Patronat IAB Polska: Mobile Trends Conference for banking

07/31/2019
Największa w Polsce cykliczna konferencja o trendach w marketingu, projektowaniu aplikacji, designie, UX, UI oraz nowych technologiach mobilnych.

Mobile Trends Conference to największa w Polsce cykliczna konferencja o trendach w marketingu, projektowaniu aplikacji, designie, UX, UI oraz nowych technologiach mobilnych. Edycja specjalna wydarzenia dobrze znanego wszystkim pasjonatom mobile – Mobile Trends Conference odbędzie się już 3 i 4 października 2019 roku. Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, zostało również objęte  Patronatem Honorowym IAB Polska.

Patronat IAB Polska jest poświadczeniem jakości merytorycznej wydarzenia, a akredytacja DIMAQ oznacza, że wydarzenie włączone jest do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ – certyfikatu kompleksowo potwierdzającego kompetencje digital marketingowe przyznawanego przez IAB Polska (więcej informacji TUTAJ). Posiadacze certyfikatów mogą wziąć udział w wydarzeniu w cenie specjalnej z rabatem w wysokości 15% od aktualnej ceny na stronie. Aby uzyskać hasło do rabatu prosimy o maila na adres: kontak@dimaq.eu.

Jesienna odsłona konferencji powstała w odpowiedzi na głosy uczestników dotychczasowych edycji. Skierowana jest do przedstawicieli sektora finansowego i bankowego oraz wszystkich osób zainteresowanych tematyką tworzenia i projektowania mobilnych rozwiązań. Zapraszamy pasjonatów branży mobile, grafików, projektantów aplikacji, designerów, biznesmenów, bankowców, kierowników firm, kadry zarządzającej, managerów, kierowników działów, specjalistów do spraw reklamy i promocji. Dzięki zróżnicowanej tematyce prelekcji konferencja MTC otwiera się zarówno na doświadczonych specjalistów, jak i na osoby stawiające pierwsze kroki w tym świecie.

Konferencji jest wiele, ale co wyróżnia Mobile Trends for banking?

  • To pierwszy taki przewodnik dla sektora finansowego i bankowego, dla tych którzy chcą przyciągnąć klientów w kanale mobile
  • To szansa na wysłuchanie prelekcji o czekających nas zmianach trendów w zakresie technologii mobilnych w bankowości
  • To konkretne przykłady i doświadczenia z dokładną analizą zysków i strat, abyś nigdy nie popełnił tych samych błędów
  • To spotkania i owocny networking z przedstawicielami sektora finansowego oraz ich partnerami biznesowymi
  • To wskazówki, jak ulepszyć obecny kanał sprzedaży usług, aby zwiększyć zysk
  • To okazja do poznania przyszłych partnerów biznesowych przy pysznej kawie
  • To liderzy, którzy podzielą się swoimi sekretami na sukces oraz na skuteczny marketing mobilny
  • To po prostu miejsce spotkania wszystkich z branży, na którym nie może Cię zabraknąć!

Kogo spotkasz na #MTC2019?

Podczas jesiennej edycji MTC nie zabraknie oczywiście najlepszych ekspertów branży mobile!

Wystąpią m.in.:

  • Andrzej Szewczyk (Efigence), Paweł Haltof (Efigence)
  • Artur Kurasiński (kurasinski.com)
  • Bartosz Bilicki (Blockchain Polska / Trifinity.io)
  • Igor Farafonow (Uxeria)
  • Wiesław Kotecki (Deloitte Digital)
  • Michał Szklarski (e-point), Piotr Kowalski (Google)
  • Włodzimierz Gruszczyński (Jasnopis Sp. z o.o.), Maciej Ogrodniczuk (Jasnopis Sp. z o.o.)
  • Krzysztof Wojewodzic (ESCOLA S.A.)
  • Kamil Bolek (LifeTube i TalentMedia), Cyber Marian (CyberMarian)
  • Joanna Ostafin (Project: People)
  • Piotr Dziadowicz (EDISONDA)
  • Piotr Kardasz (TMS Brokers)
  • Tomasz Michalik (Inisignia)
  • Marek Lesiak (Efigence), Tomasz Dośpiał (Alior Bank)
  • Piotr Friedberg (VMLY&R Poland)
  • Bartek Zieman (Movade Sp.z o.o)
  • Katarzyna Ryniak (Upside), Rafał Cymerys (Upside)

Więcej informacji i bilety wstępu, dostępne na stronie: https://banking.mobiletrends.pl/

Punktacja DIMAQ: Uczestnik – 10 , Prelegent  – 30

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.