Patronat IAB Polska: Legaltech Forum 11 kwietnia w Warszawie

03/27/2024
Perspektywy rozwoju rynku legal tech w Polsce, sztuczna inteligencja (AI) w kancelarii prawnej oraz nowe regulacje prawne związane z prawem nowych technologii – to tematy przewodnie #LegalTech Forum 2024! IAB Polska został patronem honorowym wydarzenia.

W trakcie konferencji:

  •  na podstawie badań przeprowadzonych na zlecenie Wydawnictwa C.H.Beck przedyskutujemy perspektywy rozwoju rynku legal tech w Polsce i spróbujemy odpowiedzieć na pytania, jak faktycznie wygląda wykorzystanie nowych technologii w kancelariach prawnych w Polsce,
  • porozmawiamy o przyszłości zawodów prawniczych w kontekście rozwoju sztucznej inteligencji,
  • pokażemy jak zwiększyć efektywność pracy kancelarii dzięki wdrożeniu metodologii legal design,
  • przedstawimy stan prac legislacyjnych na szczeblu UE i krajowym w zakresie prawa nowych technologii, ze szczególnym uwzględnieniem AI Act.

Prelegentami na wydarzeniu będą doświadczeni eksperci, praktycy, przedstawiciele firm informatycznych oraz środowiska akademickiego, w tym m.in.:
prof. Włlodzisław Duch (keynote speaker), Katarzyna Abramowicz, dr Aleksandra Auleytner, dr Gabriela Bar, dr Adam Behan, Justyna Białowąs, Anna Bober-Kotarbińska, dr dr Maciej Chrzanowski, Cezary Dołęga, Tomasz Grzegory, dr Anna Partyka-Opiela, PhD, Artur Piechocki, prof. Przemysław Polański, prof. Grzegorz Sibiga.
 
Moderatorem wszystkich paneli będzie mec. Tomasz Zalewski.
 
Termin: 11 kwietnia 2024 r.; godz.: 10:00-17:00.
Miejsce: Hotel Intercontinental, Warszawa.
 
Ponadto, każdy uczestnik konferencji otrzyma wydrukowany raport LegalTech 2024.
 
Szczegóły oraz harmonogram na stronie Beck Akademia:

X Konferencja: Ochrona danych osobowych. Główne problemy ochrony danych osobowych w 2024 r. i nowe wyzwania – Beck Akademia

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.