Patronat IAB Polska: Konferencja Marketing w Kulturze 2024. Trwa rejestracja!

03/15/2024
Doroczne, ogólnopolskie spotkanie ekspertów i ekspertek w dziedzinie komunikacji i marketingu kultury – Konferencja Marketing w Kulturze 2024 odbędzie się 26-28 marca w Gdańsku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydarzeniem.

Instytutu Kultury Miejskiej zaprasza na trzy dni pełne warsztatów, merytorycznych prelekcji, dyskusji i przede wszystkim – spotkania na rozmowach osób z instytucji kultury z całej Polski. W tym roku wydarzenie gości w Europejskim Centrum Solidarności. Trwa rejestracja: https://marketingwkulturze.ikm.gda.pl.

– Układając program Konferencji Marketing w Kulturze z Działem Komunikacji Instytutu Kultury Miejskiej analizujemy aktualne trendy, tematy, które budzą najwięcej dyskusji i jednocześnie są nieodzowne w funkcjonowaniu instytucji kultury. Tym jest na przykład dostępność cyfrowa, która znów pojawi się w programie wydarzenia – mówi Marta Bańka, kierowniczka Działu Komunikacji IKM.

Pierwszy dzień konferencji (26 marca) to warsztaty. Poprowadzą je eksperci i ekspertki w swoich dziedzinach. Anna Mizera-Nowicka na temat pisania komunikatów, które zainteresują media. Monika Dubiel o dostępności cyfrowej w prowadzeniu social media instytucji kultury. Jacek Nowak opowie o tworzeniu materiałów promocyjnych z pomocą sztucznej inteligencji. Joanna Grandzicka poprowadzi warsztat o roli lidera w zespole. Ostatni warsztat poświęcony będzie poświęcony newsletterom.

– Tematy, które poruszymy podczas konferencji dotyczą m.in.: uwalniania swojej twórczości w budowaniu wizerunku instytucji kultury, projektowania oferty instytucji kultury w miastach przyszłości, moderacja i zarządzanie kryzysami w social mediach, komunikacja z grupami Z i Alpha, dostępność cyfrowa, budowanie zaangażowanej grupy odbiorców, prawne aspekty korzystania z AI, przegląd świetnych a niskobudżetowych kampanii, wykorzystywanie analityki w tworzeniu treści, LinkedIn w komunikowaniu działań kulturalnych, marketingu w kulturze – mówi Karolina Zabrocka z Działu Komunikacji IKM.

Wieczorem 27 marca w siedzibie Instytutu Kultury Miejskiej przy Targu Rakowym 11 odbędzie się wieczór integracyjny z występem grupy impro „No i fajnie” na temat pracy w kulturze i marketingu.

W konferencji można wziąć również udział online. Bilety na dwa dni kosztują 150 zł brutto. Możliwy będzie późniejszy dostęp do nagrań przez rok. Rejestracja również na https://marketingwkulturze.ikm.gda.pl.

Konferencja Marketing w Kulturze, 26-28 marca, godz. 9.30 – 16.30, Europejskie Centrum Solidarności. Koszt udziału: 400 zł brutto. Zapisy: https://marketingwkulturze.ikm.gda.pl.

Program konferencji Marketing w Kulturze, 27 marca 2024 

godz. 8.30 – 9.30 Rejestracja  

godz. 9.30 – 10.30 Temat i osoba prowadząca wkrótce.

godz. 10.30 Mały budżet – świetna kampania. Przegląd case studies. Michał Malinowski, Maciej Goś, Beeffective  

godz. 11.00 – 11.30 Przerwa kawowa 

godz. 11.30 Odkryj i uwolnij potencjał Instytucji, zbuduj na nim unikalny wizerunek, który przyciąga zaangażowaną społeczność. Sylwia Bodnar, Wizerunkowa Akrobatka  

godz. 12.00 Social media bez cringe’u. Jak trafić do grupy Z i Alpha? Maciej Wróblewski, Werbrand and Unicorns 

godz. 12.30 Wielki nieobecny. O marketingu w marketingu kultury. Moderacja: Aleksandra Tatarczuk, Clipatize. Goście: Fabian Lic, Ancymony, Martyna Łokuciejewska

godz. 13.30 – 14.30 Przerwa lunchowa 

godz. 14.30 Jak wykorzystywać analitykę do tworzenia treści? Krzysztof Marzec, Deva Group

godz. 15.00 LinkedIn. Jak komunikować działań kultury w świecie sukcesów? Adrian Gamoń 

godz. 15.30 Współpraca z mediami od wewnątrz. Alek Hudzik, Mintmagazine.pl

 

Program konferencji Marketing w Kulturze, 28 marca 2024 

godz. 9.00 Rejestracja  

godz. 9.30 Temat i osoba prowadząca wkrótce!

godz. 10.00 Sztuka w social mediach. Jak zbudować zaangażowaną grupę odbiorców? Maja Michalak, Poza ramami 

godz. 10.30 Sztuka gaszenia pożarów, czyli o kryzysach w social mediach, Agnieszka Gutowska, Personal PR 

godz. 11.00 – 11.30 Przerwa kawowa 

godz. 11.30 Dostępność bez „picu”. Na co naprawdę zwrócić uwagę w dostępności cyfrowej? Piotr Źrołka, Kinaole

godz. 12.15 Temat i osoba prowadząca wkrótce!

godz. 13.15 – 14.15 Przerwa lunchowa 

godz. 14.15. AI. Legal czy nielegal? Paula Skrzypacka, Creativa Legal 

godz. 14.45 Newslettery. Jak je pisać by zainteresować odbiorców?  

godz. 15.15 Temat i osoba prowadząca wkrótce.

 

Akredytacja DIMAQ
To wydarzenie posiada akredytacje DIMAQ. Posiadacze tego certyfikatu otrzymają 10 pkt. za udział.


Dołącz do grupy Marketing w Kulturze:
https://www.facebook.com/groups/183173505792203.
Kontakt: marketingwkulturze@ikm.gda.pl.

Organizator: Instytut Kultury Miejskiej.
Partner: Europejskie Centrum Solidarności
Patronat medialny: Proto.pl, Nowy Marketing, Trójmiasto.pl

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.