Patronat IAB Polska: Konferencja EFFECT LAB

05/29/2019
W środę, 29 maja br. w siedzibie Agory w Warszawie odbędzie się konferencja EFFECT LAB. Eksperci Gazeta.pl i zaproszeni goście opowiedzą o efektywnej komunikacji w świecie multimedialnego biznesu. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Julia Izmałkowa z agencji badawczej IZMAŁKOWA. IAB Polska objęło patronat honorowy nad wydarzeniem, poświadczający jego wysoką jakość merytoryczną.

W środę, 29 maja br. w siedzibie Agory w Warszawie odbędzie się konferencja EFFECT LAB. Eksperci Gazeta.pl i zaproszeni goście opowiedzą o efektywnej komunikacji w świecie multimedialnego biznesu. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Julia Izmałkowa z agencji badawczej IZMAŁKOWA. IAB Polska objęło patronat honorowy nad wydarzeniem, poświadczający jego wysoką wartość merytoryczną.

Czym jest efektywność w digitalu i jak ją mierzyć? Efektywność treści, komunikacji, dotarcia – jak do tego podejść, jak o tym myśleć, jak oceniać? Podczas konferencji EFFECT LAB eksperci poruszą temat efektywności w kontekście m.in. content marketingu i reklamy programatycznej czy planowania mediów.

Podczas EFFECT LAB wystąpią eksperci branżowi zaproszeni przez Gazeta.pl. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Julia Izmałkowa, założycielka jedynej agencji badawczej w Europie specjalizującej się w psychologii kłamstwa dla biznesu i marketingu, która wyjaśni, dlaczego prawie robi w biznesie dużą różnicę. Jak dobrać odpowiednie wskaźniki efektywności do kampanii digital, wyjaśni Radosław Małyska ze Spark Foundry, a Paweł Ciacek i Kamil Michalski z Kantar Insights zdradzą tajniki efektywnej komunikacji online. Uczestnicy konferencji będą mogli również wziąć udział w wyjątkowej rozmowie Grzegorza Sroczyńskiego, dziennikarza i publicysty Gazeta.pl z Patrycją Krzymińską, która spontanicznie zorganizowała największą internetową zbiórkę w historii finałów Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Wśród prelegentów EFFECT LAB znajdą się również eksperci z Gazeta.pl oraz spółek internetowych z Grupy Agora. Marzena Szkolak i Michał Rutkowski opowiedzą, jak efektywnie wykorzystywać agile marketing na przykładzie akcji Gazeta.pl związanej z wydaniem ostatniego numeru pisma „Twój Weekend”. Jak osiągać najlepsze efekty z reklamy programatycznej, wyjaśnią Krzysztof Lis i Justyna Niedziałek ze spółki Yieldbird, o e-commerce we współpracy z wydawcą opowie Piotr Rytel, a Przemysław Matyjaszczyk ze Sport.pl podpowie, jak efektywnie wykorzystywać sport w komunikacji marek. Elżbieta Krajewska i Aneta Gajda zdradzą tajniki efektywności w content marketingu, a Krzysztof Budzyński z Hash.fm wyjaśni, na czym polega siła mikroinfluencerów.

Spotkanie poprowadzi Tomasz Korniejew, redaktor naczelny serwisu Moto.pl. W programie konferencji po części oficjalnej przewidziano czas na networking.

Wstęp na konferencję odbywa się na podstawie zaproszeń – w razie pytań prosimy o kontakt z Agatą Wierzbicką (agata.wierzbicka@agora.pl).

Konferencja EFFECT LAB to druga konferencja w ramach Gazeta.pl LAB – skierowanego do branży reklamowej projektu edukacyjnego portalu Gazeta.pl, który ma na celu przybliżenie klientom reklamowym portalu najnowszych trendów dotyczących treści i reklamy w internecie oraz projektów realizowanych przez zespół Gazeta.pl. Gazeta.pl LAB to zarówno większe konferencje merytoryczne, jak i kameralne warsztaty, szkolenia, śniadania edukacyjne czy webinary.

Więcej informacji o konferencji EFFECT LAB oraz o projekcie Gazeta.pl LAB można znaleźć na stronie Lab.Gazeta.pl oraz na Facebooku Biura reklamy Gazeta.pl: Facebook.com/biuroreklamy.gazetapl

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.