Mobile Trends for Experts, czyli konferencja dla specjalistów i ludzi do nich aspirujących.
Co czeka Cię na MT4E? Można by rzec, że całkiem sporo! Antonina Grzelak z Mr Receipt opowie o tym jak sprawić, by mobile faktycznie sprzedawał, czyli o dopasowaniu kreacji i kampanii do kanału reklamowego. Sylwia Kaska z YOC wyedukuje nas o tym jak zmierzyć skuteczność takich kampanii. Bartosz Bilicki ze SmartVerum poruszy tematykę NFT dla private bankingu, a Kamil Grzejek z Escola przygotowuje wystąpienie dotyczące analityki i zbierania wymagań w projektach finansowych. Przedstawiciele LeanCode wraz z Katarzyną Tomczyk-Czykier z Credit Agricole poruszą zagadnienie przewag konkurencyjnych uzyskiwanych dzięki technologii w bankowości detalicznej.
Kamila Gębik, czyli autorka książki “Piękny e-commerce. Jak sprzedawać fashion i beauty w Internecie?” opowie właśnie o handlu internetowym i zwiększaniu konwersji w sklepach. Adam Weber, CEO Pomelody postara się przekazać nam tajniki budowy i monetyzacji własnych produktów mobilnych, natomiast Kamil Brzeziński z Google, skupi się na działaniu zespołu przy rozwoju Google Cloud App.
Nie zapominajmy o Filipie Iwańskim z GoodyLabs i Jonaszu Gajewskim z 4F, którzy będą mogli wytłumaczyć widzom pojęcie Unified Experience oraz dlaczego unifikacja doświadczeń klienta jest następnym krokiem ewolucji po omnichannel-owości.
Nie zabraknie tam również Krzysztofa Marca z DevaGroup, Artura Kurasińskiego, Artura Jabłońskiego z Digitalk, Michała Korby z User.com, Romana Barzyczaka z HiMommy, Sylwii Zabielskiej, Ilony Leoniewskiej z Escola, Weroniki Gładych i Artura Grochowskiego z Adrino czy Marcina Łazińskiego z mBanku.
Program jest naprawdę obszerny, a będzie jeszcze bardziej, toteż najlepiej sprawdź, co będzie Cię najbardziej interesowało na stronie: 2022.mobiletrends.pl/program#program
Dlaczego Mobile Trends przyciąga tak zacne grono?
Konferencja powstała jako unikalna układanka przyciągająca dziesiątki specjalistów z obszaru mobile, IT i nowych technologii. Co w tym roku wchodzi w jej skład?
– Sześć ścieżek tematycznych poświęconych konkretnym zagadnieniom z segmentu mobile, jak na przykład: UX, Banking, Commerce, Marketing, Project Management czy ścieżka inspiracji biznesowych. Tak wyselekcjonowane obszary tematyczne z pewnością przypadną Ci do gustu!
– Możliwość zanurzenia się w najnowszych i najważniejszych trendach oraz prognozy na przyszłość, dzięki którym zyskasz przewagę nad konkurencją w dynamicznie zmieniających się branżach.
– Charyzmatyczni prelegenci, którzy dzięki swojej wieloletniej praktyce są w stanie wesprzeć Cię swoim merytorycznym ramieniem wiedzy w podążaniu za coraz większym zyskiem dla Twojej firmy!
– Networking w całej swojej okazałości, dzięki środowisku specjalistów z całego kraju. Także, jeśli poszukujesz partnera biznesowego, nowych kontaktów lub osób do współpracy, to wystarczy, że porozmawiasz z kimś obok. Ilość przerw kawowych z pewnością da Ci szansę na zakręcenie się w towarzystwie.
Konferencja przygotowana jest przede wszystkim z myślą o Tobie! Dzięki temu organizatorzy mają pewność, że podczas Mobile Trends for Experts znajdziesz to czego szukasz, niezależnie od tego, czy jesteś managerem, kierownikiem działu, marketerem, specjalistą do spraw reklamy, promocji i marketingu, developerem, grafikiem, biznesmenem, właścicielem firmy czy freelancerem, który chce rozwijać skrzydła i poszerzać horyzonty.
Akredytacja DIMAQ
To wydarzenie zostało objęte akredytacją DIMAQ. Posiadacze aktualnych certyfikatów DIMAQ otrzymują 10 pkt. oraz rabat na stęp – skontaktuj się z organizatorem!
Spotkajmy się wszyscy w Warszawie (albo online, jeśli wolisz!)
Więcej informacji na: https://2022.mobiletrends.pl/
Mobile Trends for Experts: 25-26.10.2022 r.
Miejsce: Warsaw Plaza Hotel, Łączyny 5, 02-820 Warszawa
Kup bilet na: https://2022.mobiletrends.pl/rejestracja