Patronat IAB Polska: FinAdTechDay Warsaw

08/27/2019
Po raz pierwszy w Polsce! Warszawska edycja największej międzynarodowej konferencji dla branży finansowej na temat marketingu – FinAdTech, już 20 września w Hotelu Sofitel Warsaw Victoria.  IAB Polska objęło patronat nad wydarzeniem. FinAdTechDay to jednodniowa konferencja dla webmasterów i reklamodawców, na której najlepsi spikerzy, podzielą się swoimi pomysłami, narzędziami pracy i wizjami trendów rynkowych. Na […]

Po raz pierwszy w Polsce! Warszawska edycja największej międzynarodowej konferencji dla branży finansowej na temat marketingu – FinAdTech, już 20 września w Hotelu Sofitel Warsaw Victoria.  IAB Polska objęło patronat nad wydarzeniem.

FinAdTechDay to jednodniowa konferencja dla webmasterów i reklamodawców, na której najlepsi spikerzy, podzielą się swoimi pomysłami, narzędziami pracy i wizjami trendów rynkowych.

Na konferencji FinAdTech Warsaw dowiesz się:

Jaki będzie marketing finansowy? Globalne trendy i przegląd globalnego rynku e-
finansów. Trendy i prognozy Fintech w Polsce.
Wiadomości z elektronicznego rynku pieniężnego: Big Data: banki, mikroorganizacje
finansowe, ruch internetowy
Jakie strategie promowania produktów finansowych są wybierane przez dzisiejszych
kluczowych graczy na rynku? Jakie narzędzia będą potrzebne? Studia przypadków i raporty.
Udany biznes: historie sukcesu z pierwszej ręki. Jak banki i MFI dostosowują się do transformacji cyfrowej i zmian regulacyjnych.

Szczegóły dotyczące wydarzenia oraz biletów: https://2019warsaw.finadtech.com/pl
Organizator – firma Leadgid – https://leadgid.eu

 

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.