Patronat IAB Polska: Mobile Trends Conference for banking

07/31/2019
Największa w Polsce cykliczna konferencja o trendach w marketingu, projektowaniu aplikacji, designie, UX, UI oraz nowych technologiach mobilnych.

Mobile Trends Conference to największa w Polsce cykliczna konferencja o trendach w marketingu, projektowaniu aplikacji, designie, UX, UI oraz nowych technologiach mobilnych. Edycja specjalna wydarzenia dobrze znanego wszystkim pasjonatom mobile – Mobile Trends Conference odbędzie się już 3 i 4 października 2019 roku. Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, zostało również objęte  Patronatem Honorowym IAB Polska.

Patronat IAB Polska jest poświadczeniem jakości merytorycznej wydarzenia, a akredytacja DIMAQ oznacza, że wydarzenie włączone jest do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ – certyfikatu kompleksowo potwierdzającego kompetencje digital marketingowe przyznawanego przez IAB Polska (więcej informacji TUTAJ). Posiadacze certyfikatów mogą wziąć udział w wydarzeniu w cenie specjalnej z rabatem w wysokości 15% od aktualnej ceny na stronie. Aby uzyskać hasło do rabatu prosimy o maila na adres: kontak@dimaq.eu.

Jesienna odsłona konferencji powstała w odpowiedzi na głosy uczestników dotychczasowych edycji. Skierowana jest do przedstawicieli sektora finansowego i bankowego oraz wszystkich osób zainteresowanych tematyką tworzenia i projektowania mobilnych rozwiązań. Zapraszamy pasjonatów branży mobile, grafików, projektantów aplikacji, designerów, biznesmenów, bankowców, kierowników firm, kadry zarządzającej, managerów, kierowników działów, specjalistów do spraw reklamy i promocji. Dzięki zróżnicowanej tematyce prelekcji konferencja MTC otwiera się zarówno na doświadczonych specjalistów, jak i na osoby stawiające pierwsze kroki w tym świecie.

Konferencji jest wiele, ale co wyróżnia Mobile Trends for banking?

  • To pierwszy taki przewodnik dla sektora finansowego i bankowego, dla tych którzy chcą przyciągnąć klientów w kanale mobile
  • To szansa na wysłuchanie prelekcji o czekających nas zmianach trendów w zakresie technologii mobilnych w bankowości
  • To konkretne przykłady i doświadczenia z dokładną analizą zysków i strat, abyś nigdy nie popełnił tych samych błędów
  • To spotkania i owocny networking z przedstawicielami sektora finansowego oraz ich partnerami biznesowymi
  • To wskazówki, jak ulepszyć obecny kanał sprzedaży usług, aby zwiększyć zysk
  • To okazja do poznania przyszłych partnerów biznesowych przy pysznej kawie
  • To liderzy, którzy podzielą się swoimi sekretami na sukces oraz na skuteczny marketing mobilny
  • To po prostu miejsce spotkania wszystkich z branży, na którym nie może Cię zabraknąć!

Kogo spotkasz na #MTC2019?

Podczas jesiennej edycji MTC nie zabraknie oczywiście najlepszych ekspertów branży mobile!

Wystąpią m.in.:

  • Andrzej Szewczyk (Efigence), Paweł Haltof (Efigence)
  • Artur Kurasiński (kurasinski.com)
  • Bartosz Bilicki (Blockchain Polska / Trifinity.io)
  • Igor Farafonow (Uxeria)
  • Wiesław Kotecki (Deloitte Digital)
  • Michał Szklarski (e-point), Piotr Kowalski (Google)
  • Włodzimierz Gruszczyński (Jasnopis Sp. z o.o.), Maciej Ogrodniczuk (Jasnopis Sp. z o.o.)
  • Krzysztof Wojewodzic (ESCOLA S.A.)
  • Kamil Bolek (LifeTube i TalentMedia), Cyber Marian (CyberMarian)
  • Joanna Ostafin (Project: People)
  • Piotr Dziadowicz (EDISONDA)
  • Piotr Kardasz (TMS Brokers)
  • Tomasz Michalik (Inisignia)
  • Marek Lesiak (Efigence), Tomasz Dośpiał (Alior Bank)
  • Piotr Friedberg (VMLY&R Poland)
  • Bartek Zieman (Movade Sp.z o.o)
  • Katarzyna Ryniak (Upside), Rafał Cymerys (Upside)

Więcej informacji i bilety wstępu, dostępne na stronie: https://banking.mobiletrends.pl/

Punktacja DIMAQ: Uczestnik – 10 , Prelegent  – 30

Czytaj także

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Charakterystyka użytkowników polskich platform social mediowych, wnikliwy opis najważniejszych graczy oraz przegląd rynku reklamowego mediów społecznościowych. Do rąk czytelników trafiła właśnie pierwsza edycja raportu Social Media 2023, powstałego na bazie danych z badań gemiusAdReal oraz Mediapanel. Raport, który w przekrojowy sposób opisuje polskie social media, jest wynikiem współpracy firmy Gemius z Polskimi Badaniami Internetu oraz Grupą Roboczą Social Media przy IAB Polska. 

Raport Strategiczny Internet 2022/2023

Raport Strategiczny Internet 2022/2023

W 2022 roku wartość rynku reklamowego online wzrosła o przeszło 615 mln zł, co przełożyło się na dynamikę wzrostu sięgającą 10%. Tym samym rynek osiągnął wartość ponad 6,8 mld zł (badanie IAB Polska/PwC AdEx). Podsumowanie tego roku, analizy ekspertów oraz prognozy dotyczące dynamicznego rozwoju branży internetowej kompleksowo przedstawia najnowszy Raport Strategiczny Internet 2022/2023, wydany przez IAB Polska.