Patronat IAB Polska jest poświadczeniem jakości merytorycznej wydarzenia, a akredytacja DIMAQ oznacza, że wydarzenie włączone jest do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ – certyfikatu kompleksowo potwierdzającego kompetencje digital marketingowe przyznawanego przez IAB Polska (więcej informacji TUTAJ).
Znaczna część osób zajmującą się nowoczesnymi technologiami pozostaje niewidoczna dla przeciętnego Kowalskiego, bowiem więcej czasu spędzają wśród komputerów, smartfonów, linijek kodu i ogromnych zbiorów danych niż w towarzystwie innych ludzi. A jednak co roku pojawiają się licznie na Mobile Trends Conference.
Wśród prelegentów zobaczymy m.in.: Igora Farafonowa (Uxeria.com), Michała Góreckiego (michalgorecki.pl), Antoninę Grzelak (Primesoft Polska), Artura Kurasińskiego (kurasinski.com), Maję Schaefer (Chatbotize), Bartosza Góreckiego (’merce), Dominika Roszkowskiego (roszkowski.dev), Bartka Sibigę (DDOB), Wojciecha Szymczyka (VUE International) i Krzysztofa Wojewodzica (Escola).
Opowiedzą o tym, jak Big Tech zmienia nas w Zombie, o rzeczywistości, która wcale nie jest taka, jak nam się wydaje, o konsekwencjach związanych z różnicami w budowie mózgu, a także o przyszłości aplikacji mobilnych, sztucznej inteligencji, monetyzacji aplikacji i ich wpływie na rynek. A to dopiero początek!
Zajrzyj na https://2020.mobiletrends.pl/program i sprawdź, kto jeszcze wystąpi na scenie i co przygotowali prelegenci.
Punktacja DIMAQ:
30 – prelegent
10 – uczestnik
Bilet kupisz tutaj: https://2020.mobiletrends.pl/rejestracja
Program wydarzenia znajdziesz tutaj: https://2020.mobiletrends.pl/program
Więcej o nagrodach Mobile Trends Awards dowiesz się tutaj: https://mobiletrendsawards.pl