– 10% zniżki na wszystkie  usługi agencji,
– rabaty od partnerów i klientów,
– dostęp do eksperckiej grupy marketingowej na Discordzie.

Partnerami Konferencji są: Crash Mondays, Kubota, Newspoint, EasyPartnering, Eventy i Prezenty, DevaGroup i semKRK, Onepress, SQN, Sprawny Marketing, User, Zooksy, DIMAQ/IAB, Wydawnictwo Znak.

Patronat medialny objęli: Marketing przy Kawie, Nowy Marketing, Marketer+, Online Marketing, Crash Mondays, IAB Polska

Więcej informacji na: https://morebananas.pl/urodziny-more-bananas

***

More Bananas to krakowska agencja marketingowa. Jej specjalizacją
są szeroko pojęte działania marketingowe. Klienci More Bananas korzystają z usług m.in. tworzenia strategii komunikacyjnej, performance marketingu, obsługi content marketingowej i social media, działań PR, czy usług graficznych oraz foto i wideo. W portfolio agencji znajdują się klienci
z takich branż jak FMCG, HORECA oraz moda i uroda. Creative Owner More Bananas jest Anna Ledwoń – Blacha.

Więcej informacji na: www.morebananas.pl

 

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.