Patronat IAB Polska: Konferencja Marketing w Kulturze 2024. Trwa rejestracja!

03/15/2024
Doroczne, ogólnopolskie spotkanie ekspertów i ekspertek w dziedzinie komunikacji i marketingu kultury – Konferencja Marketing w Kulturze 2024 odbędzie się 26-28 marca w Gdańsku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydarzeniem.

Instytutu Kultury Miejskiej zaprasza na trzy dni pełne warsztatów, merytorycznych prelekcji, dyskusji i przede wszystkim – spotkania na rozmowach osób z instytucji kultury z całej Polski. W tym roku wydarzenie gości w Europejskim Centrum Solidarności. Trwa rejestracja: https://marketingwkulturze.ikm.gda.pl.

– Układając program Konferencji Marketing w Kulturze z Działem Komunikacji Instytutu Kultury Miejskiej analizujemy aktualne trendy, tematy, które budzą najwięcej dyskusji i jednocześnie są nieodzowne w funkcjonowaniu instytucji kultury. Tym jest na przykład dostępność cyfrowa, która znów pojawi się w programie wydarzenia – mówi Marta Bańka, kierowniczka Działu Komunikacji IKM.

Pierwszy dzień konferencji (26 marca) to warsztaty. Poprowadzą je eksperci i ekspertki w swoich dziedzinach. Anna Mizera-Nowicka na temat pisania komunikatów, które zainteresują media. Monika Dubiel o dostępności cyfrowej w prowadzeniu social media instytucji kultury. Jacek Nowak opowie o tworzeniu materiałów promocyjnych z pomocą sztucznej inteligencji. Joanna Grandzicka poprowadzi warsztat o roli lidera w zespole. Ostatni warsztat poświęcony będzie poświęcony newsletterom.

– Tematy, które poruszymy podczas konferencji dotyczą m.in.: uwalniania swojej twórczości w budowaniu wizerunku instytucji kultury, projektowania oferty instytucji kultury w miastach przyszłości, moderacja i zarządzanie kryzysami w social mediach, komunikacja z grupami Z i Alpha, dostępność cyfrowa, budowanie zaangażowanej grupy odbiorców, prawne aspekty korzystania z AI, przegląd świetnych a niskobudżetowych kampanii, wykorzystywanie analityki w tworzeniu treści, LinkedIn w komunikowaniu działań kulturalnych, marketingu w kulturze – mówi Karolina Zabrocka z Działu Komunikacji IKM.

Wieczorem 27 marca w siedzibie Instytutu Kultury Miejskiej przy Targu Rakowym 11 odbędzie się wieczór integracyjny z występem grupy impro „No i fajnie” na temat pracy w kulturze i marketingu.

W konferencji można wziąć również udział online. Bilety na dwa dni kosztują 150 zł brutto. Możliwy będzie późniejszy dostęp do nagrań przez rok. Rejestracja również na https://marketingwkulturze.ikm.gda.pl.

Konferencja Marketing w Kulturze, 26-28 marca, godz. 9.30 – 16.30, Europejskie Centrum Solidarności. Koszt udziału: 400 zł brutto. Zapisy: https://marketingwkulturze.ikm.gda.pl.

Program konferencji Marketing w Kulturze, 27 marca 2024 

godz. 8.30 – 9.30 Rejestracja  

godz. 9.30 – 10.30 Temat i osoba prowadząca wkrótce.

godz. 10.30 Mały budżet – świetna kampania. Przegląd case studies. Michał Malinowski, Maciej Goś, Beeffective  

godz. 11.00 – 11.30 Przerwa kawowa 

godz. 11.30 Odkryj i uwolnij potencjał Instytucji, zbuduj na nim unikalny wizerunek, który przyciąga zaangażowaną społeczność. Sylwia Bodnar, Wizerunkowa Akrobatka  

godz. 12.00 Social media bez cringe’u. Jak trafić do grupy Z i Alpha? Maciej Wróblewski, Werbrand and Unicorns 

godz. 12.30 Wielki nieobecny. O marketingu w marketingu kultury. Moderacja: Aleksandra Tatarczuk, Clipatize. Goście: Fabian Lic, Ancymony, Martyna Łokuciejewska

godz. 13.30 – 14.30 Przerwa lunchowa 

godz. 14.30 Jak wykorzystywać analitykę do tworzenia treści? Krzysztof Marzec, Deva Group

godz. 15.00 LinkedIn. Jak komunikować działań kultury w świecie sukcesów? Adrian Gamoń 

godz. 15.30 Współpraca z mediami od wewnątrz. Alek Hudzik, Mintmagazine.pl

 

Program konferencji Marketing w Kulturze, 28 marca 2024 

godz. 9.00 Rejestracja  

godz. 9.30 Temat i osoba prowadząca wkrótce!

godz. 10.00 Sztuka w social mediach. Jak zbudować zaangażowaną grupę odbiorców? Maja Michalak, Poza ramami 

godz. 10.30 Sztuka gaszenia pożarów, czyli o kryzysach w social mediach, Agnieszka Gutowska, Personal PR 

godz. 11.00 – 11.30 Przerwa kawowa 

godz. 11.30 Dostępność bez „picu”. Na co naprawdę zwrócić uwagę w dostępności cyfrowej? Piotr Źrołka, Kinaole

godz. 12.15 Temat i osoba prowadząca wkrótce!

godz. 13.15 – 14.15 Przerwa lunchowa 

godz. 14.15. AI. Legal czy nielegal? Paula Skrzypacka, Creativa Legal 

godz. 14.45 Newslettery. Jak je pisać by zainteresować odbiorców?  

godz. 15.15 Temat i osoba prowadząca wkrótce.

 

Akredytacja DIMAQ
To wydarzenie posiada akredytacje DIMAQ. Posiadacze tego certyfikatu otrzymają 10 pkt. za udział.


Dołącz do grupy Marketing w Kulturze:
https://www.facebook.com/groups/183173505792203.
Kontakt: marketingwkulturze@ikm.gda.pl.

Organizator: Instytut Kultury Miejskiej.
Partner: Europejskie Centrum Solidarności
Patronat medialny: Proto.pl, Nowy Marketing, Trójmiasto.pl

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.