Patronat IAB Polska: FinAdTechDay Warsaw

08/27/2019
Po raz pierwszy w Polsce! Warszawska edycja największej międzynarodowej konferencji dla branży finansowej na temat marketingu – FinAdTech, już 20 września w Hotelu Sofitel Warsaw Victoria.  IAB Polska objęło patronat nad wydarzeniem. FinAdTechDay to jednodniowa konferencja dla webmasterów i reklamodawców, na której najlepsi spikerzy, podzielą się swoimi pomysłami, narzędziami pracy i wizjami trendów rynkowych. Na […]

Po raz pierwszy w Polsce! Warszawska edycja największej międzynarodowej konferencji dla branży finansowej na temat marketingu – FinAdTech, już 20 września w Hotelu Sofitel Warsaw Victoria.  IAB Polska objęło patronat nad wydarzeniem.

FinAdTechDay to jednodniowa konferencja dla webmasterów i reklamodawców, na której najlepsi spikerzy, podzielą się swoimi pomysłami, narzędziami pracy i wizjami trendów rynkowych.

Na konferencji FinAdTech Warsaw dowiesz się:

Jaki będzie marketing finansowy? Globalne trendy i przegląd globalnego rynku e-
finansów. Trendy i prognozy Fintech w Polsce.
Wiadomości z elektronicznego rynku pieniężnego: Big Data: banki, mikroorganizacje
finansowe, ruch internetowy
Jakie strategie promowania produktów finansowych są wybierane przez dzisiejszych
kluczowych graczy na rynku? Jakie narzędzia będą potrzebne? Studia przypadków i raporty.
Udany biznes: historie sukcesu z pierwszej ręki. Jak banki i MFI dostosowują się do transformacji cyfrowej i zmian regulacyjnych.

Szczegóły dotyczące wydarzenia oraz biletów: https://2019warsaw.finadtech.com/pl
Organizator – firma Leadgid – https://leadgid.eu

 

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.