Patronat IAB Polska: FinAdTechDay Warsaw

08/27/2019
Po raz pierwszy w Polsce! Warszawska edycja największej międzynarodowej konferencji dla branży finansowej na temat marketingu – FinAdTech, już 20 września w Hotelu Sofitel Warsaw Victoria.  IAB Polska objęło patronat nad wydarzeniem. FinAdTechDay to jednodniowa konferencja dla webmasterów i reklamodawców, na której najlepsi spikerzy, podzielą się swoimi pomysłami, narzędziami pracy i wizjami trendów rynkowych. Na […]

Po raz pierwszy w Polsce! Warszawska edycja największej międzynarodowej konferencji dla branży finansowej na temat marketingu – FinAdTech, już 20 września w Hotelu Sofitel Warsaw Victoria.  IAB Polska objęło patronat nad wydarzeniem.

FinAdTechDay to jednodniowa konferencja dla webmasterów i reklamodawców, na której najlepsi spikerzy, podzielą się swoimi pomysłami, narzędziami pracy i wizjami trendów rynkowych.

Na konferencji FinAdTech Warsaw dowiesz się:

Jaki będzie marketing finansowy? Globalne trendy i przegląd globalnego rynku e-
finansów. Trendy i prognozy Fintech w Polsce.
Wiadomości z elektronicznego rynku pieniężnego: Big Data: banki, mikroorganizacje
finansowe, ruch internetowy
Jakie strategie promowania produktów finansowych są wybierane przez dzisiejszych
kluczowych graczy na rynku? Jakie narzędzia będą potrzebne? Studia przypadków i raporty.
Udany biznes: historie sukcesu z pierwszej ręki. Jak banki i MFI dostosowują się do transformacji cyfrowej i zmian regulacyjnych.

Szczegóły dotyczące wydarzenia oraz biletów: https://2019warsaw.finadtech.com/pl
Organizator – firma Leadgid – https://leadgid.eu

 

Czytaj także

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Do IAB Polska dołącza Braughman Group Media Outdoor – doświadczony partner w realizacji kampanii OOH i DOOH, który łączy kreatywność z technologią, pomagając markom zaistnieć w lokalizacjach premium.

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

27 listopada w Warszawie odbędzie się konferencja „Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów”. Organizatorem wydarzenia jest re58, partnerem strategicznym – New Age Media, patronat honorowy objęło IAB Polska, a wszyscy uczestnicy dzięki przyznanej akredytacji będą mogli otrzymać 20 pkt DIMAQ.