Patronat IAB Polska: FinAdTechDay Warsaw

08/27/2019
Po raz pierwszy w Polsce! Warszawska edycja największej międzynarodowej konferencji dla branży finansowej na temat marketingu – FinAdTech, już 20 września w Hotelu Sofitel Warsaw Victoria.  IAB Polska objęło patronat nad wydarzeniem. FinAdTechDay to jednodniowa konferencja dla webmasterów i reklamodawców, na której najlepsi spikerzy, podzielą się swoimi pomysłami, narzędziami pracy i wizjami trendów rynkowych. Na […]

Po raz pierwszy w Polsce! Warszawska edycja największej międzynarodowej konferencji dla branży finansowej na temat marketingu – FinAdTech, już 20 września w Hotelu Sofitel Warsaw Victoria.  IAB Polska objęło patronat nad wydarzeniem.

FinAdTechDay to jednodniowa konferencja dla webmasterów i reklamodawców, na której najlepsi spikerzy, podzielą się swoimi pomysłami, narzędziami pracy i wizjami trendów rynkowych.

Na konferencji FinAdTech Warsaw dowiesz się:

Jaki będzie marketing finansowy? Globalne trendy i przegląd globalnego rynku e-
finansów. Trendy i prognozy Fintech w Polsce.
Wiadomości z elektronicznego rynku pieniężnego: Big Data: banki, mikroorganizacje
finansowe, ruch internetowy
Jakie strategie promowania produktów finansowych są wybierane przez dzisiejszych
kluczowych graczy na rynku? Jakie narzędzia będą potrzebne? Studia przypadków i raporty.
Udany biznes: historie sukcesu z pierwszej ręki. Jak banki i MFI dostosowują się do transformacji cyfrowej i zmian regulacyjnych.

Szczegóły dotyczące wydarzenia oraz biletów: https://2019warsaw.finadtech.com/pl
Organizator – firma Leadgid – https://leadgid.eu

 

Czytaj także

Patronat: WE ARE GAMERS – gaming marketing w praktyce; konferencja tematyczna stacjonarnie w Warszawie

Patronat: WE ARE GAMERS – gaming marketing w praktyce; konferencja tematyczna stacjonarnie w Warszawie

Gaming to mainstream, to nie opinia a fakt. Najnowsze dane potwierdzają rosnące zainteresowanie grami wśród osób praktycznie w każdym wieku; 65% Polaków powyżej 16. roku życia gra w gry przynajmniej raz w tygodniu, a 88% dzieci w przedziale wiekowym 9-15 gra lub ogląda gry wideo. Gaming staje się strategicznym kanałem komunikacji dla marek. IAB Polska jest patronem honorowym wydarzenia.

79% internautów kupuje online. Raport „E-commerce w Polsce 2023” już dostępny

79% internautów kupuje online. Raport „E-commerce w Polsce 2023” już dostępny

Odsetek polskich internautów, którzy kupują online rośnie – obecnie wynosi on 79%. Na polskich stronach zakupy robi 75%, a na zagranicznych – 30%. Po raz pierwszy autorzy raportu przyjrzeli się również zjawisku social-commerce. Jak wynika z danych, za pośrednictwem social mediów kupuje na razie jedynie 19%, nie jest to więc wciąż bardzo popularna forma zakupów. Partnerami merytorycznymi wydania są Polskie Badania Internetu oraz Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Premiera badania kondycji rynku content marketingu w Polsce 2023

Premiera badania kondycji rynku content marketingu w Polsce 2023

Content marketing, badany w Polsce zaledwie od kilku lat, nieustannie zdobywa coraz więcej zwolenników, przekształcając się w istotny element strategii firm. Trzeci z kolei raport Stowarzyszenia Content Marketing Polska rzuca światło na dynamikę tego sektora, jego rosnący potencjał, ale także wyzwania, przed którymi stoi. Już 60% firm deklaruje, że wdrożyło strategię contentmarketingową, ale jednocześnie 57% przyznaje, że nie ma narzędzi do mierzenia jej efektywności. Czy zatem rosnąca inwestycja w content marketing idzie w parze z jego profesjonalizacją? Partnerami badania byli: IAB Polska, SAR, IAA, BCC, SocialPress.